globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rychlost náklonu
21.4.2018 v 03:01
Zdravím kamarádi přišel jsem konečně na svojí chybu a jsou zatáčky co se týče "jízdy na koleno". Mám problém se samostatným nakláněním motorky, aspoň si to teda myslím Můj postup zatáčky : tělo, brzda, náklon, plyn. Problém je u mě ale v samostatným náklonu a rád bych se zde tedy zeptal na pár rad Měla by se podle vás motorka naklonit do zatáčky rychle? Nejspíš to bude mým strachem, ale začínám zatáčku brzo a tak pomalu nakláním motorku poměrně velkou část zatáčky. Viděl jsem ale u většiny jezdců spíš, že do zatáčky jdou později a motorku rychle "shodí" do náklonu. Zde je pravděpodobně můj problém. Mám pravděpodobně strach z toho vyvinout na řídítka takovej tlak, aby se motorka do náklonu položila rychle. Proto radši vždy volím pomalu naklánět motorku do zatáčky. Výsledek je ale takovej, že s mým SVčkem jako dvouválem ztratím drtivou většinu rychlosti v zatáčce kvůli brždění motoru. Rád bych, aby mi někdo aspoň trošku popsal a přiblížil "sílu tlaku", jaká je potřeba vyvinout. Pár lidí,kterých jsem se ptal to doslova popisují jako rychle trhnutí řídítkama, ale to mi nepřijde správně. Díky za případné rady kluci

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 20:40 | Nahoru | #151
Musím se přiznat, že taky kopu dolů kvalty před zatáčkou spíš v středních otáčkách, než že bych šel do červených numer Většinu zatáček stejně beru na 4-5, protože mýmu SVčku se líbí být okolo těch 8 tisíc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 21:27 | Nahoru | #152
Whiefull> je fer rict ze najezdy taky nemam buhvijak rychly Ale timhle to neni.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:12 | Nahoru | #153
Stev> Ja si pribrzdovanim jen tu najezdovou rychlost upravuju, vetsinu prace uz odvede motor. Samozrejme, kdyz me prekvapi polomer zatacky a zjistim, ze jsem porad moc rychlej, tak musim na brzdy sahnout vice. Ale uz se nezabyvam podrazovanim, protoze mam odrazeno a muzu se soustredit jen na ten prujezd zatackou. Mluvim o jezdeni na silnici. Na okruh se regulerne poseru na brzdach pred kazdou zatackou tam skopavam zaroven pri brzdeni a prave diky antihopu spojku na prasaka odhazuju, bez meziplynu. Maximalne se mi trochu zavrti zadek, ale to je rácing

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:29 | Nahoru | #154

RoumenS píše: Stev> Ja si pribrzdovanim jen tu najezdovou rychlost upravuju, vetsinu prace uz odvede motor. Samozrejme, kdyz me prekvapi polomer zatacky a zjistim, ze jsem porad moc rychlej, tak musim na brzdy sahnout vice. Ale uz se nezabyvam podrazovanim, protoze mam odrazeno a muzu se soustredit jen na ten prujezd zatackou. Mluvim o jezdeni na silnici. Na okruh se regulerne poseru na brzdach pred kazdou zatackou tam skopavam zaroven pri brzdeni a prave diky antihopu spojku na prasaka odhazuju, bez meziplynu. Maximalne se mi trochu zavrti zadek, ale to je rácing



Co se silnice týká, mám to stejně.
Kdyz jsem dlouhej, jdu v naklonu na brzdy a tlacim to tam jak to jde, jsem rad ze nemusim resit prevodovku..
Jinak dobrej tip tady padl, vymacknout v tyhle situaci spojku
To se pak masina neslutecne odlehci a jde to tam polozit daleko lip..

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:38 | Nahoru | #155
podle me odrazeni o vic kvaltu na vymacknuty spojce + brzdeni brzdama nema nic vylozene spolecnyho s plynulosti jizdy, to uz spis s plynulosti chodu motoru
mam vysledovano ze v tomhle jsou dva temer nesmiritelne tabory, kde jedni tvrdi ze odrazovat je treba plynule, postupne, a druzi rikaji ze brzdy jsou tam odtoho aby se pouzivali, ....a zatacku muzou podle me ve finale (co do kinematikay pohgybu) projet oba uplne stejne, a klidne muze byt plynulejsi i ten "brzdic" pokud bude mit to davkovani brzd fakt v ruce.. (rekl bych ze prave podle toho se pozna Pan Pylot, ...kdyz clovek koukne kolik umi jet dvaca v brne kdyz na ni sedi alzamora nebo cecinello )

BTW k tomu antihopu - pokud je cas (=samozrejme chapu ze na okruhu ho moc neni) tak to samy jde udelat vymacknutou a opatrne davkovanou spojkou, ne ? tj. proste odradim o tolik, o kolik mam odhad ze ubrzdim/chci ubrzdit/potrebuju ubrzdit..
ja si treba fakt do nedavna myslel ze je to prakticky jen takova pojistka-ochrana kdyz tu spojku clovek pusti moc rychle a neplynule, viz vyraz na prasaka aby ho nejakej silnejsi treba dvouval okamzite neshodil ze sedla,.. docela jsem cumel kdyz jsem se dozvedel ze se to pouziva jako fakt cilene - pustim a at se s tim uz antihop nejak popere za me clovek se furt uci, no a zas uprime- byly doby kdy kontroly prokluzu/trakce, antihopy nebyly, a jezdilo se taky "docela rychle"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:39 | Nahoru | #156

dva_hrnce píše: To se pak masina neslutecne odlehci a jde to tam polozit daleko lip..


Vymackavat spojku v zatacce je blbost, lepsi je potevrit plyn, coz ma stejnej efekt, ale porad mas motorku pod kontrolou. Nicmene je to psychicky obtiznejsi...

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 22:42 | Nahoru | #157
Tak jsem to tu pročetl, a musel otevřít lahvinku dobrého moravskeho vína.
Teoreticky, když budu mít plyn na dálkové ovládání, nepotřebuji řídítka. Náklonem řeším zatáčku , aniž by řídítka držel a silově je tlačil. Jestli musím se opřít do řiditek, to znamená chybu v nájezdu do zatáčky, hlavně její rychlosti, v průběhu a pak v následné akceleraci nevnímáš sebemenší sílu na řídítka. Rozdíl je pak v ryclosti nájezdu a výjezdu že zatáčky.
Krom přibrždění před zatáčkou, během ní nesmím cítit žádný odpor v řiditkách.
Když ano , něco bylo špatně.

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 23:04 | Nahoru | #158

SVSkritek píše: Vymackavat spojku v zatacce je blbost, lepsi je potevrit plyn, coz ma stejnej efekt, ale porad mas motorku pod kontrolou. Nicmene je to psychicky obtiznejsi...



Jako jo, kus pravdy mame oba.
Spojka je dobra v zatacce z kopce,ktera se utahuje a potrebujes bud rychle snizit rychlost nebo zvysit naklon.
Dle ne neni nekdy na skodu si ten motor "odpojit"

Ale zase jsou situace, kde je lepsi pootevrit plyn..

(reakce na) Rychlost náklonu

2.5.2018 v 23:06 | Nahoru | #159

BrumlaRT píše: Tak jsem to tu pročetl, a musel otevřít lahvinku dobrého moravskeho vína.
Teoreticky, když budu mít plyn na dálkové ovládání, nepotřebuji řídítka. Náklonem řeším zatáčku , aniž by řídítka držel a silově je tlačil. Jestli musím se opřít do řiditek, to znamená chybu v nájezdu do zatáčky, hlavně její rychlosti, v průběhu a pak v následné akceleraci nevnímáš sebemenší sílu na řídítka. Rozdíl je pak v ryclosti nájezdu a výjezdu že zatáčky.
Krom přibrždění před zatáčkou, během ní nesmím cítit žádný odpor v řiditkách.
Když ano , něco bylo špatně.



A naklon docilis plynem nebo tlakem na riditka?
Jestli dobre chápu obsah tveho sdeleni, tak jsi napsal blbinu...

Rychlost náklonu

2.5.2018 v 23:19 | Nahoru | #160
SVSkritek> vsak tu spojku nemusis vymacknout az na doraz ne ?

Dva-hrnce>brumla ma pravdu, z casti,.. motorka je diky geometrii autostabilni takze snaha riditek nekam se tlacit resp. snaha jezdce tlacit proti nim je projevem neplynulosti toho prujezdu samotnyho - 100% by to platilo pokud by to skladal jen telem (to ma samozrejme sve meze, jde o stroj vazici min 2x vic nez jezdec, s tomu patricnou setrvacnosti)
samozrejme ze pro rychly naklopeni (- viz tema vlakna) tak tezkyho stroje je potreba tu stabilitu jeste vic umele rozhodit (tj vic nez jen pohybem teziste, to je malo) tak je potreba tomu pomoct tlakem na riditka minimalne v najezdu, a pokud je potreba prujezd "korigovat" tak i behem nej - coz zpetne znamena (prirozenou) neplynulost, nicmene o tom je pokud chapu vlastne tohle vlakno, tj. ne o tom jak zatocit co nejvic prirozene, lehce, ale pomalu, nybrz jak to v ramci zachovani nejvetsi mozne plynulosti svizne klopit a rovnat

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

2.5.2018 v 23:54 | Nahoru | #161
kerut: rozdil mezi teoretikem a tim kdo jezdi... jo spojkou jde udelat to same co s antihopem, jen kdyz jedes rychle tak na to neni cas .. ja nezvladam najednou trefovat stopu, dost brzdit, spravne pracovat s telem a jeste do toho pomalicku poustet spojku... ono taky po par kolech kdy na plnejch brzdach lezich na rukou docela slusnou vahou tak jsi rad, ze se na tech rukou udrzis, ze bys v nich mel mit jeste cit, to fakt nehrozi...

BrumlaRT: hele a o jakem jezdeni tady mluvis? v uvodnim prispevku je dotaz tykajici se rychleho projeti zatackou = tzn v podstate okruhovy styl jizdy a to co popisujes - tak takhle se fakt rychle nejezdi....

kerut to same .... ta vase predstava o plynulosti je pro rychlej cas na okruhu uplne k nicemu... jo vyjde ti tam krasnej plynulej oblouk kdyz zaznamenas trajektorii, ale to je asi tak vse

edit: tak kerut napul, na konci vlastne uznava, ze se tu resi uplne neco jineho...

Naposledy editováno 02.05.2018 23:58:02

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 00:14 | Nahoru | #162
assassin> ale mlhooo, vzdyt to oboje pisu

ad1/ jasny ze na okruhu na takovy veci (predpokladam) neni (u normalnich smrtelniku co se nejmenujou marquez) vubec cas.. zas na druhou uznej ze jezdilo se i bez antihopů, no a jakoze vylozene pomalu urcite ne.. kdyz koukam na stary zavody GP500 mistama nechapu jak ty lidi (spis teda na pul mutanti) mohli takovy bestie ovladat, vykon jen trosku nizsi nez dnesni 4T, vaha o 25kg mensi, a hlavne vychytavky veskery zadny, .. navic k tomu zbesilej prubeh dvoutaktu, brrrrrrrrrr......

vono ohledne vnimam-stiham/nevnimam-nestiham, to mas tezky,.. ja kdyz vidim hrat Smolskiho taky treba i vim co tam hraje, ale nechapu jak to dokaze zahrat tak strasne rychle, a mekce, a uz vubec nechapu jak v ty rychlosti muze jeste za kazdym druhym taktem zapiskat umelej flazolet (zatlumeni prstem pravy ruky pod trsatkem.. dost tezka technika i pri hosdne pomaly hre).. nicmene kdyz ho slysim hrat, musim bohuzel chte nechte uznat ze to fyzicky mozny nejspis je.. a s tim antihopem to bude podobne,... akorat to chce jemnovat se treba Doohan, no

ad2/ presne jhak pises na konci - jinak receno brumla popisuje situaci kdy motorka vykrouzi zatacku prakticky sama, zatim co ostatni resi jak ji do te zatacky a z ni co nejrychlejs dostat.. je plynulost a plynulost.. zejo

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

3.5.2018 v 00:21 | Nahoru | #163
kerut: antihop neni zadna kosmicka technologie.. to uz se jezdi leta. taky je neco jinyho bezna motorka a zavodak - (vysokej volnobeh) a taky je rozdil litrovej dvouvalec 4t a 500ccm dvoutakt...

brumluv vystup je tak nejak v ramci jeho standardu, dela ze sebe mistra a z ostatnich blbce, ale je total mimo, na tohle jeho pojeti plynulosti se tu nikdo neptal...

4 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

3.5.2018 v 00:22 | Nahoru | #164
Já si teda myslím, že se svojí váhou bych toho moc tělem neuřídil Vážím jak nějáká holčina, pouhých 60 kilo. A nemyslím si, že moje tělo má takovej vliv na tu motorku jak to, když jemně ťuknu do řídítek Zkoušel jsem párkrát jet na letišti, jak lidi popisovali pouze tělem. Než ta motorka zatočí tak to trvá a je to pomalý a všechno se mi prodlužuje. Na druhou stranu si myslím, že borcům co mají 80 kg+ to fungovat může. Mně nejlíp vychází, že jedu do zatáčky, jedu do ní později a pak tlačím na řídítka do kontra, aby se do zatáčky položila. V průběhu zatáčky samozřejmě už kontra nepoužívám. To už beru čistě plyn/brzda/tělo. Každopádně jsem ježděním přišel na to, že máme blbý zatáčky tady v okolí Zajel jsem si těsně před tím, než jsem dával motorku do servisu na Buchláky a tam se to pokládalo úplně jinak A pak mi kamarád doporučil u Vyškova nájezd na dálnici směr Kroměříž a je tam krásně táhnutá 180 stupňová zatáčka a do té se mi jelo krásně. Projel jsem jí asi 4x, kdy poprvé jsem se na ní podíval, jak jí projet, podruhé jsem vytipoval rychlost, potřetí mi tam vjeli 2 auta a počtvrté jsem měl prázdno, měl jsem krásnej plynulej průjezd, drhnul jsem kolenem po zemi a na výjezdu jsem vypadal jak stuhlá socha, protože jsem nemohl uvěřit, co jsem právě udělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 01:01 | Nahoru | #165
Assassin> vsak jasne, ja jen pisu ze to ze neco nezvladnem (my, vy,.. oni, ony, ona..) jeste neznamena ze to apriori nejde faktoru je sposuta, lidi taky..

Whiefull píše: Než ta motorka zatočí tak to trvá a je to pomalý a všechno se mi prodlužuje.


takhle to je definovany uplne presne = jde to, ale neni to pro motorku v praxi moc pouzitelny
+ctvrtej prujezd, dobre ty ted uz jen opakovat a opakovat

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

3.5.2018 v 01:06 | Nahoru | #166
Kerut: tak on nikdo netvrdil, ze to nejde. Jasne, ze jde. Ale kdyz jeden z tech úkonu za tebe dela technika, mas cas na ostatni a jsi rychlejsi - stejne jako jde preradit s ubranim plynu a zmacknutim spojky, ale s QS to jde rychleji ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 01:11 | Nahoru | #167
assassin> jasne, ale abychomto neprehnali a neskoncili snejakym NC7xx s automatem, nebo nejak jeste hur

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 03:11 | Nahoru | #168
kerut> Hlavně to chce najít cestu, kde se to dá vypilovat Ale tož, v létě jedeme do Jeseníku na každoroční oslavu maturity, tak jsme se domluvili s kámošem, že se vybodneme na to, aby jsme tam jeli autem a bereme moto Takže borci si budou chlastat celej den i celou noc a my si celej den projezdíme na červenohorským sedle a večer se k nim přidáme s nějákým panákem Ale musím říct, že nejlepší zážitek mám z minulýho roku, kdy jsme tam na konci srpna jeli v sobotu okolo 2 hodiny odpoledne dom a vzali jsme to přes červenohorský sedlo Tolik motorek jsem za život na jednom místě nepotkal a to, co tam borci převáděli bylo neskutečný Ale stejně nejlepší byla ta skupinka 7 borců, co tam hodili všichni záda a předjeli toho policajta před nima

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 05:42 | Nahoru | #169
kerut> o odrazeni vic rychlosti na vymacknuty spojce jsem nic nepsal, celou dobu jen to ze nejdriv brzdim, pak pridam odrazovani do nizsich otacek, a nakonec zatacim. Na brzde jsem prakticky az do pridani plynu na vyjezdu.
To plati pri idealni prujezd, realne vetsinou ani moc nebrzdim protoze na silnici nejedu tak rychle, ale kdyz uz nekde brzdim snazim se to delat takhle.

