Sehnal jsem starší tažný i s elektroinstalací, svazek s konektory co se nacvakají do světel + modul. Origo byla 13 pólová zásuvka, já potřebuji 7. Koupil jsem tedy sedmipólovou.
Všechno jsem zapojil, vozík svítí bliká...troubí. Má to háček, ta svině trvale svítí mlhovkou. Stačí se zapojit do zásuvky, nemusí být zaplá světla, zaplý klíček...nemusím mít ani odemčené auto. Svítí furt a nevím co s tím, už toho mám po krk.
Něco na internetech jsem už vyčetl, ale zatím mi to nepomohlo.
Naposledy editováno 19.07.2018 18:17:45
1 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký vozíčkář
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je tu nějaký vozíčkář
karavanista- redukci jsem nechtěl, je to další mezikus kde může blbnout kontakt, ale zkušenost s tím nemám.Krom toho, asi by to nic neřešilo.
Lad22- jasně že troubí
Zásuvka stálé napětí má, o tom vím...to jsem zrušil. Dráty jsem zapojil správně, než jsem rozpojil tu starou tak jsem si to zkontroloval, i dráty barevně jsou OK.
Na dráty kde jsem si myslel že se na tvrdo připojím, tam jsem měl stálé napětí. Takže jsem rozebral tapec na kufru a hledal jak a kde vede svazek tam, to se mi s trochou štěstí podařilo vypátrat relativně na dosah v kufru bez rozebírání. Takže se tam příště napíchnu na tvrdo a tím to pro mě vadne. Na technický budou spokojení...
Ale že koupím přímo na moje auto elektriku abych ji nemusel bastlit sám, zapojím a nefunguje...k nasrání.
A jen úplně na konec, stálý proud přes mlhovku jak jsem zjistil mívají, nebo mívaly karavany. Ale i tak mi to to smysl nedává...
1 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký vozíčkář
Kocandak píše: ...redukci jsem nechtěl, je to další mezikus kde může blbnout kontakt, ale zkušenost s tím nemám...
Já redukci používal, nikdy jsem ji nesundával a nikdy problémy nedělala. Je ale fakt, že to nebyla ta nejlevnější na trhu Ale někdy v roce 2005 jsem ji nacvaknul a ještě po deseti letech sloužila bez závad.
Lad22 píše: všechno je správně, jenom to nefunguje, to znám V tom případě je třeba znova vše zkontrolovat Na barvičky už dávno nevěřím, pokud jsem to nedělal sám. Pokud to svítí i po vypnutí klíčku v autě, tak se ti tam muselo to stálé napětí někudy propašovat
Já bych to i bral že tam jde stálý napětí, třeba skrz tu elektroniku ...ale modul je odpojenej, napětí od baterky (pro ten modul) taky. A na "přívodu" pro modul, 12V jak vyšitých...a třeba odjinud ze světel to brát nemohlo atd.
Na barvičky třeba i dám, ale v tomhle případě je to i vše proměřený. A třeba to stálý do zásuvky jsem zrušil přímo v konektoru u zdroje. Další drát navíc tam už byla jen zpátečka, a tou to není. Jinak i v té origo elektrice nebylo nic víc proti 7 pinu.
Naposledy editováno 19.07.2018 22:55:41
Kocandak píše: Carcharot- musím s tím projít prvně technickou, takže mám smůlu.
karavanista- redukci jsem nechtěl, je to další mezikus kde může blbnout kontakt, ale zkušenost s tím nemám.Krom toho, asi by to nic neřešilo.
Lad22- jasně že troubí
Zásuvka stálé napětí má, o tom vím...to jsem zrušil. Dráty jsem zapojil správně, než jsem rozpojil tu starou tak jsem si to zkontroloval, i dráty barevně jsou OK.
Normálně kup tu redukci, používám ji v práci už několik let, když ji sem tam prostříkneš nějakým přípravkem (kontaktol..) tak je naprosto v pohodě..
2 reakcí na tento příspěvek Je tu nějaký vozíčkář
karavanista píše: 13 pol má navic- plus stále a svoji kostru,plus po běžícím motoru a svoji kostru,couvacku a jeden pin je volnej.nektete zásuvky mají mikrospínače nebo elektroniku co odpojí mlhovku na autě při zapojení vleku. to asi tak k zasuvkam. krabička v aute ředí to aby ti neskakaly hlášení o nefunkčních světlech,pripadne řesí i couvaci senzory.
Krabička v autě je především - pokud nemáš favorita - samostatná řídící jednotka světel vleku, abys nepřetížil a neodpálil jednotku světel auta. U čehokoli mladšího dvaceti let je to risk připojovat to natvrdo do svazku. Může to fungovat, ale taky nemusí a pak je to drahý, majitelé bmw by mohli vyprávět
Naposledy editováno 20.07.2018 11:40:04
Teoreticky se můžu pokusit dráty od mlhovek v autě, propojit do konektoru na místo těch původních drátů co jsem vyškubal (tam kde bylo pořád 12V) a oblbnout tu krabičku. Místo stálého napětí tam půjde 12V jen když normálně zapnu mlhovky...a uvidím co se stane. Pokud by zhasly mlhovky na autě a zaply na vozíku, bylo by vyhráno. Tenhle pokus asi provedu
Jinak dneska že jedu do práce...akorát jsem včerejším "hraním" vycucal baterku natolik, že neotočila motorem Tak honem náhradní baterku, pak mi neblikaly vzadu blinkry...chvilku jsem si nebyl jistej jestli jsem to nezpůsobil já, jak jsem uštípal podezřelý dráty. Ale po chvíli mi došlo, že to prostě jen blbe s napojeným svazkem a bez modulu. Stačilo to odpojit a cvaknout origo konektory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2898 | 6.9.2024 v 19:06 Beranidlo |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |