bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati s najezdem 100000km a vice
Ma nekdo Ducnu s 100000km a vice? Zajimaji me jen duc, duc. Vim, ze Honda to da levou zadni a klidne 2x tolik, ale duc, vubec nevim, neznam..

Piste zkusenosti, vkladejte odkazy, postrehy a tak..

Moc me zajima, jestli treba Multak 1000 da s klidem tohle cislo, popripade treba 2x tolik..

A dik

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 19:57 | Nahoru | #91
Julip> Tvoje tady nedavaj moc smysl. Origo vyrobce velkej technicak ...to je jako co ? Vetsina ojetin je z Italie,Francie nebo Nemecka. K original technicaku se nedostanes, dokonce leckdy se nechytas ani na prvni ceskej technicak.
Zbytek ti tak neco rekne o lidech co si na motorkach delaj neco sami, coz vetsina neni.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

23.3.2018 v 20:38 | Nahoru | #92

Rolda89 píše: ceny tam nenajde, stačí zkopírovat číslo, vložit na parstdepotu a cenu ví hned..



Jasný... A našel si tam něco na Ducati?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 00:17 | Nahoru | #93
Julip> jasně že jsem všechno popsané udělal, ale borec ani nevěděl, jestli to má karby, nebo je to stříkačka a tak jezdil se vším do servisu, kde tomu extra péči nedávali. On jim ale věřil a podle toho to vypadalo. Proto mě stál prvotní servis tolik, když jsem nechal vyměnit všechno, co mělo být dávno vyměněné a zbytek už jen tak preventivně. Ale koupil jsem fakt levně s tím, že jsem věděl, do jak zanedbané mašiny jdu a teď mám jistotu, že není nic, u čeho bych překročil servisní interval.
Ale zpátky k tématu, cena za nutné servisní úkony ve značkovém servisu mi vychází na max. 3,-Kc/km. Jak říkají všichni, kteří Ducati nikdy neměli, je to strašně drahé na servis, furt se to sere a tak bych svou tolik spolehlivou a nenáročnou rejži za Duc neměnil. A o tom, že má skoro poloviční interval na oleji a ventilech se přece nemluví

Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 06:45 | Nahoru | #94
t_freedom ano http://partsdepot.c...y/hledani-dle-cisla/ sem stačí vložit objednací číslo, zvolit výrobce Ducati a najde ti to většinu dílů na Monstra tam objednávám úplně normálně jelikož tam mám slevy

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 08:45 | Nahoru | #95
Dukna najede tolik co japonec,akorát,že za servis se dá během té doby minimálně třikrát tolik

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 08:56 | Nahoru | #96

kury72 píše: Dukna najede tolik co japonec,akorát,že za servis se dá během té doby minimálně třikrát tolik


Jasný
Ale spíš se vysere

Naposledy editováno 24.03.2018 08:57:01

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 09:59 | Nahoru | #97

kury72 píše: Dukna najede tolik co japonec,akorát,že za servis se dá během té doby minimálně třikrát tolik



Spíš víc... Tak 3,4x tolik...

Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 10:10 | Nahoru | #98
tak to, ze ducati je drazsi na servis uz asi vi kazdej, ona je drazsi i na porizeni... kupodivu treba bmw je taky na servis drazsi nez oktavka...

i tak se najdou lidi, co jim to za ty prachy stoji, kupodivu rakev nema kapsy a je potreba si to tu uzit ale kdo chce muze jezdit na NC a usetrene penize odkazat treba na charitu

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 11:05 | Nahoru | #99
Tak vime, ze ducna to da, kdyz se staras, ale to s tim staranim plati u vseho a to ze je draha a draha na servis, tak to uz vime desetileti, to tady neni potreba znova resit.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 13:43 | Nahoru | #100
Rutti> Asi tak, pokud stroji dáš péči, tak ti něco vydrží, kdo je imbecil a kašle na údržbu nebo si hraje na odborníka a hrabe do věcí kterým nerozumí, tak stroj může odrovnat během krátké doby.
Mimochodem včera sem viděl na prodej Majesty 400 s 200000km! A to je blbý skútr

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 13:44 | Nahoru | #101
Edit: 2x

Naposledy editováno 24.03.2018 13:45:24

3 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 18:05 | Nahoru | #102
Nebyl jsem zde dva roky ale idiotu co vlastni bazarovku po patym majiteli a bude tvrdit ze Ducati se rozsype je stale dost nejak si Vas idioti spojuji se Zemanem a estebackym udavacem Babisem budete z jedne staje

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

24.3.2018 v 20:01 | Nahoru | #103

Jarinekhondar píše: Nebyl jsem zde dva roky ale idiotu co vlastni bazarovku po patym majiteli a bude tvrdit ze Ducati se rozsype je stale dost nejak si Vas idioti spojuji se Zemanem a estebackym udavacem Babisem budete z jedne staje


(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 09:28 | Nahoru | #104
Jarinekhondar> ježkovi zraky, jak se do toho dá ještě zatáhnout politika?

Ohledně servisu toho bylo už napsanýho hrozně moc.
Největší haluz jsou ti co tu porovnávají "servis" jsponce ze svý garáže a origo servis Ducati.
Pokud budeme porovnávat servisy v obou případech značkový a přesně jak se mají dělat, tak výrazný rozdíl to nebude. Několikrát se to tu počítalo... V případě že se japonec dělá ještě po 6tkm je to pár tisíc na 10tkm...když po 10nebo 12tkm vychází rozdíl na cca. 5-7tCZK.
A ZÁSADNÍ je jestli se bavíme o dvouventilu nebo čtyřventilu Ducati. Dvouventil, kterej si leckdo udělá v garáži vychází na servis téměř to samý jako japonec.
Ale musí o tom psát lidi co ducati kdy měli a ne jen "hateři" co plivou hořký sliny a sami ví prd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 10:17 | Nahoru | #105
Jarinekhondar> dokazal si ze jsi idiot na entou.....tak a ted sup pokourit hrabeti s klaonouskem.....

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 10:25 | Nahoru | #106
pesne ako piše freedom. Vedla rakušana a japonca mám aj jednu GT1000. Ta motorečka da s prstom v nose 100000km s minimalnym
servisom , ktorý si robím sám.A za 10 -15 rokov to bude stále motorka so stále vyssou cenou na rozdiel od hromady dnesných bezpohlavnych
plastimrdiek, ktore nebude chciet nikto ani zadarmo.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 10:43 | Nahoru | #107
freedom: no na japonci se ale kazdou chvili nemeni rozvody, nenapada me kde proc a zac bych dal u japonce za servis 15k apod... coz teda na duc je kazdy 2 roky.... masneco na podporu toho, ze japonec stoji v autorizaku skoro stejne? treba SV1000 kazde 2 roky servis za 10+k ... co ja vim, vymena brzdove kapaliny....?

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 11:06 | Nahoru | #108
assasin:Každých 30tisic na remene , nie je kazdú chvílu. Vzhladom na to ze mam viac motoriek tak u mna je to kazdé 4. roky. Inak sa len mení olej.

Ja som si dal tu namahu a vypočítal som cenu servisu na nové motorky v autorizovanom servise Ducati 950 a KTM 1090 /chcel som kupit/ Rozdiel pri 100000km bol cca 450€ v neprospech Ducati, co je ale pri mojom najazde uplne irelevantne. Servis bez výmeny remenov stal pri Ducati 160€ co sa vyrovná tvojej SV.
Ducati 950ka bola na tom lepšie dokonca ako Afrika , lebo by mi ju boli predali o 1000€ lacnejšie, a z Afriky , vdaka afrikománie nechceli zlavit ani cent.
Tak tam pri 1000000km s to vlastne minimalne vyrovnalo so zaobstarávacou cenou. A to ma teraz napadá až teraz že inych motoriek treba menit
rozvodovu retaz, napínaky a neviem co este, a Ducati je to pravidelne mnené.

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 11:23 | Nahoru | #109
Alexa: no urcite je to 30tis? A nemeni se taky nahodou kazdy 2roky?

Ktm neni tak uplne Japonec....

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 11:40 | Nahoru | #110
Tym remenom nič nie je. Ten interval sa dodržuje ani nie tak pre remene ako pre kladky, a tie ked nepouživaš tak ložiska nemaju z coho odísť.
Možno ked to máš v záruke tak ta alibisticky podoja ze je to nutné, to neviem. Ale tak logicky, na aute má remen co meníš po 120t km alebo 8 rokov ,
tak rovnako hruby remen u motorecky co toci dva ventily ?

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 11:58 | Nahoru | #111

assassin píše: freedom: no na japonci se ale kazdou chvili nemeni rozvody, nenapada me kde proc a zac bych dal u japonce za servis 15k apod... coz teda na duc je kazdy 2 roky.... masneco na podporu toho, ze japonec stoji v autorizaku skoro stejne? treba SV1000 kazde 2 roky servis za 10+k ... co ja vim, vymena brzdove kapaliny....?


Řemen je volovina
SVčko je nesmrtelný Japonský stroj

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 12:19 | Nahoru | #112

HornisGSX píše: Jarinekhondar> dokazal si ze jsi idiot na entou.....tak a ted sup pokourit hrabeti s klaonouskem.....



A tys tu tímhle chtěl dokázat co?

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 12:23 | Nahoru | #113
Je Japonec a Japonec. Treba na VFR800 me kompletni servis pri koupi ojetiny (najeto 24000) prisel na 11000 - delaly se vsechny filtry, vsechny kapaliny a ventily. Ted uz si nevzpominam, jestli v tom nebyly i svicky. Delano v Honda MCH. Na Suzuki Gladius me servis po 12000 (vule ventilu, olej, svicky) vysel na 4000. Kdyby se pridala i vymena chladici a brzdove kapaliny, vzduchoveho filtru, dostal bych se tak na 7000. Servisovano v Motart ve Vrbovce.

No a Ducati 848, kterou jsem koupil, servisoval jeste predchozi majitel a tam servis prisel na 16000 u Papezika. Delal se olej, filtr, remeny, ventilove vule a pretesneni predni vidle. Rozdil Ducati proti VFR je v podstate jen v cene tech remenu.

(reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 12:23 | Nahoru | #114
assassin> vypisoval jsem to už asi 3x někde na vláknech. Dle faktur. Problém je opravdu v tom, že ani ty jsi velmi pravděpodobně nejezdil s mašinu dle příručky do autorizáku. Já porovnával 2 roky nový mašiny u ZRX1200 a S4RS.
byl tam rozdíl asi 7tCZK...kdyby to byl Monster 1100 bylo by to asi dost podobný, ale přiznávám že stále méně výhodné pro Ducknu... Ovšem jen o pár tisic.
On tu v těhlech diskusích opravdu každej rád porovnává original servis Ducati a jeho ceny s tím, že mu švára co dělá odpoledne a o víkendech motorky vymění olej a mrkne na vent. vůle.

Naposledy editováno 25.03.2018 12:27:42

Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 19:30 | Nahoru | #115
asi každý tady má svou pravdu.
Pokud jsem měl japonskou, nebo rakouskou motorku , dělal jsem si vše sám, protože jsem motorku komukoliv do servisu nerad svěřoval a protože vyměnit si olej, svíčky a filtry je jednoduché.
Když jsem měl S4RS, dával jsem to do servisu protože jsem MUSEL , řemeny jsem si samozřejmě nechal měnit a napínat tím kdo to dělá denně , má na to přípravky a půlkroužky taky.
Ceny olejů, hodinových sazeb budou obdobné a tím pádem ceny základní údržby bude u Ducati i jiné motorky podobná a lišit tedy hlavně tím co je navíc.
Na jedné straně tedy žádný vyloženě vražedný rozdíl když budu servisovat v aut. servisu, na druhou však zásadní když si to udělám sám nebo právě známej v garáži.
A ruku na srdce , většina zde motorkářů bude hledat tu nejlevnější alternativu protože to vyhovuje jeho finančním možnostem.
Nakonec to taky vidím u sebe v práci když si klient koupí auto za milióny ale třikrát dražší servis než na Octavii mu připadá nehorázně drahý.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 19:38 | Nahoru | #116
freedom: ja novyho japonce nemel, tak mi rekni co tam stalo tolik penez, u te duc si v tom "sledovanem" obdobi delal rozvody?
ja tomu moc neverim, nekdo tu psal 20tis servis na 4ventilu u papezika... o par tisic levneji se na japonci teda dela co? olej za 8tis? kontrola brzdovky za 6tis?
jo a 7tis rozdil za jak dlouho - na kolik km? ono 7tis neni zas tak malo......

a kolik stoji servis na 4ventil duc v neautorizaku? ono ja na japonci 10let a 40tis km jen menil olej..... jde tohle na duc?

duke1: souhlas

Naposledy editováno 25.03.2018 19:39:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 19:56 | Nahoru | #117
assassin> je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ a pro většinu motorkářů tady to je jistě finanční rozdíl velký a tím pádem taky zásadní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:05 | Nahoru | #118

Duke1 píše: assassin> je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ a pro většinu motorkářů tady to je jistě finanční rozdíl velký a tím pádem taky zásadní.



no ja mam treba problem verit servisu, ze to nedojebou....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:34 | Nahoru | #119
assassin> to je asi tím že tady kdeko čemu rozumí a podniká s tím , asi jako když v černých ovcích ukážou jak si někdo nechal udělat koupelnu na klíč....
holt když si někdo něco netroufá opravit sám, musí si najít někoho spolehlivého.
Já motorku dával kdysi jedinému mechanikovi na Karlovarský, ale už je na pravdě boží, to byl PAN MECHANIK.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati s najezdem 100000km a vice

25.3.2018 v 20:35 | Nahoru | #120

Duke1 píše: assassin> je to tak, japonce si každý šikovný MŮŽE odservisovat sám, Ducati se do dobrého servisu dát MUSÍ a pro většinu motorkářů tady to je jistě finanční rozdíl velký a tím pádem taky zásadní.



proc by sis jako nemohl servisovat ducati sam, to me prosim vysvetli.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati Multistrada 1000ds: spatne s... [1, 2, 3] Ducati Multistrada 1000 JamesM 66 6.4.2024 v 17:36 JamesM
Ducati - diagnostika - reset servis... Ducati Multistrada 1000 Zbyša 13 15.11.2023 v 19:08 rob456
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Ducati Monster 1000 62kW vs 69kW Ducati Monster 1000 Racer21 2 7.9.2023 v 15:32 Fero_101_01_1
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc


TOPlist