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 05:48 | Nahoru | #170
RoumenS> to je prave to ze ja si skopani na prasaka diky antihopu dovolit nemuzu, a odrazeno na spravnou rychlost pred zatackou mam taky. Bavime se o malejch rozdilech, je to spis o nastaveni mysleni a rozdeleni prujezdu do nejakejch sekvenci, kdy se pak mam o co oprit kdyz to nekde prezenu.
Nemyslim ze bych ti mohl rikat cokoliv o jizde na okruhu

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 06:46 | Nahoru | #171
Whiefull> Však jsem říkal - chce to najít si dost dlouhou a rychlou zatáčku, kde máš čas si uvědomit co a jak děláš a vychutnat si jak to pak jede. Já když si takovou dobře najedu, tak se vezu jak na řetízkovým kolotoči, krásně v náklonu, trochu pod plynem a pěkně svižně. Určitě by se našel borec, co by mě vzal na sportu ještě vnitřkem s kolenem na zemi a prstem v nose - ale nejde mi o absolutní rychlost, jde o ten pocit že že je to vykroužený jak má.
Budeš muset najít dobrou trasu - takže vyrazit někam dál od domova. Buchláky jsem jel jen 2x a na můj vkus a možnosti jsou až moc rychlý (hlavně pak směrem z kopce) a příliš velkej provoz.

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 09:03 | Nahoru | #172
Stev> Vsak na prasaka to poustim jen na okruhu. V provozu antihop nemam, tak ze tam si pred zatackou nejdriv pekne zaspojkuju a s meziplynem podradim, driv nez sahnu na brzdy. Vetsinou radim postupne o jeden stupen. Kdyz uz skopnu o dva, tak tu spojku samozrejme poustim pomaleji. Zatacku pak uz projizdim pod plynem a postupne pridavam a rovnam. Dulezite je i rict, ze na koleno v provozu nejezdim, jednak kvuli tomu, ze jezdim 90% ve dvou, ano i tak jde jet na koleno, ale uplne mi staci prace horni polovinou tela. Kdyz uz si to koleno chci dat, tak jsem vetsinou v te zatacce pomalejsi, nez kdyz jedu bez nej.

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 09:06 | Nahoru | #173
kerut> Je spousta kluku na okruhu, kteri jezdi bez antihopu i rychlorazeni a jsou hodne rychly, rychlejsi nez ja s antihopem a rychlorazenim vzdycky je to hlavne o pilotovi, to mas jako s pouzivanim zadni brzdy na korekci najezdu do zatacky. Malo kdo to pouziva, protoze to malo kdo umi. Ja to neumim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 09:09 | Nahoru | #174
Whiefull> Ani 100kg hmotnosti jezdce nepomůže k nějakému rychlejšímu sklopení, pokud pohyb tělem nebude dostatečně rychlý. Stejně tak se svými 60kg při vynaložení tlaku třeba do nádrže jsi schopen rychle sklopit. Musíš ale rychle.
Ruce tuhle práci udělají mnohem rychleji pri mnohem menší síle.
Druhým aspektem je skutečnost, že je třeba někde řídítka zastavit, dát jim doraz, ale ne maximální. Zde to bez rukou téměř nejde. Druhá výhoda pro ruce.

A když je třeba rychle postavit z náklonu nebo překlopit. Tohle tělem, zvláště při vysednutí, už je skoro nemyslitelné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 09:51 | Nahoru | #175

Whiefull píše: Já si teda myslím, že se svojí váhou bych toho moc tělem neuřídil Vážím jak nějáká holčina, pouhých 60 kilo. A nemyslím si, že moje tělo má takovej vliv na tu motorku jak to, když jemně ťuknu do řídítek Zkoušel jsem párkrát jet na letišti, jak lidi popisovali pouze tělem. Než ta motorka zatočí tak to trvá a je to pomalý a všechno se mi prodlužuje. Na druhou stranu si myslím, že borcům co mají 80 kg+ to fungovat může. Mně nejlíp vychází, že jedu do zatáčky, jedu do ní později a pak tlačím na řídítka do kontra, aby se do zatáčky položila.


Kdyz mas 60kg, tak si za sebe posad 50kg slecnu, nauci ji klopit, budete vazit jako statnej chlap, ale uvidis, ze by jsi tak porad jezdit nechtel . 60kg je spise vyhoda. Si vem, jak nekteri hroti vysedavani, aby o trochu snizili teziste a najednou by jsi tam mel + 30kg. To by jsi musel jet o to pomaleji pri stejnem naklonu... Nejaka sila do rukou se da natrenovat i pri nizke vaze.

Naposledy editováno 03.05.2018 09:53:11

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 09:52 | Nahoru | #176
Krejza>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 13:50 | Nahoru | #177
SVSkritek> vim ze to pises trosku v nadsazce ale je to spis naopak ne ? tezsi chlap muze mit ve stejny rychlosti a pri stejnym vysednuti o par stupnu min naklopenou motorku na jednu stranu je frajerina vlacet koleno po zemi (taky je to rekl bych dobra "kontrola naklonu") a mit co nejvetsi naklon, ale zasadni princip toho vseho v zakladu neni ten "efekt" ale snaha projet zatackou co nejrychleji.. viz treba pedrosa na vyjezdu kdy uz ma motorku uz skoro rovne ale furt pod ni jeste na strane hluboko visi aby ho to moc nevyneslo,u tech tezsich jezdcu to tak videt neni (a napr. marquez to resi jinak, tim svym typyckym, i pres obrazovku viditelnym, plochodraznim smykem, .. jenze z toho uz jde na cloveka prujem i kdyz to jen vidi v televizi )

kazdopadne ta nizsi vaha je absolutni vyhoda pro akceleraci a brzdy, newtona neosidis

Naposledy editováno 03.05.2018 13:51:51

(reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 14:11 | Nahoru | #178
kerut> Kdyz se podivas kde je teziste samotne motorky, tak to je obycejne nekde menzi vrchem motoru a spodkem nadrze. Krome nadrze, jsou nadtim uz jsou jen plasty atd. Pri normalnim vysednuti podle me pod to puvodni teziste vetsinu tela nedostanes, pokud nemas betonovy boty. Takze vysku puvodniho teziste zvetsujes a musis jet o to pomaleji.



Naposledy editováno 03.05.2018 14:15:49

1 reakcí na tento příspěvek Rychlost náklonu

3.5.2018 v 14:31 | Nahoru | #179
pockej, teziste motorky vlastni vahou vejskove niz nedostanes asi nikdy, to bys musel viset pod motorkou (nezapomen ze kdyz motorku naklopis, teziste motorky se taky snizuje s tim uhlem naklopeni, takze pokud je v rovine treba 600mm nad zemi tak v naklonu to bude uz treba jen 450mm.. jasne ze nebudes v tom vysednuti trcet nad motorkou ale nejak zasadne to nesnizis, to bys fakt musel lezet na asfaltuc celej jak spolujezdci na silnicnich sidecarach ), v zatacce jde hlavne o vzdalenost teziste "do strany" od osy kontaktu kol s asfaltem.. tj ne obrazek z boku ale obrazek ze predu/zadu, hmota v tezisti (moto+jezdec) na rameni vysednuti+naklopeni klopi motorku do zatacky, a setrvacna odstrediva sila (na rameni te vysky teziste) ji drzi proti naklonu.. zalezet bude na obou tech vzdalenostech ale tu do strany tim vysednutim rekl bych mnohem lip ovlivnis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlost náklonu

3.5.2018 v 14:42 | Nahoru | #180
kerut> Jo tak asi mas pravdu, ja totiz do strany moc nevysedam, vzpomnel jsem si jeste na tohle. ,tady je to dobre vysvetleny:



Naposledy editováno 03.05.2018 14:58:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S hellboy265 0 Dnes v 13:07 hellboy265
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S johny6nine 2 9.4.2024 v 05:29 Destroyer
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S Dandos489 6 24.3.2024 v 14:14 Dandos489
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S dinosaurus 3 24.3.2024 v 07:59 jardad
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S Dandos489 24 7.3.2024 v 12:34 Redguy


TOPlist