1 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
_Hans_ píše: Pokud chces levne reseni, tak jeste muzes zkusit predelat obrysova a brzdova svetla na LEDky. Experimentoval jsem s tim pred lety a nakonec jsem stejne kvuli spolehlivosti koupil to VAPE
Presne tak. Me prijde, ze dneska to Wape neni v porovnani s beznou udrzbou tak drahy, aby to clovek resil. A nechavat dynamo, kvuli originalite a pak tam cpat LEDky, to uz je skoro na Chocholouska. Ale na druhou stranu chapu lidi, co chtej uplny original s dynamem a dobovyma zarovkama. Opruz je jen v tom, ze tehdy se proste pocitalo jen s nocnimi dojezdy a odber pri sviceni proto tehdy s klidem mohl prevysit dobijeci proud..
Naposledy editováno 06.04.2018 20:46:29
Bylo by vhodné podle potřeby zvýšit nabíjecí napětí tak, aby se baterie udržovala blízko plného stavu nabití.
1 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
Podle mě vydrží dynamo, ale rele 45w se spálí. V předu lze dát 25w. Vape je řešení, ale končí u něj originalita.
mira592 píše: Taky je třeba vzít v úvahu, že to jede na dvě indukcky, takže podle mě to nebude dobíjet baterku ale vybíjet.
Podle mě vydrží dynamo, ale rele 45w se spálí. V předu lze dát 25w. Vape je řešení, ale končí u něj originalita.
Ale taky můžeš použít, pouze jednu indučku.
2 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
mira592 píše: To je dost šílená rada. Včera jsrm viděl Wartburg z 60 let a měl 3 indukcky tj. ke 3 valcum. Výrobce ví, proč jsou tam.
Zcela běžně již z výroby se dává na dvouválec jedna indučka a na čtyřválec dvě indučky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
Kratzmar1 píše: FJRPEPA>Chceš říct že se jedna dvoujádrová používá pro úsporu wattů?
Dvoujádrová ne, jednojádrová s dvěma vývodama.
mira592 píše: To je dost šílená rada. Včera jsrm viděl Wartburg z 60 let a měl 3 indukcky tj. ke 3 valcum. Výrobce ví, proč jsou tam.
Protože Warťas má tři ojniční čepy po 120 stupních. Ale pokud máš dvouválec jednohup s jedním čepem nebo dvěma o 0 stupňů nebo dvouválec s čepy o 180 stupňů, stačí fakt jedna společná indukční cívka. Bude sice chvílemi jiskřit zbytečně (tzv. "dummy spark"), ale funguje to.
1 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
Dvoujádrová ne, jednojádrová s dvěma vývodama.
Nevidím rozdíl, jednojádrová je jen půlka (dva vývody) I tak nechápu kde, vidíš úsporu ve spotřebě, u dvou cívek napájíš ani ne půl otáčky kliky jednu cívku,druhou půl otáčku druhou cívku.U jedno cívkové je to v principu to samé, jen napájíš tu stejnou cívku.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výkon dynama
Kratzmar1 píše: FJRPEPA> Nevidím rozdíl, jednojádrová je jen půlka (dva vývody) I tak nechápu kde, vidíš úsporu ve spotřebě, u dvou cívek napájíš ani ne půl otáčky kliky jednu cívku,druhou půl otáčku druhou cívku.U jedno cívkové je to v principu to samé, jen napájíš tu stejnou cívku.
Tak určitě, máš pravdu, úspora nebude žádná a je úplně jedno jestli jsou tam dvě indukčky či jedna indukčka.
Naposledy editováno 17.04.2018 08:35:07
2 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
1 reakcí na tento příspěvek Výkon dynama
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119640 | Dnes v 18:48 Sema |
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka | blazajan87 | 3 | 21.8.2024 v 22:19 Drak1 |
jaký palivový filtr Babetta 210, Jawa 350/354 Kývačka, ČZ 150, Čína Pitb... | pitbikeros | 11 | 23.7.2024 v 09:00 Dr.fík |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |