1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
RoumenS píše: Stev> Ja si pribrzdovanim jen tu najezdovou rychlost upravuju, vetsinu prace uz odvede motor. Samozrejme, kdyz me prekvapi polomer zatacky a zjistim, ze jsem porad moc rychlej, tak musim na brzdy sahnout vice. Ale uz se nezabyvam podrazovanim, protoze mam odrazeno a muzu se soustredit jen na ten prujezd zatackou. Mluvim o jezdeni na silnici. Na okruh se regulerne poseru na brzdach pred kazdou zatackou tam skopavam zaroven pri brzdeni a prave diky antihopu spojku na prasaka odhazuju, bez meziplynu. Maximalne se mi trochu zavrti zadek, ale to je rácing
Co se silnice týká, mám to stejně.
Kdyz jsem dlouhej, jdu v naklonu na brzdy a tlacim to tam jak to jde, jsem rad ze nemusim resit prevodovku..
Jinak dobrej tip tady padl, vymacknout v tyhle situaci spojku
To se pak masina neslutecne odlehci a jde to tam polozit daleko lip..
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
mam vysledovano ze v tomhle jsou dva temer nesmiritelne tabory, kde jedni tvrdi ze odrazovat je treba plynule, postupne, a druzi rikaji ze brzdy jsou tam odtoho aby se pouzivali, ....a zatacku muzou podle me ve finale (co do kinematikay pohgybu) projet oba uplne stejne, a klidne muze byt plynulejsi i ten "brzdic" pokud bude mit to davkovani brzd fakt v ruce.. (rekl bych ze prave podle toho se pozna Pan Pylot, ...kdyz clovek koukne kolik umi jet dvaca v brne kdyz na ni sedi alzamora nebo cecinello )
BTW k tomu antihopu - pokud je cas (=samozrejme chapu ze na okruhu ho moc neni) tak to samy jde udelat vymacknutou a opatrne davkovanou spojkou, ne ? tj. proste odradim o tolik, o kolik mam odhad ze ubrzdim/chci ubrzdit/potrebuju ubrzdit..
ja si treba fakt do nedavna myslel ze je to prakticky jen takova pojistka-ochrana kdyz tu spojku clovek pusti moc rychle a neplynule, viz vyraz na prasaka aby ho nejakej silnejsi treba dvouval okamzite neshodil ze sedla,.. docela jsem cumel kdyz jsem se dozvedel ze se to pouziva jako fakt cilene - pustim a at se s tim uz antihop nejak popere za me clovek se furt uci, no a zas uprime- byly doby kdy kontroly prokluzu/trakce, antihopy nebyly, a jezdilo se taky "docela rychle"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
dva_hrnce píše: To se pak masina neslutecne odlehci a jde to tam polozit daleko lip..
Vymackavat spojku v zatacce je blbost, lepsi je potevrit plyn, coz ma stejnej efekt, ale porad mas motorku pod kontrolou. Nicmene je to psychicky obtiznejsi...
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
Teoreticky, když budu mít plyn na dálkové ovládání, nepotřebuji řídítka. Náklonem řeším zatáčku , aniž by řídítka držel a silově je tlačil. Jestli musím se opřít do řiditek, to znamená chybu v nájezdu do zatáčky, hlavně její rychlosti, v průběhu a pak v následné akceleraci nevnímáš sebemenší sílu na řídítka. Rozdíl je pak v ryclosti nájezdu a výjezdu že zatáčky.
Krom přibrždění před zatáčkou, během ní nesmím cítit žádný odpor v řiditkách.
Když ano , něco bylo špatně.
SVSkritek píše: Vymackavat spojku v zatacce je blbost, lepsi je potevrit plyn, coz ma stejnej efekt, ale porad mas motorku pod kontrolou. Nicmene je to psychicky obtiznejsi...
Jako jo, kus pravdy mame oba.
Spojka je dobra v zatacce z kopce,ktera se utahuje a potrebujes bud rychle snizit rychlost nebo zvysit naklon.
Dle ne neni nekdy na skodu si ten motor "odpojit"
Ale zase jsou situace, kde je lepsi pootevrit plyn..
BrumlaRT píše: Tak jsem to tu pročetl, a musel otevřít lahvinku dobrého moravskeho vína.
Teoreticky, když budu mít plyn na dálkové ovládání, nepotřebuji řídítka. Náklonem řeším zatáčku , aniž by řídítka držel a silově je tlačil. Jestli musím se opřít do řiditek, to znamená chybu v nájezdu do zatáčky, hlavně její rychlosti, v průběhu a pak v následné akceleraci nevnímáš sebemenší sílu na řídítka. Rozdíl je pak v ryclosti nájezdu a výjezdu že zatáčky.
Krom přibrždění před zatáčkou, během ní nesmím cítit žádný odpor v řiditkách.
Když ano , něco bylo špatně.
A naklon docilis plynem nebo tlakem na riditka?
Jestli dobre chápu obsah tveho sdeleni, tak jsi napsal blbinu...
