Olej určitě vyměním, ale zajímalo by mě jestli se to zlepší nebo je to takhle správně. Nemám toho moc naježděno a tohle je moje první moto takže těžko hodnotit jízdní vlastnosti můj osobní pocit je že je to dost špatný při brzdění se vidle hodně ponoří a přes horší silnici v náklonu mám divnej pocit motorka drží, ale jakby se vlnila (těžko popisovat :D).
Bez rozborky asi stejne nic nezjistis. Me takhle vloni prijely dva TA kterejm nekdo predelaval vidle na progres a ty puvodni trubky uz tam nedokazal narvat a nejak ho nenapadlo ze by je treba zkratil , proste tam nedal nic
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
Červeně označený je ta trubka o které mluvíš? takže při dolévání oleje poznám zda tam vůbec je.
To modře musím vytáhnout když dolévám olej? našel jsem v manuálu +-115mm od vrchu bez pružiny nebo 400ml bez rozebírání a 473ml když to rozeberu.
Asi bych to raději měřil na tu výšku přeci jen nevím kolik přesně toho může vytéct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Zr7 tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Zr7 tlumiče
gugo píše: Lopox> jaky jen vymenil olej. Poradna vymena oleje bez rozebrani vidle nejde. Krom toho tohle je jednoducha vidlice , na kterou vesmes nic nepotrebujes.
Žádnej speciální dlouhej přípravek nebo jej nahradit rázovým utahovákem, aby s eto neprotáčelo?
Když už se to po letech rozebírá, tak asi rovnou gufera s prachovkama by to preventivně sneslo nový.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Zr7 tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Zr7 tlumiče
gugo píše: PetrL3> tak kdyz mas razovej utahovak tak se to neoprotaci a jinak staci nasada od smetaku.
Dyť utahovák je je jasnej, ale to už právě neodpovídá tomu tvýmu
tohle je jednoducha vidlice , na kterou vesmes nic nepotrebujes
, proto se na to ptám. Ta násada je dobrej nápad, ale asi obnáší to koště zlikvidovat, takže to už zas není "nic nepotřebovat". To už si může rovnou koupit trubku v hobbymarketu. To si můžeme říkat "my", co děláme běžně všechny běžný opravy, ne kluk z paneláku bez dílny.Naposledy editováno 10.05.2018 09:52:39
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
standa762 píše: Mám tu samou, tak jestli chceš, můžeme to porovnat. Jsem z H. Břízy.
Toho určitě využiju aspoň si poslechnu i motor tam se mi taky pořád něco nezdá jen se napřed vrhnu na ten repas vidlice ta je evidentně v háji a pak budu moct porovnat jestli je to už v pohodě
A je možný že tam olej nebude že už je tam spíš voda. Měnil jsem brzdovku a to vypadalo že tam spíš někdo nalil cocacolu.
Zajímalo by mě jestli brzdovka protéká pořád dokola nebo zůstává na místě a jen se ztlačuje. Protože v nádobce byla jen taková trochu tmavší než co jsem lil a dole když jsem vyndal pístky na mě vytekla totál černá srágora.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
Hm?
Čus nakonec jsem udělal jen jednoduchou výměnu oleje. Přeměřil jsem pružinu ta měla míru podle servisky jako nová. Těsnění jsem taky neměnil vypadají jako nové. Olej jsem dal 10w dle návodu.
No a zlepšení minimální.
Takže teď to zkusím udělat ještě jednou s tím že tam dám 15w olej a zkusim to rozebrat kompletně. Přes zimu na to budu mít času dost.
Jinak s tím základním rozebráním nebyl žádný problém jen je dobré si šrouby na tlumiči povolit lehce ještě když to máš uchycený na motorce.
Naposledy editováno 02.11.2018 08:01:53
Vidlice je opravdu jednoduchá na rozebrání.
Všechny díly tam jsou a tak teda nechápu jakto že je ta vidlice tak měkká. Předpokládám že kdyby byla špatná gufera tak poteče olej ven? ale mě nikde nic neteklo vnitřek se zdá být taky v pořádku tak v čem může být problém?
Dám tam 15w místo 10w a nový gufera tak snad se něco změní.
Naposledy editováno 27.11.2018 09:08:58
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Zr7 tlumiče
Ale teď už jsem možná našel ten problém a nejspíš stejný problém měl i ten co to dělal předemnou a to použití špatného servisního manuálu. Novější má jinou délku pružiny a jinou hladinu oleje než starší
Dle nového přeměření jsem zjistil že pružina nová má mít 405,5 servisní limit 397 a já mám 406 a 404,5 takže v pohodě. Ale oleje má být o 15mm od vrchu víc.
Nepište mi jakej jsem pitomec vím to sám
ta hladina neni o tolik rozdilna aby si tlumic "loknul" vzduchu. tzn na tlumeni nebude mit tech 10mm navic vliv. tech 10mm navic udela trochu tvrdsi pruzinu ke konci chodu - progresivnejsi.
Ale máš pravdu, to netlumení už je věcí tlumiče uvnitř a tam pokud je něco v prdeli, tak t netlumí.
Obávám se, že toto nevyřeší o 1,5 cm vyšší hladina oleje. Tam bude problém v tlumiči.
Assassin mě předběhl.
Naposledy editováno 27.11.2018 10:17:23
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Zr7 tlumiče
Jinak olej po 2k km byl zase černý jako bota je to normálka?
Lopox píše: No složím to a když to nebude lepší tak zkusím najít někoho se zr7 ze stejného roku a uvidím v porovnání. Vnitřek se mi nezdá nějak opotřebený.
Jinak olej po 2k km byl zase černý jako bota je to normálka?
To záleží, jak si to propláchl. Evidentneě ne poctivě. Ale myslím, že to nevadí v tomto případě.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |