Maji ty tlumice a dalsi doplnky vubec takovou hodnotu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Tech píše: ..... Jen to že s takovou motorkou poojede prasit do dun jen blázen a není důvod na to motorku konstruovat. Když už bych musel jet pískem, tak na jedničku přes spojku.
BTW gumy na to snad můžeš dát jaký chceš, pokud odpovídají rozměrem, rychlostní index přeci nehraje roli, snad jen oficiálně bys měl mít na palubce třeba "max 140".
Taky by mně zajímalo, co konkrétně myslíš tím "nějaké revoluční řešení". Pořád jsou to dvě kola, rám, motor a řidítka. Nevím co bys na tom chtěl revolučního vymýšlet.
Já ti nevím, ale do volné pouště se parkrát vydala na XRV i manželka a nezdálo se mi, že by se vracela zklamaná. Sice tam jednou také dala měkký protisvah, takže nosem přerazila plexi Ale ani to ji neodradilo a těší se tam vždy znova. Ale je fakt, že její XRV je o 11 kg lehčí než CRF ve verzi AS, takže vydat se s CRF do dun je nesmysl
Ne všechny špunty mají nebo měly M+S, stejně tak ne všechny jsou radialni. Takže nálepka nepomůže. A ostré se ve 150 snad ani nedělají.
Radikální řešení? Nevím, za 100 let vývoje fakt asi nikdy žádné nepřišlo Takže tvůj TA je asi ve verzi hard tail s řemenem místo řetězu , jen se zadní pasovou brzdou a druhým otočným heftem za jízdy upravuješ předstih
Mně jediné co napadá je použití "exotických" materiálů, což je z ekonomického hlediska blbost a taky se neslučuje s tvoji představou "opravím vše všude kladivem".
Naposledy editováno 02.04.2018 20:20:13
1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
ThomasDRZ píše: Africa twin 750 v roce 1998 byla dle ceníku Hondy za 315 klacků za holku a jako bonus její dětské nemoci, o kterých bylo řečeno, že je to její charisma. Dneska při výši několikanásobných platů je nová Africa předražená mrdk..
Před 20ti léty 315 klacků, dnes 350 při dnešních platech ti přijde předražené? Mě tedy ani moc ne.
1 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Wenca24 píše: Je taky treba se podivat kolik stal dolar v roce 1998 a kolik dnes..resp. kolik ty motorky v stoji v dolarech aby to bylo objektivni...
proč do toho pleteš dolar? Nestabilní měna. Podívej se spíše na to, za kolik platů sis koupil Afriku v roce 98 a zakolik platů si ji koupíš dnes...2 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
Navíc XRV v roce 1998 už byla zastaralá mrcha. V ten rok měla Honda místo lehce upraveného výfuku, sání a barevných kombinací XRV tuhle motorku pohřbít a přijít se současnou CRF. Už tehdy šla současná CRF bez problémů vyrobit, a KTM by měla alespoň nějakou konkurenci k LC8 950/990.
Revoluční řešení? Dostat se pod 200 kg pohotovostní. Jak? Posláním ekonomického oddělení na roční dovolenou. Třeba takové NC-čko je příkladem revolučního řešení. Sice se zaměřením na úplně jinou cílovou skupinu, ale s brilantním úspěchem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Wenca24 píše: prackarr> protoze se v nem globalbe obchoduje...takze mi to prijde objektivnejsi nez v korune, kterou plati par lidi a jeste v dobe 9 let po revoluci..ale ekonom nejsem..
hele, mě jako zákazníka, co žije v ČR a zaplatí si prkač z vejplaty nezajímá, jak moc kolísal dolar tehdy a ted. Jestliže jsem měl tehdy plat 11000 a ted mám plat 33000 a ta motorka stojí +- stejně, jako tehdy (jen uvádím příklad), tak mě z toho jasně vychází, že ta dnešní motorka je 3x levnější, nebo spíše dostupnější, jak tehdy. Jistě, to co píšu lze rozporovat spoustou věcí, třeba tím, že musím odrážet průměrný plat a ne jen můj, že musím brát celkové náklady na "životů a pod., ale i tak je dnešní CRF "levnější", jak tehdejší XRV a to je prostě fakt, který okocat moc nejde. At jsem ekonom, nebo ne...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Že napíšeš pod 200kg pohotovostní je jen výkřik do tmy. Jak toho chceš konkrétně dosáhnout u motorky typu AT ? Podívej se na nové KTM790ADV, natankovaná prý 205kg. A to je (tedy vypadá z fotek) jako úplně mrňavá motorka, na které asi nebudeš chtít vést spolujezdce a tři kufry (nemá ani kapotáž, takže dobrá na salta v písku ) . Takže je to vlastně jiná kategorie. 1090R, LC8 všechny +- stejně jak Afra. Asi bys teda měl jít dělat do konstrukce motorek a vysvětlit jim, že tomu nerozumí.
Naposledy editováno 02.04.2018 23:13:52
Wenca24 píše: prackarr> to co popisujes je subjektivni pohled a ja ti ho neberu..pochopil jsem ale z predchozi diskuze, ze se resi objektivni srovnani...
Objektívne sa priemerná mzda v ČR od roku 2000 do 2015 zvýšila dvakrát, za celé obdobie, čo tu spomíname, ešte viac, na druhej strane nominálna cena AT je tiež o trochu vyššia, takže po prepočte na platové pomery vychádza asi na polovicu.Mimochodom v Nemecku sa zdvojnásobili priemerné platy z 1991 na 2015...
Tam může být to revoluční řešení snad jen v podobě nádrží proklatě nízko, centralizace těžiště a podobných moderních fíčurek, který ti zajistí sice lepší pocit v blátě, ale zase budeš nadávat, že se nikam nedá sáhnout.
Naposledy editováno 03.04.2018 07:39:38
2 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
Před dvaceti lety byla blbost, aby litrové enduro mělo 100 koní se suchou váhou pod 200 kg. 950 ukázala, že to jde. 1190R sice trochu přibrala, ale zase si udělala legraci z dogmatiků, že 150 koní v enduru je nesmysl.
Nikdy neříkej nikdy.
vilemx píše: V 80. letech taky jen blázen snil o tom, že litrový supersport může mít opravdu hodně pod 200 kg a výkon 200 koní. A spousty let to už je standard, který každý bere jako samozřejmost.
Před dvaceti lety byla blbost, aby litrové enduro mělo 100 koní se suchou váhou pod 200 kg. 950 ukázala, že to jde. 1190R sice trochu přibrala, ale zase si udělala legraci z dogmatiků, že 150 koní v enduru je nesmysl.
Nikdy neříkej nikdy.
2 reakcí na tento příspěvek Africa twin adventure sport
Navíc asi sedím v jiném kině. Ano, znám dost lidí, kteří jezdi na endurech se třemi kufry, tankvakem a maminou. Jenže pak je snad ještě větší koláč lidí, co jedou sólo, bez bočních kufrů a tankvaku, aby ty vlastnosti endura moc nezabili. Nechtějí jednobuch, ale rádi by, aby na ně moc nefoukalo. Takže část s nich holt překousne hmotnost (Tiger, GS, CRF, LC8,..) a kdo ne, rezignuje na 2V a skončí u LC4, 660, CCM a spol. Pro tento typ lidí holt dosud není řešení.
Naposledy editováno 03.04.2018 22:56:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
vilemx píše: Když zákazníci chtějí u velkého endura koně a tuhost v rychlostech kolem 200 km/h, fabrika jim to postaví. Když chtějí LED, TFT, BT a Wi-Fi technologie, klidně i na úkor čitelnosti a přehlednosti, fabrika to namontuje. Kdyby preferovali hmotnost, fabrika jim to určitě také vyplní.
