kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já mám vyrobeno 13 koupeno 14 a je to jiné .Počkej rok a nechám ti ji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: Ironhead> jj už to vidím,čuměl jsem na mobilu a tam je na mě moc malé, ale na PC je to jasný. Asi nějaký doprodej skladovky. Nebo složeno v Duc z toho co dům dal.
Já mám vyrobeno 13 koupeno 14 a je to jiné .Počkej rok a nechám ti ji
Beru tě za slovo Mého SF nikdo nechce koupit tak asi ještě jednu sezonu spolu dáme.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
druhej strat si to pšouklo do sání..... takže se bojím co z toho vyleze
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale tou spojkou to nebude, tam se nemělo co dít.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 25.03.2018 10:56:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kulik píše: P_B> no jasný, servis bude, jen se tam chtěl doject po ose
já to samé baterka kaput tak ji doma vyměním(pokusím se) pak STK a za 4000 km velkej servis
ale fakt se mi v servise nechce votravovat s výměnou baterky, myslím že je na odbornější práce něž odplastovávat monstra
a jak píšeš ještě bych to tam musel na vleku dovézt
Naposledy editováno 25.03.2018 11:00:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ironhead> to nevím, ale za tu fakt ručím, je na 100% cajk, on koupil Pikes Peak 2017
nikdo mu nebere co si koupil,ale je fakt, že je to nějakej kočkopes (nemusí být jeho vinou) , asi je to nějakej zbytek z přelomu roku 12/13
E: rozhodně když to prezentuje jako skoro 2014 tak kecá
Naposledy editováno 25.03.2018 11:05:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ironhead> to nevím, ale za tu fakt ručím, je na 100% cajk, on koupil Pikes Peak 2017
A kolik mu ta nová bere oleje? ... to jediné mě od nové Multistrady odrazuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> on jí kupoval novou v IT a neprezentuje jí jako 2014, ale že je do provozu v 2014
to jsem pochopil ,ale v inzerátu kecá neboť tam píše "nová v ČR" to chápu koupeno tady, já ji kupoval v DE ,byla nová ,ale už ji měli přihlášenou tam kuli odpisům. nikdy bych nenapsal "nová v ČR" a navíc když je to takovej mazel proč nemá servisku?
Ale co je mi vůbec do toho. Každýho věc ,že
Naposledy editováno 25.03.2018 12:45:57
kulik píše: Hmm, tak já nevyjedu sakra... asi tam bude něco vážnýho - zkusil jsem nastartovat s plynem a hned to zdechlo i při podržení plynu
druhej strat si to pšouklo do sání..... takže se bojím co z toho vyleze
Kuliku, woe... Nemůžeš startovat s plynem! A ani ti to nikdo neradil... Psal si že to naskočilo a pak zdechlo. Takže to nech naskočit a PAK to drž na plynu.
Když na start otevřeš klapky, tak se tam dějou zcela nedefinovatelný věci... Se nediv že se to může ulejt... A pak prsknout do sání.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Chci koupit novou Multici, takže prosím za rady.
Dočetl jsem se, že ta jejich poslední MTS 1200 DVT bere maličko víc oleje, prý tak 1L/1000km, což je trochu extrém a nevěřím, že je to u motorů normální. Aspoň ne u čtyřtaktu. To je v Multici dvoutaktní motor???
Jestli dobře počítám, tak to vychází na 60L benzínu na 1000km. To je mazací poměr 1:60 jako u dvoutaktu. ... A když vezmu interval jejich výměny oleje po 15000 km, vychází mi, že motorem proleju 15L oleje. To už ho nemusím měnit, když ho během intervalu "vyměním " skoro 4x !!!. ... protože ho tam mam pořád čerstvý a nový a můžu měnit jen filtr.
Děkuju za konstruktivní postřehy, protože tohle je trochu extrémní spotřeba co mě odrazuje od koupě. Když to fabrika neřeší. Tedy "řeší " ale jen tím, že spotřeba oleje 1L/1000km je prý ok
PS :
Nejsem zastánce měnit olej po 15000 km, spíš tak sedmi, ale jde mi o princip.
PS2:
Vím, že motory berou olej, ale spotřeba 1L na 10 000km mi přijde normální, ale ne na 1000km. !!
Naposledy editováno 26.03.2018 08:23:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1L na 1000km je řekl bych max. tolerovaná hodnota podle nějaké příručky.
moje GS to tak má taky napsané, nicméně jo, je to koncepčně jiný motor.
jsem zvědavý na nějaké info od MTS majitelů.
mmchodem Žmuldo co máš za motor ve žmulietě? kolegyně v ní má turbobenzín 1.4 170koní a olej to žere etě víc než píše Dakarista u multice a alfa servis se ohání, že 0,7L//1000km je tolerované.
jako zas pro mne jako olejářa dobré, stabilní odběratel ale jinak je to jakési po piči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U nové motorky mě tohle zjištění vadí. Přitom je to věc trochu extrémní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Měl sem v ní tenhle motor co píšeš.1.4Tb Multiair 125Kw.Při prodeji najeto kolem 120kkm a olej nežrala nikdy,ani když si to sedalo jako nový.Co sem měl předtím 156 2.0Jts,tak ta si trochu vzala,kor při zátěži a čidlo oleje spočítal asi Bosch špatně,proto ji bylo v německu docela dost s motorschade,bo se rozsvítila kontrolka až když bylo spíš pozdě..
Ad ta MTS: Já nevim,ale v inzerátu přeci píše,že je to 13 a do provozu 14 a i bych tý 13ce fpoho věřil,dyk přeci ještě mohli dojíždět poslední kusy ze skladu a současně nabíhal novej model.Se tu předvedly moudra,ale myslim,že fabrika kuli novýmu katalogu asi třeba 200 podvozků nevyhodí... Jediný co zakopává trochu s pochopením je "nová v čr" ,když je to dovoz,ale když jí dovez na čisťáku a tady jako novou přihlásil jako uplně nejprvnější majitel,tak to vlastně sedí
petta : Co vadilo na těch vohlinsech u MTS? Sem eště nijaký stížnosti nezaznamenal
baterka: Co sem měl Monstera,tak v něm byla celou dobu Yuasa už co sem koupil,nikdy nedobíjel ani krz zimu a furt držela.Teď v Kamazonce stejná zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V Diavelu je taky 1260, ale trosku jina. Podle me by bylo lepsi pockat na recenze majitelu MTS. Pokud chces masinu hned, tak vzit 1260 a doufat, ze to bude ok.
To rozhodnuti za tebe nikdo neudela.. Pokud jinou masinu nechces, tak to riskni..
no tomu bazmeku od Ducati bych asi moc dobíječka neříkal, ale nejsem elektrikář
baterka tam je asi pravděpodobně od výroby 2009 tak má na to umřít
minulou sezonu mě jednou zradila, tak už byla vždy napíchlá na tom čemsi od Ducati
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
"dle stanoviska výrobce standard spotřeba 0,5 litru oleje na tisíc km"
"Mám MTS 1200 Enduro...žere podle toho jak taham a jezdím ten esterovy Motul. Cestovne do 0.5lna 3000km. A když za to tahám, tak do 0.4 na 1000km. Myslím, že na dvouvalec poměrně slušná spotřeba vzhledem k výkonu. Na servisu kluci dělali motor, který zral, mění se jen stírací kroužky za jiné modifikované, ale prý je to hlavně o majiteli, jak moc tahá za studena"
Radek Krejbich(servisák)" Můj postřeh- motory DVT papaji olej podle zatezovani majitelem. Mam zákazníky kterým bere decku na 1000 km a pri normální jízdě vydrží náplň mezi ryskama do další výměny (5000 km). Motory XDiavela jsou na tom lépe. Každopádně bych se toho vůbec nebál"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E: ptal jsem se na to
Naposledy editováno 26.03.2018 10:33:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Bojím se nějakého extrému, kdy mi řeknou, že je to normální a neopraví to. Nevím jak je v tomhle postavena politika záruky