jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
jo a ja bych zkusil takhle - pokud chces rychle ohrat tu matku - udelal bych to tak, ze bych na ten konec co z nej snima rychlomer navlikl velkou matku... M30 nebo co ja vim co se vleze a privaril COckem na nakej vetsi proud, pak uz to chytnes poradnym orechem to zaprve a zadruhe to tu matku prohreje bez vetsiho ovlivneni hridele.
FiZzeR píše: DID ZVMX.
Kupoval jsem ho ale s motorkou, v roce 2012 (údajně byl krátce před prodejem měněný), čili má najeto +- 20kkm (nic moc).
to neni mozny, to je fakt divny, musi najet 25tis aniz by se takhle rychle povolil behem 300km, tak kdovi jak tam byl dlouho uz.
jinak to tu koukam nabehlo, musim dohnat vlak ... (jakoze ste se cinili)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: co vím tak dodělávaný QS nic moc dobře nefungují, kamoš to měl na R1 a cukalo to jako prase...
osobně bych to na moto nechtěl - pro střelce dobrý a když jsem četl na fcb, že lidi podle návodu jednoho mediálního moto guru řadí bez spojky a to jezdí po okreskách a to nehoní žádné desetiny na okruhu...
pak tu na forum jsou témata ... vyskakuje 3ka, neřadí apod
rád bych viděl převodovku po 4000km třeba z okruhu na jedné QS a na druhé klasika řazení se spojkou...
covece za tech skoro 11 let sem mozna 4000km na okruhu najezdil a radil sem bez spojky nahoru vzdycky, dolu se spojkou a prevodovka slape ve 117tis km jako vino (nemluve o nespoctu jizd na sprintech, kde se samozrejme radi bez spojky), stejne tak spojka.
ono je to hlavne o citu (je treba mit spravny grif s ubranim plynu a prerazenim v ten moment) a u QS asi o spravnym nastaveni. ale skoro bych si i tipnul, ze ten QS jak je rychlej, tak je skoro i min setrnej nez to delat manualne podle citu, kdy je to uvolneni motoru podle me takovy 'bytelnejsi', abych tak rekl
FiZzeR píše: Ještě je tam takováhle kokotská matice, za to vnější (30) to nechytneš, protože je to moc nízký, za to druhý to nechytneš, protože to není 27 ale 26 (????!!!) a má to dopiče kulatý hrany! To fakt může vymyslet jen rejžožrout.
musis dat bokem ten snimac, takhle se na tu matku blbe dostanes
jinak teda fakt nezavidim, ja bych to kuchnul nejakou frezkou, zeptam se znamyho co dovazi a servisuje rolby na upravu ledu, ma docela slusny servisni zazemi
Bubrak-ZX10R píše: covece za tech skoro 11 let sem mozna 4000km na okruhu najezdil a radil sem bez spojky nahoru vzdycky, dolu se spojkou a prevodovka slape ve 117tis km jako vino (nemluve o nespoctu jizd na sprintech, kde se samozrejme radi bez spojky), stejne tak spojka.
ono je to hlavne o citu (je treba mit spravny grif s ubranim plynu a prerazenim v ten moment) a u QS asi o spravnym nastaveni. ale skoro bych si i tipnul, ze ten QS jak je rychlej, tak je skoro i min setrnej nez to delat manualne podle citu, kdy je to uvolneni motoru podle me takovy 'bytelnejsi', abych tak rekl
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Závit bych očistil, maximálně lehce namázl, aby se to dobře dotáhlo a šlus.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Diii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 14.04.2018 00:11:42
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
edit: a editace po 10 letech
Naposledy editováno 14.04.2018 01:01:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: 10 let prave ted!
edit: a editace po 10 letech
10 let s jednou masinou, si blazen. Ja mel od ty doby 3 ale byl si puvodcem toho ze ted uz 4 rok mam taky desitku, jen teda lehce jinej rok
dark-demon píše: 10 let s jednou masinou, si blazen. Ja mel od ty doby 3 ale byl si puvodcem toho ze ted uz 4 rok mam taky desitku, jen teda lehce jinej rok
no s masinou uz to bude v lete 11 let covece a je to proste bajk nejlepsi pro me a moje pozadavky nemam porad duvod menit. treba ZX9R sem mel 2.5 roku a uz sem chtel neco silnejsiho a co hlavne pojede 300 tacho (nebo aspon tech 299 a jeste to dal zrychli), takze ted to mam a hrozne mi sedi posed a projev a univerzalnost na vsechno (sprinty, okruh, turistika, wheelie, 300 z mista, snih...), a porad me hlavne bavi na ni jezdit, to sem nikdy nezazil. takze fakt mega spokojenost. ale to se opakuju zas behem 10ti let uz po tisicaty treba R1 05 me nebavila, pritom spousta lidi rika, ze ty litry ze stejnyho roku/obdobi jsou stejny a je jedno co si clovek koupi. to neni pravda vubec.
Ještě nevím, jestli to stojí za ty prachy a za ty nervy, ale dneska jsem si to fakt užil. Několikrát jsem se přistihl, že se gebím do helmy jak debil
Fakt nechápu proč tam byl takový kroska převod, bál jsem se že s 17/39 to bude líný, ale ani prd, zátah je úplně stejnej
QS už taky maká podstatně líp, asi tomu nedělal dobře ten vytahaný řetěz, a taky už jsem ráznější s řadičkou - ne silou, ale rychle a dořadit až nadoraz, v tom bude to kouzlo - dal jsem si ji níž a zkrátil jsem časování, akorát je asi furt zbytečně dlouhý, nad 10k to dost škube, kolem 7 to tam padá úplně samo. Asi zkusím ty doporučené časy, nechtěl jsem to riskovat a nastavil jsem je zbytečně dlouhý.
Akorát jak pokračuje vytejkání tlumiče řízení, tak ta motorka začíná být na hrbech pod plynem citelně nervózní... Ale už je objednanej a zaplacenej ten čínskej fake hyperpro, snad dorazí co nejdříve
jinak nova retezovka udela hodne no, ten rozdil je znat vyrazne, samo zalezi jak ta stara byla dolitana, ale ja ji dojizdel dycky az do zrychleni vytahovani, coz uz je tak nejak na kraji, obcas mi i chybely valecky...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
ABS - Funguje to i na autodromu nebo je lepsi ji radeji vypnout, abych to pripadne neprobrzdil?
DTC - Je uz od prvniho modelu 2009 gyro u trakce, ktere pocita s naklonem motorky jako promenou pro kontrolu gripu nebo je to az od vyssich modelu?
V testu na m.cz pisou, ze by mela byt uz v prni s1000rr, ale nekdo mi rikal, ze je az od r. 2012??
Zkousel jsi funkcnost trakce, na nejvyssi citlivost tomu hrube na vyjezdu nalezit?
Co s elektronikou udelaji race gumy s vyssim profilem? Tady taky jedna pani povidala, ze to abs i dtc zmate a uz to nefunguje minimalne stejne dobre, jako u gumy 190/55.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Dej mi trochu času, bych se rozvzpomněl - teď je má nejvíc hard zábava jezdit na SkiloR kruháče bez držení, jen na tempomat
A ještě větší pokoušet ABSko v zatáčkách, funguje-li opravdu i v náklonu ... Tož chvilu vydrž eště
Naposledy editováno 18.04.2018 17:16:48
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |