1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách
assassin píše: BTW, to ze cerpadlo dava ok jsi zjistil jak?
Čekal jsem jestli se na to někdo zeptá zkoušeno přes hadičku a zacpání prstem Ani tak jsem to nemohl zastavit (tlak má být cca 1.2b). Mohlo by mi pomoct aditivum na čištění vstřiků? Přes zimu to nechám stejně, tak či tak v servisu překontrolovat. Fajfky jsem kontroloval a na svíčkách drží festovně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách
blesk16 píše: Čekal jsem jestli se na to někdo zeptá zkoušeno přes hadičku a zacpání prstem Ani tak jsem to nemohl zastavit (tlak má být cca 1.2b). Mohlo by mi pomoct aditivum na čištění vstřiků? Přes zimu to nechám stejně, tak či tak v servisu překontrolovat. Fajfky jsem kontroloval a na svíčkách drží festovně.
To ma regulator tlaku v nadrzi? Resp jde z railu zpatky vratka? Ja nedavno resil cerpadlo u sebe a davalo palivo, motorka jela, ale pri zatezi spatne - cerpadlo davalo malej tlak. Vzhledem ke konstrukci nechapu jak je to mozny, ale je to tak...
Naposledy editováno 12.10.2017 12:28:19
karf> Chová se to jakoby jednou nezapálila svíčka nebo nevstříkla dávku do válce. Jinak ano když mám cca kolem 3000rpm, tak pocukává, tohle je ale problém tps senzoru. (dělají to všechny SV1000 pokud není správně seřízený). Takovýto otáčky ani moc netočím kvůli ložiskům, takže minimálně držím těch 4000rpm, aby to necukalo. Tohle ale jemně (před vyčištěním čerpadla více) pocukává i když držím stálých 6,8000rpm...
Naposledy editováno 12.10.2017 12:38:14
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
1. Fajfky, kabely zapalování, svíčky
2. Přicpané vstřikovače, sítka v nich. Verva pomůže, ale na příliš zatuhlé pryskyřice vyloučené z lihonaturalu nemá. Sítko lze vyměnit.
3. Jemný filtr v palivovém čerpadle. Verva pomůže částečně. Výměna čerpadla je někdy nutná. Statický tlak tam je, ale průtok nestačí. Má dávat 0,75l za 20s, hadička od čerpadla do flašky a zapnout klíček.
4. Relé spínající čerpadlo.
5. Ostatní snímače na motoru, vyšší dívčí.
Ale jak píšeš, že jsi měl svinstvo v čerpadle, tak je to jasné. Já už nedávám lihosračky ani do aut.
Naposledy editováno 12.10.2017 19:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) SV1000 - cuká při stálých otáčkách
PS1: To sítko jest toto? http://www.partsdep...2C+S+2003-2005/9486/ součást 3
Naposledy editováno 13.10.2017 11:23:18
Diskuse s obrázkama k čištění čerpadla a filtrů na čerpadle
http://www.vstrom.in...hp/topic,6105.0.html
PS: nemůže to dělat třeba vůle ventilu? Protože mi přijde, že za studena to dělá strašně málo, ale po 2 km, kdy se mi ohřeje voda na provozní teplotu, tak začne škubat více.
Naposledy editováno 30.01.2018 12:37:16
Naposledy editováno 01.02.2018 20:56:51
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
http://www.sv-portal...nt-rpm-throttle.html
Beranidlo píše: Napadá mě sensor teploty vody, který indikuje nižší teplotu. ECU pak nepřepne na "teplou mapu" a lambda se může zbláznit, aby to uregulovala, ale stejně nestíhá.
2 mapy to podle teploty prepina (konkretne na 80ti C) ale v tom problem nebude, pri studeny mape u teplyho motoru je to trochu bohatsi a naopak, ale nezpusobi to "cukani"
lambda je tam taky spis na paradu, nemyslim si ze by to mohla delat, ale slo by ji odpojit a zkusit jak se to zmeni (jednotka bude hlasit chybu, ale melo by to vrcet)
osobne si nemyslim, ze by to delalo palivo ... tipuju na zapalovani, proste to jednou za cas nezapali - na coz ma samo vliv bohatost smesi = teplota motoru. ale chyba bude ve svickach, civkach, kabelech, nejaky prechodaky atd atd...
Naposledy editováno 02.02.2018 14:03:40
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
Naposledy editováno 02.02.2018 16:55:45
blesk16 píše: Tak jsem vytáhl svíčky (cr8ek staré 7000km), přední krásně cihlová jak má vypadat. Zadní totálně zaolejovaná + válec také, viz foto... Změřím tlaky, pokud budou dobrý, tak nechám jen srovnat ventily + dát nové gumičky na ventily. Když jsem motorku koupil, měla spotřebu cca 1l/3000km. Po 7000km už to je 1l/1000km. Ten přede mnou tomu musel asi nakládat pěkně i za studena... Já točím max 5000rpm a jedu takto 18km, abych měl jistotu, že je motor dokonale prohřátý. Nejspíše při konstantních otáčkách to nedokáže tak dobře ten olej spálit a proto to cuká.
ahoj resil jsem to same a zkontroluj podtlaky a serid poradne potenciomery klapek ale to az po tom co das do originalu seridit podle bublinek vstrikovani (ty potenciometry si udelej sam neumeji to snad nikde v originalu) aspon tohle byl muj pruser . ten problem s olejem je jina vec ale samo ze to udelej aby bylo vse ok kdyby neco pis sz mam hodne dilu muzu ti i neco pujcit aby si to nekupoval
Dnes mi přišli nové gufera ventilů a zítra se je pokusím vyměnit na namontovaném motoru. Mezi píst a ventily dám provázek, aby se ventily opřely a nespadly do spalovacího prostoru. Označím si polohu vaček a sundám je, abych se dostal k ventilům. Zručný jsem a hodně věcí jsem si už na autě/motorce udělal sám, tak doufám, že tohle nebude velký problém.
Naposledy editováno 08.06.2018 18:31:45
Oprava u něho trvala nakonec 5 týdnu, nejdříve mu trvalo 2 týdny, ho vůbec rozebrat, aby řekl co všechno bude potřeba vyměnit (šlo mi hlavně o to, aby nebyli vyjetý písty a válce). Po otevření (pouze sundání válců). Mi bylo sděleno, že válce a písty jsou jako nový. Nechal jsem tedy vyměnit: Pístní kroužky, gufera ventilů, rozvody,sada těsnění. Oprava i s prací 11400kč (pro mě super cena, čekal jsem více).
No, motor jsem do motorky montoval 4 dny a celkem se divil, že mi nezbyli žádné šroubky. Všechno přesně podle manuálu: momenty, uchycení, očištění a prostříkání všech kontaktů.
Nový fridex, nový olej MOTUL 5100 10w40, filtr. Po nalití jsem se jen modlil, ať se motor rozběhne - rozběhl. Myslel jsem, že startuji Ducati, jak to nebylo 3 měsíce nastartované, tak to bylo komplet bez oleje. Po promazání motor utichl do normální stavu. Po 2 minutách jsem si všiml loužičky pod motorem - O-kroužek co těsní termostat > válec, byl zpuchřelý a protékal. Takže do servisu objednat oba nový a znova rozebrat celý vršek motorky. Po výměně žádný únik ničeho. Šlo se to tedy do vedlejších ulic projet.
Výsledek: CUKÁ POŘÁD... Doufám tedy, že jsem tím opravil aspoň tu spotřebu oleje. Je mi jasné, že to je tedy něco elektronického. Vezmu diagnostiku a budu při jízdě koukat, jestli mi nějaký senzor při jízdě nedává špatné údaje a proto motor cuká.
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
Naposledy editováno 07.11.2019 18:41:49
1 reakcí na tento příspěvek SV1000 - cuká při stálých otáčkách
Naposledy editováno 07.11.2019 20:35:44
Já se tedy přikláním k tomu, že chyba byla v seřízení TPS a synchronizaci.
Naposledy editováno 08.11.2019 06:44:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |