paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.3.2018 v 09:35 | Nahoru | #1
Lazy: Už Žmulietu nemám,přijela nějaká kočka,že prej její fešák ji chce někdy před rokem...Teď jezdim Golf VII fkombajnu 2.0Tdi pitcho a stejská se mi,že si asi zase koupim Alfu zpátky nějakou..
Měl sem v ní tenhle motor co píšeš.1.4Tb Multiair 125Kw.Při prodeji najeto kolem 120kkm a olej nežrala nikdy,ani když si to sedalo jako nový.Co sem měl předtím 156 2.0Jts,tak ta si trochu vzala,kor při zátěži a čidlo oleje spočítal asi Bosch špatně,proto ji bylo v německu docela dost s motorschade,bo se rozsvítila kontrolka až když bylo spíš pozdě..

Ad ta MTS: Já nevim,ale v inzerátu přeci píše,že je to 13 a do provozu 14 a i bych tý 13ce fpoho věřil,dyk přeci ještě mohli dojíždět poslední kusy ze skladu a současně nabíhal novej model.Se tu předvedly moudra,ale myslim,že fabrika kuli novýmu katalogu asi třeba 200 podvozků nevyhodí... Jediný co zakopává trochu s pochopením je "nová v čr" ,když je to dovoz,ale když jí dovez na čisťáku a tady jako novou přihlásil jako uplně nejprvnější majitel,tak to vlastně sedí

petta : Co vadilo na těch vohlinsech u MTS? Sem eště nijaký stížnosti nezaznamenal

baterka: Co sem měl Monstera,tak v něm byla celou dobu Yuasa už co sem koupil,nikdy nedobíjel ani krz zimu a furt držela.Teď v Kamazonce stejná zkušenost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2018 v 09:54 | Nahoru | #2
zmulin> Moc ten öhlins nefungoval. Sport byl mekkej i na nejtvrdsi nastaveni a casem uz ten podvozek zacal blbnout a opravy staly raketu. Navic to servisovat je taky nakladnejsi.. Kdyz elektroniku, tak skyhook..

V Diavelu je taky 1260, ale trosku jina. Podle me by bylo lepsi pockat na recenze majitelu MTS. Pokud chces masinu hned, tak vzit 1260 a doufat, ze to bude ok.
To rozhodnuti za tebe nikdo neudela.. Pokud jinou masinu nechces, tak to riskni..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.3.2018 v 10:10 | Nahoru | #3
zmulin>

no tomu bazmeku od Ducati bych asi moc dobíječka neříkal, ale nejsem elektrikář

baterka tam je asi pravděpodobně od výroby 2009 tak má na to umřít

minulou sezonu mě jednou zradila, tak už byla vždy napíchlá na tom čemsi od Ducati
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist