kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Měl sem v ní tenhle motor co píšeš.1.4Tb Multiair 125Kw.Při prodeji najeto kolem 120kkm a olej nežrala nikdy,ani když si to sedalo jako nový.Co sem měl předtím 156 2.0Jts,tak ta si trochu vzala,kor při zátěži a čidlo oleje spočítal asi Bosch špatně,proto ji bylo v německu docela dost s motorschade,bo se rozsvítila kontrolka až když bylo spíš pozdě..
Ad ta MTS: Já nevim,ale v inzerátu přeci píše,že je to 13 a do provozu 14 a i bych tý 13ce fpoho věřil,dyk přeci ještě mohli dojíždět poslední kusy ze skladu a současně nabíhal novej model.Se tu předvedly moudra,ale myslim,že fabrika kuli novýmu katalogu asi třeba 200 podvozků nevyhodí... Jediný co zakopává trochu s pochopením je "nová v čr" ,když je to dovoz,ale když jí dovez na čisťáku a tady jako novou přihlásil jako uplně nejprvnější majitel,tak to vlastně sedí
petta : Co vadilo na těch vohlinsech u MTS? Sem eště nijaký stížnosti nezaznamenal
baterka: Co sem měl Monstera,tak v něm byla celou dobu Yuasa už co sem koupil,nikdy nedobíjel ani krz zimu a furt držela.Teď v Kamazonce stejná zkušenost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V Diavelu je taky 1260, ale trosku jina. Podle me by bylo lepsi pockat na recenze majitelu MTS. Pokud chces masinu hned, tak vzit 1260 a doufat, ze to bude ok.
To rozhodnuti za tebe nikdo neudela.. Pokud jinou masinu nechces, tak to riskni..