Navíc asi sedím v jiném kině. Ano, znám dost lidí, kteří jezdi na endurech se třemi kufry, tankvakem a maminou. Jenže pak je snad ještě větší koláč lidí, co jedou sólo, bez bočních kufrů a tankvaku, aby ty vlastnosti endura moc nezabili. Nechtějí jednobuch, ale rádi by, aby na ně moc nefoukalo. Takže část s nich holt překousne hmotnost (Tiger, GS, CRF, LC8,..) a kdo ne, rezignuje na 2V a skončí u LC4, 660, CCM a spol. Pro tento typ lidí holt dosud není řešení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Eso_Rimmer píše: ty mas pocit, ze by se jim dvere u skladu netrhly, kdyby udelali litrovy cenduro s hmotnosti pod 200kg, ale ktery by diky ubytku materialu nemohlo jet vic, nez 150km/h?
Co by za konstantních pohodlných 150km/h dali lidé s 660 Tenerkou, LC4, Ajpem a jinými zde doporučovanymi alternativami. Navíc 150 je stejně pro špunty rozumná maximálka
K tomu už asi motorka při zkouškách vystačí jen s jedním kotoučem, takže další kilíčka dole :) Já říkal, že se k nějakému rozumnému výsledku dobereme :))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
vilemx píše: Před dvaceti lety byla blbost, aby litrové enduro mělo 100 koní se suchou váhou pod 200 kg. 950 ukázala, že to jde. 1190R sice trochu přibrala, ale zase si udělala legraci z dogmatiků, že 150 koní v enduru je nesmysl.
Nikdy neříkej nikdy.
Až na to, že 950 nemá suchou váhu pod 200kg. Má 208kg. A moje 990 má na váze 123kg/114kg = 237kg. To opravdu není "pod 200". Jasně, můžeš tam dát lehčí baterku a 2-1 svod s lehkým akrapem, jezdit bez padáků a občas vyšťourat bláto... btw: 1090r má psanou 207kg - o celý kilo dolu to je pokrok za 15 let. Ale zase má abs a další serepetičky.
btw: skoro si říkám, že je docela škoda, že Honda neudělala afriku s objemem 750. Jednak by to zapadlo mezi plánovaný ktm 790 a yamahu t7, váhou by byla pod 200, takže pro prcky, jako já, by to byla příjemná motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Svojí 990R jsem nevážil, ale dle specifikace má mít 207 suchá (ale nemá abs, a mám svod 2-1 a výfuk pryč a nejezdím s padákama )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
prackarr> Momentálně už asi pět let jsem na mateřské , takže toho moc nenajezdím Kyslé hrozny to možná jsou, prostě mi přijde škoda, kam se nejdřív auta a teď i motorky v tomhle segmentu posouvají. Třeba jedno z nepraktičtejších a nejpohodovějších aut, co jsem měl, byla stará Niva. Sice s tím někam dojet bylo dobrodružství, ale zase člověk nemusel řešit volné parkovací místo, sám si ho vyrobil. Nemusel jako prostatik řešit, kde sjet ze silnice, když se mu chtělo. Auto mělo nárazníky z 1 cm silného hliníkového U-čka, kolem dokola kromě masky jen plech. Auto bylo postavené, tak, že forma šla ruku v ruce s funkcí. Když vezmu současnou produkci, plastové lakované nárazníky, spojlery, apod., tak bych si 2 x rozmyslel to na hulváta poslat do závěje nebo projet roštím. Ano, chápu, deformační zóny, ochrana chodců, atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Africa twin adventure sport
Tech píše: vilemx> Prej Lada Niva, ty fakt žiješ ve svém světě.
Od člověka, co má TA, navíc v 650 verzi, to hodnocení opravdu sedí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Maroko - květen 2024 Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | tomas_brno | 21 | 8.6.2024 v 11:01 Kohlstein |
crf 1000 2019 s ABS odvzdušnění Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | smrzak | 0 | 26.5.2024 v 18:53 smrzak |
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Mayk | 4 | 1.4.2024 v 10:30 Mayk |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |