kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: zmulin> Nemyslím, že je to TNTčko menší, než Speed
určitě je.Seděl sem na obou.Dej si to třeba i do cycle-ergo a nacvakej194cm...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.05.2018 07:45:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Triumph je ohv
Ještě zas...
A od kliky je to řešený jak? Možná je to blbost ale nemůže bejt rozhozený časování? Přeskočenej řetízek, střihnutý pero...
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Je hodně velká blbost k Pirelli Diablo na zadku dát Diablo Rosso II na předek?
Není, měkčí resp. generacne mladsi předek (e: jakože přední guma, ne jakože děda ) od stejnyho výrobce a dokonce stejný řady, jestli se nepletu, je uplne OK.
Naposledy editováno 24.05.2018 21:19:17
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Ještě zas...
A od kliky je to řešený jak? Možná je to blbost ale nemůže bejt rozhozený časování? Přeskočenej řetízek, střihnutý pero...
Ozubený kola na váčky a zdvihatka nahoru. Časování zapalovani jsem overoval, je ok. Časování rozvodu - leda ze by byl strizenej klinek, ale kdyz koukam do valce dírou na svíčku tak ventily vidim a otvírají se tak jak maj - samo nepoznam par stupňů, ale o čtvrt otacky jinde to neni. Jedine co me napada je, ze jiskry je slabá, venku sice ok, ale ve válci uz ne.
Kazdopadne k tomu je to jeste pridreny a to jeste nevim kde, nevypada to na valec, to by to neslo ztuha i v uvrati.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Taky si myslim,že je hodně chytrý si dávat gumu co se povětšinou dýl zahřejvá na předek...
To je ironie? Pochopil jsem že jde o kombo měkčí guma předek tvrdší zadek, a že měkčí se ohřeje dřív... To mi přislo ok
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: To je ironie? Pochopil jsem že jde o kombo měkčí guma předek tvrdší zadek, a že měkčí se ohřeje dřív... To mi přislo ok
Měkký/tvrdý bych řekl, že je spíš otázka jinejch řad pneu, tzn. nešel bych přes řadu, sousedy ve stejný generaci bych klidně bral. Něco jako Conti SportAttack/RoadAttack - tam je to s těma řadama trochu jedodušší
Stejně tak bych bral generační příbuzný a tam bych klidně šel i přes generaci, tzn. vnučka vpředu-babka vzadu, jako byl původní dotaz.
Silniční "supersport" gumy jako Diabla a jejich novější deriváty jsou myslim stavěný na stejnej styl jízdy, z logiky věci by vyplývalo, že budou fungovat v podobných teplotách. Novější více-směsi budou při stejných teplotách přilnavější, možná budou mít i lepší teplotní rozsah, některý budou lepší na vodě, některý v km nájezdu, než jejich předchůdci. Ale valnej rozdíl v tom normální uživatel nepozná. Podstatný je, že je zahřeje za podobnou dobu.
I když "Diablo" bude asi už docela puk, nebo se vyráběly přes 2013?
Když jsem koupil Brutalku,tak vepředu byla lepivka od Metzeleru a vzadu cestovně-sportovní Michelin a celkem to fungovalo,ale teď už tam mám raději,pro klid duše stejný typ pneu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Tifone> To máš stočený ne
Proc jako? 20 tis. Za 4 roky je gut. Sou tu lidi co to nedaj za zivot.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A na Laverdě mám Pirelli Diablo DOTxx08
t_freedom píše: tomasd.> moc to řešíš... Veř mi. Jsem odborník na slevové pneumatiky...
A na Laverdě mám Pirelli Diablo DOTxx08
Osobně to moc neřeším, ale docela mě to baví. Ovšem dneska mi poprvý uklouz predek Rosso2, ale bylo to na nějakým zahnojenym a zaprášenym fleku. Jinak zadek si klouzne častěji, ale jak se smekne k tý měkký směsi na boku, hned se čapne