Dva-hrnce>brumla ma pravdu, z casti,.. motorka je diky geometrii autostabilni takze snaha riditek nekam se tlacit resp. snaha jezdce tlacit proti nim je projevem neplynulosti toho prujezdu samotnyho - 100% by to platilo pokud by to skladal jen telem (to ma samozrejme sve meze, jde o stroj vazici min 2x vic nez jezdec, s tomu patricnou setrvacnosti)
samozrejme ze pro rychly naklopeni (- viz tema vlakna) tak tezkyho stroje je potreba tu stabilitu jeste vic umele rozhodit (tj vic nez jen pohybem teziste, to je malo) tak je potreba tomu pomoct tlakem na riditka minimalne v najezdu, a pokud je potreba prujezd "korigovat" tak i behem nej - coz zpetne znamena (prirozenou) neplynulost, nicmene o tom je pokud chapu vlastne tohle vlakno, tj. ne o tom jak zatocit co nejvic prirozene, lehce, ale pomalu, nybrz jak to v ramci zachovani nejvetsi mozne plynulosti svizne klopit a rovnat
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
BrumlaRT: hele a o jakem jezdeni tady mluvis? v uvodnim prispevku je dotaz tykajici se rychleho projeti zatackou = tzn v podstate okruhovy styl jizdy a to co popisujes - tak takhle se fakt rychle nejezdi....
kerut to same .... ta vase predstava o plynulosti je pro rychlej cas na okruhu uplne k nicemu... jo vyjde ti tam krasnej plynulej oblouk kdyz zaznamenas trajektorii, ale to je asi tak vse
edit: tak kerut napul, na konci vlastne uznava, ze se tu resi uplne neco jineho...
Naposledy editováno 02.05.2018 23:58:02
ad1/ jasny ze na okruhu na takovy veci (predpokladam) neni (u normalnich smrtelniku co se nejmenujou marquez) vubec cas.. zas na druhou uznej ze jezdilo se i bez antihopů, no a jakoze vylozene pomalu urcite ne.. kdyz koukam na stary zavody GP500 mistama nechapu jak ty lidi (spis teda na pul mutanti) mohli takovy bestie ovladat, vykon jen trosku nizsi nez dnesni 4T, vaha o 25kg mensi, a hlavne vychytavky veskery zadny, .. navic k tomu zbesilej prubeh dvoutaktu, brrrrrrrrrr......
vono ohledne vnimam-stiham/nevnimam-nestiham, to mas tezky,.. ja kdyz vidim hrat Smolskiho taky treba i vim co tam hraje, ale nechapu jak to dokaze zahrat tak strasne rychle, a mekce, a uz vubec nechapu jak v ty rychlosti muze jeste za kazdym druhym taktem zapiskat umelej flazolet (zatlumeni prstem pravy ruky pod trsatkem.. dost tezka technika i pri hosdne pomaly hre).. nicmene kdyz ho slysim hrat, musim bohuzel chte nechte uznat ze to fyzicky mozny nejspis je.. a s tim antihopem to bude podobne,... akorat to chce jemnovat se treba Doohan, no
ad2/ presne jhak pises na konci - jinak receno brumla popisuje situaci kdy motorka vykrouzi zatacku prakticky sama, zatim co ostatni resi jak ji do te zatacky a z ni co nejrychlejs dostat.. je plynulost a plynulost.. zejo
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
brumluv vystup je tak nejak v ramci jeho standardu, dela ze sebe mistra a z ostatnich blbce, ale je total mimo, na tohle jeho pojeti plynulosti se tu nikdo neptal...
4 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: Než ta motorka zatočí tak to trvá a je to pomalý a všechno se mi prodlužuje.
takhle to je definovany uplne presne = jde to, ale neni to pro motorku v praxi moc pouzitelny
+ctvrtej prujezd, dobre ty ted uz jen opakovat a opakovat
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
To plati pri idealni prujezd, realne vetsinou ani moc nebrzdim protoze na silnici nejedu tak rychle, ale kdyz uz nekde brzdim snazim se to delat takhle.
Nemyslim ze bych ti mohl rikat cokoliv o jizde na okruhu
Budeš muset najít dobrou trasu - takže vyrazit někam dál od domova. Buchláky jsem jel jen 2x a na můj vkus a možnosti jsou až moc rychlý (hlavně pak směrem z kopce) a příliš velkej provoz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Ruce tuhle práci udělají mnohem rychleji pri mnohem menší síle.
Druhým aspektem je skutečnost, že je třeba někde řídítka zastavit, dát jim doraz, ale ne maximální. Zde to bez rukou téměř nejde. Druhá výhoda pro ruce.
A když je třeba rychle postavit z náklonu nebo překlopit. Tohle tělem, zvláště při vysednutí, už je skoro nemyslitelné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Whiefull píše: Já si teda myslím, že se svojí váhou bych toho moc tělem neuřídil Vážím jak nějáká holčina, pouhých 60 kilo. A nemyslím si, že moje tělo má takovej vliv na tu motorku jak to, když jemně ťuknu do řídítek Zkoušel jsem párkrát jet na letišti, jak lidi popisovali pouze tělem. Než ta motorka zatočí tak to trvá a je to pomalý a všechno se mi prodlužuje. Na druhou stranu si myslím, že borcům co mají 80 kg+ to fungovat může. Mně nejlíp vychází, že jedu do zatáčky, jedu do ní později a pak tlačím na řídítka do kontra, aby se do zatáčky položila.
Kdyz mas 60kg, tak si za sebe posad 50kg slecnu, nauci ji klopit, budete vazit jako statnej chlap, ale uvidis, ze by jsi tak porad jezdit nechtel . 60kg je spise vyhoda. Si vem, jak nekteri hroti vysedavani, aby o trochu snizili teziste a najednou by jsi tam mel + 30kg. To by jsi musel jet o to pomaleji pri stejnem naklonu... Nejaka sila do rukou se da natrenovat i pri nizke vaze.
Naposledy editováno 03.05.2018 09:53:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
kazdopadne ta nizsi vaha je absolutni vyhoda pro akceleraci a brzdy, newtona neosidis
Naposledy editováno 03.05.2018 13:51:51
Naposledy editováno 03.05.2018 14:15:49
1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |