Dneska jsem nedokončil STK z důvodu nenastartování (baterka) při potřebě technika posoudit hlučnost laděných výfuku s homologací a DB-killerem...
Technik celkem solidní a protokol stornoval tak na něj ani popel ale jak mám rozumět tomu subektivnímu posouzeni ? To je zase nějaké mozkové myšlení a prostor pro "malou domů "?
Je opravdu problém absolvovat STK s laděným vyfukem na motorce z r. 99?
2 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
2 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
Začal s tím že hluk posoudí a pak se uvidí jestli v něm přepážky jsou. Ptal jsem se jej čím to bude měřit? On že množství hluku posoudí...
Poslat jej do <> můžu ale co si pomůžu? Je nějaká povinnost mi protokol STK vystavit a provést kontrolu? Nebo pokud jim budu vyvracet jejich bludy mě nakonec řeknou ať si to odvezu, vezmu si z5 peníze a jdu jinam?
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
Naposledy editováno 29.03.2018 18:21:12
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
Když se mi pokusí napsat závadu nadměrný hluk a kontrolu ukončí jako nevyhovující tak si mám stěžovat na MD? Víc s tím na místě stejně asi neudělám co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
Proč tam proboha jedeš s mašinou, kterou ani nenatočíš. S kým se chceš potom dohadovat a o čem?
Jestli baterka umřela na místě, tak se omlouvám.
Ta baterka mu přišla jednoznačně vhod. Když jsem mu řekl že kolega skočí naproti do servisu půjčit si kabely a nastartuju motorku přes baterku z auta tak pyl proti. Že kontrolu musí stornovat....
Ale postup technika po nemožnosti nastartovat mi přišel v pořádku jen ta potřeba poslechnout si úroveň hluku a mozkový myšlením určit jestli je to OK/není OK mě dostala...
2 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
Když jsem mu řek, že to jsou origo zrcátka a zepředu mají nějaké to E-čko v kolečku, odpověď zněla:
"Ale stejně si to doma změřte, jestli mají sedm ..."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
Straza.ninja píše: nevo7> ty kráso tak to bych chtěl vidět jak tam poskakuje na válci s zx10r nebo 300kg chopperem. Hustý, to byl vtip týdne
Vtip to ani náhodou nie je, kontrola bŕzd mi príde celkom v poriadku. Popravde nechápem ako je možné v ČR robiť šaškárne s kružnicou v zrkadle, ale brzdy technika absolútne nezaujímajú.
Mimochodom, pre motorky dávaju do valcov nejaké špeciálne redukcie, práve preto aby sa im ten 300 kg chopper neroztancoval po celej hale.
syrrius píše: vybouřená_mrkev> Toto lejstro jsem četl taky ale mám to chápat tak že si motorku poslechne a pokud nemá zázemí k tomu určené tak je mu to k prdu?
Když se mi pokusí napsat závadu nadměrný hluk a kontrolu ukončí jako nevyhovující tak si mám stěžovat na MD? Víc s tím na místě stejně asi neudělám co?
Motorku si poslechne, mozkovým myšlením usoudí, že to řve a dostaneš závadu B. Zkoušku s použitím jakéhosi hlukoměru dělat nemusí (prováděcí vyhláška říká, že "může", tzn. není povinen). Stěžovat si můžeš, ale v tomto případě asi ne na postup technika, spíš na závěr jeho subjektivního hodnocení.
Co s tím na místě? Na místě se můžeš pokusit technika podplatit (na což většina z nich čeká) nebo mu vyhrožovat smrtí, ale asi ti to bude hovno platné.
Osobně bych považoval za nejsystémovější řešení tohoto problému nakopat předkladatele prováděcí vyhlášky do koulí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
HornisGSX píše: pokud nemel v ruce hlukomer poslal bych ho s tim do pi....!!! na me zas zkousel funkcnost brzd ze se musi jit projet!
twl, to bych ho hnal, že se musí projet aby vyzkoušel brzdy.
Byl jsem na TK loni, oboustranná slušnost, motorka připravená a technik profík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Posouzení hluku technikem STK
Woozie02 píše:
Vtip to ani náhodou nie je, kontrola bŕzd mi príde celkom v poriadku. Popravde nechápem ako je možné v ČR robiť šaškárne s kružnicou v zrkadle, ale brzdy technika absolútne nezaujímajú.Mimochodom, pre motorky dávaju do valcov nejaké špeciálne redukcie, práve preto aby sa im ten 300 kg chopper neroztancoval po celej hale.
twl to myslíš vážně ? válce na brzdy sou na stk na nápravu, na porovnaní souměrnosti a učinosti, aby netahali do stran, na motorce to jaksi nejde. Nebo ty máš dvě kola vpředu či vzadu ?
btw :
Válcová zkušebna pro kontrolu brzd. Má dvě stejné sady válců, aby na ní mohly být zkoušeny brzdy na obou kolech na jedné nápravě. Při zkoušce pohánějí vždy jedno brzděné kolo. Hnací válce jsou poháněny elekromotorem přes převodovku a řetěz. Třetí váleček je dotykový. Automaticky spíná zkušební stojan a blokovací ochranu. Na každém kole se měří brzdná síla (obvodová síla). Příslušný přístroj může být analogový nebo digitální. Naměřené hodnoty lze zaprotokolovat i pomocí připojené tiskárny.
Naposledy editováno 30.03.2018 00:23:47
nevo7 píše: Chcel by som zažiť TK v Čechách, vidieť, že je to diametrálne odlišné od nás. U nás dávajú motku na valec /skúšajú brzdy/ - to beriem ako dobrú vec /alebo môžu kašlať na to, veď len ja sa zabijem/. A iste netreba motorku štartovať, zatrúbi a zabliká to aj bez toho a fotku si tiež spravia.
Tak, tak. Ja som pred dvomi rokmi motorku na STK dotlačil, mám tam LeoVince laďák, technika vôbec nezaujímal. Ale trápilo ho, kde mám podsedlové plasty.
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
dobře ví,že má laďáky,protože origo výfuky mají bídný zvuk,ale bude se dovolávat "spravedlnosti"
nenadávejte na technika,poděkujte idiotům,co neví kde je míra a místo laďáku si montují jen prázdné roury(ať už jsou to čopry,nebo sporty)
stejné je to s endurem v lese.jezdím 20let,tam kde projedu zůstane rozhozené listí,proletím,za 3 minuty jsem za druhým kopcem....,
ale když občas narazím na místo,kde pár idiotů jezdí stále dokola,všechno rozryté,samozřejmě s laďama aby byli hustokrutí-takže kravál až na několik kilometrů....,sám bych je do koulí nakopal.
samozřejmě mně hodí do jednoho pytle....
1 reakcí na tento příspěvek Posouzení hluku technikem STK
ani raz to pomne nechceli nastartovat
raz dokonca nesvietio svetlo v prednom reflektore (ferovo vzate fakt sa uklepal vlakno v starsej ziarovke doslova po ceste na STK - pred vyjazdom som kontroloval)
nikdy okrem pneumatik (dezen a rozmer) nic nekontrolovali
asi by som siel inam, ale rozhodne tam netahal motorku ktora zjavne nie je v dobrom technickom stave. To ze tam nesastartujes uz dava podnet k prudeniu
tento týden jsem jel s dodávkou na EK, řekl bych že technik prováděl spíš TK, prolezl všechno a sdělil že až pojedu k němu za čtyři měsíce na TK tak at si spravím ruční brzdu, na katu je svar který tam nemá co dělat, osvětlení spz a díra v sedačce,
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |