jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
oxygen píše: A kdy si Bubbo jel naposledy 299 tacho a otáčkoměr na dorazu?
Já už před 4mi lety. Na německé dálnici, cestou z Mostu do Prahy - cca 307 jede báwo při 14.200 otáčkách... strašnej fofr
Myslim, ze loni nekdy na podzim (tedy ne moc davno), on je to dobrej ukazatel v jakym stavu je motorka celkove. 299 je tam na 5ku jeste ne v omezovaci, pak radim 6 a vicemene to pak preleze jen kousek, ale otackomer na dorazu (tedy pro me v omezovaci) neni
pocitam porad ze sem dal kdysi 'tacho' 312 podle otackomeru, kdyz sem to sledoval a prepocitaval podobne na 06 sem dal 318 (taky jen tacho)
me to bavi a asi bych uz nechtel motku co neda 299+, proste to nejak patri k my krevni skupine ze motka je raketa a jede to 300
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Rovne rychle umi kazdej
to je takovy klise co podle me neni uplne pravda. i rychle rovne je treba umet - mit zkusenost (i byt zvyklej postupne), koukat dost dopredu, dobre vybirat / zhodnocovat misto...
Bubrak-ZX10R píše: to je takovy klise co podle me neni uplne pravda. i rychle rovne je treba umet - mit zkusenost (i byt zvyklej postupne), koukat dost dopredu, dobre vybirat / zhodnocovat misto...
Tak predpokladam prazdnou nemeckou dalnici tam se tak vzdycky jezdi ne ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Rovne rychle umi kazdej
Ozzíku bez urážky, vo tom ty víš velký prd!
Dyť ty tvoje šlapací šestky ty se sotva sunou
Ten mírný větřík na nich, ten ti helmu nestáhne, věř mi!
Naposledy editováno 22.03.2018 12:13:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Od jakeho roku kupovat?
Jak je velka sance, ze mi boucne motor, klekne prevodovka atp., kdyz ji budu brat jen na svizny vyjizdky a volne jizdy (agentury ne)?
Diky
Přesněji: jaký to je drama, když ty užs ji překročil, ale tvůj páteřák na napnutejch kšandách ještě ne
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
SLEEPER píše: oxygen> Oxy, ty jsi takovej fundovanej, dotaz na tebe, resp. na s1000rr.
Od jakeho roku kupovat?
Jak je velka sance, ze mi boucne motor, klekne prevodovka atp., kdyz ji budu brat jen na svizny vyjizdky a volne jizdy (agentury ne)?
Diky
Hele rok je asi jedno. Já měl 2010ku, přes 5 let, a najel jsem 22tkm...
Spíš bych se zaměřil, určitě, aby nebyla z okruhů a aby ji měl předtím někdo postarší - nějakej rozumnej pracháč jako já nebo Bubba tady
Zkrátka někdo kdo správně mění oleje atd. a k motorce se chová aby vydržela...
oxygen píše: Hele rok je asi jedno. Já měl 2010ku, přes 5 let, a najel jsem 22tkm...
Spíš bych se zaměřil, určitě, aby nebyla z okruhů a aby ji měl předtím někdo postarší - nějakej rozumnej pracháč jako já nebo Bubba tady
Zkrátka někdo kdo správně mění oleje atd. a k motorce se chová aby vydržela...
jaký vůbec mají servisní interval 10 000km na normální silnici?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Hele rok je asi jedno. Já měl 2010ku, přes 5 let, a najel jsem 22tkm...
Spíš bych se zaměřil, určitě, aby nebyla z okruhů a aby ji měl předtím někdo postarší - nějakej rozumnej pracháč jako já nebo Bubba tady
Zkrátka někdo kdo správně mění oleje atd. a k motorce se chová aby vydržela...
Pamatuji z Zel. Brodu, proto se te ptam.
To chapu, ze okruhovky budou cas. bomby...
A mas porovnani se zx10 011+? Ovladatelnost, vykon, brzdy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: oxy: to by me fakt zajimalo kdybys tu 11 (prip 16) zkusil a jakej bys pozoroval rozdil od 08-10, protoze me prisla uplne super a mel sem z ni vyrazne lepsi dojem nez z 08, a i obecne je 11+ hodnocena hodne kladne jako nejlepsi generace hned po 04/05
ty mi to teda znepříjemnujes musim si ji nekde vyzkousetoxygen píše: SLEEPER> na ty 11 jsem nikdy nejel. Ale 08 - 10 tu jsem měl a byla úžasná, okruh i silnice. Dodnes na ni vzpominam a klidne bych se na ni vratil...
To vim, 3.generaci desitky mam, dokonce me poslala i na jipku, kdyz jsem trenoval kims.
Tak uvidime, ta brambora mi prijde jako nej motorka z te doby, jen ta slavna poruchovost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Výkonově byla asi o 7 koní vejš než 08ma, ale o 8 koní pod báwem (186x193x201). Navíc ten výkon byl taky jako u šestky - až nahoře, dole málo.
Ale dnes ta nová zx10r už má výkon taky lehce přes 200 a jede s báwem aprilkou ducnou i skoro yamou srovnatelně. Nová Suza, ač je výkonem už slabší, jede překvapivě taky úžasně, no a Blade ten je tradičně vykonem vzadu poslední...
Dneska platí jiný normy ale, 200 koní už je brnkačka: Duc V4 až 226 koníků, báwa 212 - 221, aprilky factory i yamy r1m taky nálož.... natož H2R a jejích 326, že
Chjo, nepůjčil by někdo tak 600 - 1,5 ?
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Tvl mě kims 2-3x zachranil prdel v Mostě za vracákem a 1x tady v Praglu, když jsem mezi plechovkama na jedničku zvedal přes spojku a uchcala mi na bordelu brutálně zadel...
Az pak v manualu jsem se docetl, ze nefunguje pri trhnutim a fullgasu..., coz jsou moje pripady.
Fillator bawo strasne chvalil, tak i proto bych ho rad zkusil.
oxygen píše:
Dneska platí jiný normy ale, 200 koní už je brnkačka: Duc V4 až 226 koníků, báwa 212 - 221, aprilky factory i yamy r1m taky nálož.... natož H2R a jejích 326, že
Chjo, nepůjčil by někdo tak 600 - 1,5 ?
Duchodcum nepujcuju
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 22.03.2018 18:43:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
oxygen píše: Sleeper: To vim, 3.generaci desitky mam, dokonce me poslala i na jipku, kdyz jsem trenoval kims.
Tvl mě kims 2-3x zachranil prdel v Mostě za vracákem a 1x tady v Praglu, když jsem mezi plechovkama na jedničku zvedal přes spojku a uchcala mi na bordelu brutálně zadel...
e:zx10r 2008 čas 8:10, jinak to co se snažím dohnat je ta zx10r 2011+
Naposledy editováno 23.03.2018 08:39:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
matt píše: tak mi to už cca 2-3 zafungovalo bezvadně v brně.. ztoho 2x nevím co by se stalo kdyby to nezasáhlo
Ja jo, bolelo by to
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
... a když vidím to videjko, vzpomínám, jak tahle desina byla krásně klidná na brzdách i v zatáčkách... a jela, né že ne
Naposledy editováno 23.03.2018 11:50:31
oxygen píše: Víme to. Boooliiii to
... a když vidím to videjko, vzpomínám, jak tahle desina byla krásně klidná na brzdách i v zatáčkách... a jela, né že ne
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 24.03.2018 00:55:18
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |