Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..
Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..
A dik
Zbytek ti tak neco rekne o lidech co si na motorkach delaj neco sami, coz vetsina neni.
Ale zpátky k tématu, cena za nutné servisní úkony ve značkovém servisu mi vychází na max. 3,-Kc/km. Jak říkají všichni, kteří Ducati nikdy neměli, je to strašně drahé na servis, furt se to sere a tak bych svou tolik spolehlivou a nenáročnou rejži za Duc neměnil. A o tom, že má skoro poloviční interval na oleji a ventilech se přece nemluví
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
i tak se najdou lidi, co jim to za ty prachy stoji, kupodivu rakev nema kapsy a je potreba si to tu uzit ale kdo chce muze jezdit na NC a usetrene penize odkazat treba na charitu
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Mimochodem včera sem viděl na prodej Majesty 400 s 200000km! A to je blbý skútr
3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Jarinekhondar píše: Nebyl jsem zde dva roky ale idiotu co vlastni bazarovku po patym majiteli a bude tvrdit ze Ducati se rozsype je stale dost nejak si Vas idioti spojuji se Zemanem a estebackym udavacem Babisem budete z jedne staje
Ohledně servisu toho bylo už napsanýho hrozně moc.
Největší haluz jsou ti co tu porovnávají "servis" jsponce ze svý garáže a origo servis Ducati.
Pokud budeme porovnávat servisy v obou případech značkový a přesně jak se mají dělat, tak výrazný rozdíl to nebude. Několikrát se to tu počítalo... V případě že se japonec dělá ještě po 6tkm je to pár tisíc na 10tkm...když po 10nebo 12tkm vychází rozdíl na cca. 5-7tCZK.
A ZÁSADNÍ je jestli se bavíme o dvouventilu nebo čtyřventilu Ducati. Dvouventil, kterej si leckdo udělá v garáži vychází na servis téměř to samý jako japonec.
Ale musí o tom psát lidi co ducati kdy měli a ne jen "hateři" co plivou hořký sliny a sami ví prd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
servisom , ktorý si robím sám.A za 10 -15 rokov to bude stále motorka so stále vyssou cenou na rozdiel od hromady dnesných bezpohlavnych
plastimrdiek, ktore nebude chciet nikto ani zadarmo.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
Ja som si dal tu namahu a vypočítal som cenu servisu na nové motorky v autorizovanom servise Ducati 950 a KTM 1090 /chcel som kupit/ Rozdiel pri 100000km bol cca 450€ v neprospech Ducati, co je ale pri mojom najazde uplne irelevantne. Servis bez výmeny remenov stal pri Ducati 160€ co sa vyrovná tvojej SV.
Ducati 950ka bola na tom lepšie dokonca ako Afrika , lebo by mi ju boli predali o 1000€ lacnejšie, a z Afriky , vdaka afrikománie nechceli zlavit ani cent.
Tak tam pri 1000000km s to vlastne minimalne vyrovnalo so zaobstarávacou cenou. A to ma teraz napadá až teraz že inych motoriek treba menit
rozvodovu retaz, napínaky a neviem co este, a Ducati je to pravidelne mnené.
Možno ked to máš v záruke tak ta alibisticky podoja ze je to nutné, to neviem. Ale tak logicky, na aute má remen co meníš po 120t km alebo 8 rokov ,
tak rovnako hruby remen u motorecky co toci dva ventily ?
assassin píše: freedom: no na japonci se ale kazdou chvili nemeni rozvody, nenapada me kde proc a zac bych dal u japonce za servis 15k apod... coz teda na duc je kazdy 2 roky.... masneco na podporu toho, ze japonec stoji v autorizaku skoro stejne? treba SV1000 kazde 2 roky servis za 10+k ... co ja vim, vymena brzdove kapaliny....?
Řemen je volovina
SVčko je nesmrtelný Japonský stroj
No a Ducati 848, kterou jsem koupil, servisoval jeste predchozi majitel a tam servis prisel na 16000 u Papezika. Delal se olej, filtr, remeny, ventilove vule a pretesneni predni vidle. Rozdil Ducati proti VFR je v podstate jen v cene tech remenu.
byl tam rozdíl asi 7tCZK...kdyby to byl Monster 1100 bylo by to asi dost podobný, ale přiznávám že stále méně výhodné pro Ducknu... Ovšem jen o pár tisic.
On tu v těhlech diskusích opravdu každej rád porovnává original servis Ducati a jeho ceny s tím, že mu švára co dělá odpoledne a o víkendech motorky vymění olej a mrkne na vent. vůle.
Naposledy editováno 25.03.2018 12:27:42
Pokud jsem měl japonskou, nebo rakouskou motorku , dělal jsem si vše sám, protože jsem motorku komukoliv do servisu nerad svěřoval a protože vyměnit si olej, svíčky a filtry je jednoduché.
Když jsem měl S4RS, dával jsem to do servisu protože jsem MUSEL , řemeny jsem si samozřejmě nechal měnit a napínat tím kdo to dělá denně , má na to přípravky a půlkroužky taky.
Ceny olejů, hodinových sazeb budou obdobné a tím pádem ceny základní údržby bude u Ducati i jiné motorky podobná a lišit tedy hlavně tím co je navíc.
Na jedné straně tedy žádný vyloženě vražedný rozdíl když budu servisovat v aut. servisu, na druhou však zásadní když si to udělám sám nebo právě známej v garáži.
A ruku na srdce , většina zde motorkářů bude hledat tu nejlevnější alternativu protože to vyhovuje jeho finančním možnostem.
Nakonec to taky vidím u sebe v práci když si klient koupí auto za milióny ale třikrát dražší servis než na Octavii mu připadá nehorázně drahý.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice
ja tomu moc neverim, nekdo tu psal 20tis servis na 4ventilu u papezika... o par tisic levneji se na japonci teda dela co? olej za 8tis? kontrola brzdovky za 6tis?
jo a 7tis rozdil za jak dlouho - na kolik km? ono 7tis neni zas tak malo......
a kolik stoji servis na 4ventil duc v neautorizaku? ono ja na japonci 10let a 40tis km jen menil olej..... jde tohle na duc?
duke1: souhlas
Naposledy editováno 25.03.2018 19:39:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Duke1 píše: assassin> je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ a pro většinu motorkářů tady to je jistě finanční rozdíl velký a tím pádem taky zásadní.
no ja mam treba problem verit servisu, ze to nedojebou....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
holt když si někdo něco netroufá opravit sám, musí si najít někoho spolehlivého.
Já motorku dával kdysi jedinému mechanikovi na Karlovarský, ale už je na pravdě boží, to byl PAN MECHANIK.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice
Duke1 píše: assassin> je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ a pro většinu motorkářů tady to je jistě finanční rozdíl velký a tím pádem taky zásadní.
proc by sis jako nemohl servisovat ducati sam, to me prosim vysvetli.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Monster 1000s nechce jet přes 7500rpm Ducati Monster 1000 | Hynda | 28 | 5.9.2024 v 21:28 Hynda |
spojková lamela - Quiet mod Ducati Monster 1000 | Hynda | 3 | 10.8.2024 v 07:05 dewwil |
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 | JamesM | 70 | 25.7.2024 v 19:29 Breeoom |
možnost vyzkoušet starší větší skút... Suzuki AN 400 Burgman, Suzuki AN 650 Burgman, Ducati... | JamesM | 0 | 4.5.2024 v 23:07 JamesM |
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 | Zbyša | 13 | 15.11.2023 v 19:08 rob456 |