Pokud by tu chtěl někdo nášivky Jawabláznů s žabákem,
tak není problém. Nechal je udělat Luboš Burda,
za což mu velký dík a za 80Kč/ks vám je po domluvě pošle.
Ideálně to nějak poskupit, pokud vás je víc poblíž,
případně namísto štafety si to porozvozit, alespon je důvod někam vyjet.
Email na něj: lubosburda(zavináč)seznam.cz
Vše o domluvě. jsou 10cm průměr, viz foto.
Luboš nechá dělat i 20cm průměr, ty si s ním domluvte sami.
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.
AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.
Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.
Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 25.06.2024 07:12:24
milan1963 píše: bimbo750> Na původních Bat'ovkách jsem jezdil s Wandererem. Potom jsem je dal i na zadek Populara, ale jedna mi bouchla, od té doby jezdím na novějších Barumkách, ale i těm je už 50 let...dnes už se 4,75 nebo 5,00 - 16 dávno nevyrábějí . Reklama
Reklama poplatná své době.....berte to jenom jako srandu v dlouhých zimních dnech....
Naposledy editováno 10.02.2018 12:36:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka_S píše: Samozřejmě bych to na 4p nepředělával.
Ukázka jak jsou zapojené zásuvkové rozvaděče u nás v práci, realizace někdy v r. 1996
Takže já PEN který je v přívodním kabelu rozdělím na svorkovnici na PE a N, fáze půjdou přes jistič na proudový chránič, plus přes chránič půjde N, a z něj půjdu na zásuvku, plus samozřejmě ochranný vodič z PE svorkovnice přímo na zásuvku.
4p zásuvka nemůže být připojená přes chránič, ta půjde rovnou na jistič a PEN.
Snad jsem to popsal dobře
Hele vy ELEKRIKÁŘi...už se tady serete s tou elektikou už adi 4 listy...Vy si to nemůžete říct přes SZ...
Tady máte návod co stím.....
nic ve zlém....berte to jako srandu...
Naposledy editováno 10.02.2018 13:44:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
milan1963 píše: bimbo750> Na původních Bat'ovkách jsem jezdil s Wandererem. Potom jsem je dal i na zadek Populara, ale jedna mi bouchla, od té doby jezdím na novějších Barumkách, ale i těm je už 50 let...dnes už se 4,75 nebo 5,00 - 16 dávno nevyrábějí . Reklama
5,00-16 se normálně vyrábí, třeba heidenau
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Blinkry z první serie
blinkry druhá a další serie
změnilo se i uchycení.
Blinkry nesprávné - bylyještě kulaté blinkry s menší zadní prdelkou a delšími tyčkami, ty na čz nepatří, jsou na ubručenou tetu-čechii-j634....
Naposledy editováno 10.02.2018 19:57:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Skladovatelnost pneumatik je za ideálních podmínek nějakých 10 let, v provozu po 10 letech ztrácejí své vlastnosti natolik, že je radši vyhodíš, protože se to blbě chová nejdříve na vodě a pak pořád.... Několikrát jsem pneumatiky s ještě dobrým vzorkem vyměnil za nové, protože se na nich už po těch letech (obvykle 8-10) nedalo normálně bezpečně jezdit. Dost vliv na to má původní kvalita pneumatiky, kdy ta laciná mizerná guma je nepoužitelná třeba už po 4-5 letech, kvalitní se dožije až 10let, ale to už je strop aby fungovala jak fungovat má...
Jako mladý kluk jsem od jednoho dědy dostal dlouhodobě skladovanou sadu pneumatik, radiálních OR6 na š105 a tím se mi tahle slova zkušených řidičů potvrdila poprvé, na těch gumách se nedalo jezdit, už při nasazování tam šlo tolik závaží že se to nevidí a od nějakých 70km/h pernamentní smyk, 80 se s tím autem skoro nedalo jet ani po rovině.... nešlo to, šly dolů a udělali jsme z nich květináče, na brigádách jsem si vydělal na sadu nových pneumatik a esíčko které jsem na těch starých pneumatikách jel 40km/h se struhadlem na trenkách jsem najednou mohl proletět bez problémů stovkou a auto se chovalo klidně i při dálniční rychlosti 130km/h jež byla při původní čtyřrychlostní převodovce pro to auto zároveň rychlostí maximální..... Od té doby jsem měl vždycky pneumatiky kvalitní a nové.
Pak jsem koupil další auto a byly k němu dvě sady, zimní byly sjeté, vyměnil jsem je hned, letní hned v létě potom ačkoli byl vzorek víc než poloviční... nedalo se na nich jezdit, když mi na navlhlé silnici uprostřed léta při jízdě do kopce auto s výkonem 60k prohrábne když přidám plyn, je to důkaz že trakce je velmi špatná, koupil jsem tedy nové taky.... Dávám si i dost práce s výběrem pneumatik co do jejich vlastností a mého složení provozu...
na pneumatikách se ušetřit prostě nedá, a dlouhodobě skladovat pneumatiky se nevyplatí....
Vyrábějí se nové Kudrnáče 5,25 - 16, ale jsou měkké, pokud na nich auto přes zimu stojí, dělají plošky. To Barumky neudělají. Taky zkušenost, kolegy co má Piccolu z roku 39 . Hlavně nejezdíme osmdesát, ale mnohem pomaleji, nevím o nikom, komu by Barumka ze 60./70. let dělala problémy. Pro mně je Barum velikosti 16 nelepší pneu. I vzhledem k počtu naježděných kilometrů.
Někdy kolem roku 1981 jsem jezdil na předválečných Bat'ovkách, ta mi jedna praskla. To bylo jen jednou.
Ten odkaz od Kuby 350 je ale dobrý, nová je nová. I ta cena ujde. Vím, že v Anglii se nové 5,00 - 16 vyrábějí, ale cena 5000 .- za kus je příliš vysoká.
Cena 5000 za kus není vůbec vysoká... protože je to zakázková výroba. Když si koupíš běžný rozměr pneumatik jako je 165/13, 185/14, 195/15, 205/16 tak se jich prodá miliardy kusů, protože na nich jezdí miliardy vozů, které jezdí intenzivně a proto je potřebují vyměnit nejpozději po pár letech, je pak velký výběr a na ceně se ta masovost produkce pozitivně projevuje, že stojí +-1500kč/ks.... kolik se prodá pneumatik na oldtimery? 100ks ročně? možná ani ne... protože těch aut je pár a najede se s nimi dohromady hovno, takže dřív zpuchří nebo odejdou na kordy jako ta tvoje zásoba kamenných pneumatik vyrobených těsně po válce, než by se ojezdily....
Je to dobře vidět už na zmíněném rozměru 5,90-15, který stojí polovinu ceny 5-16 především díky tomu, že tento rozměr se potom co shnily spartaky a octavie, kterých nebylo úplně málo, tak se jejich kola začala používat na samodomo přívěsy a většina z nich jezdí dodnes, takže ty pneumatiky jdou i do běžného provozu, byť na malé valníky, tak se jich prodá násobně víc a dělá to lepší cenu......
Naposledy editováno 11.02.2018 11:59:19
Je to ale na muzeum, ne na ježdění.
Kámoš z pneuservisu říká, že s ohledem na zkušenosti se guma do pěti let musí buď sjet a nebo zahodit.
Pak už je nebezpečná majiteli i okolí a to hlavně v situacích, kdy to nejméně čeká.
A moho potvrdit, že na mokrý silnici při teplotě lehce nad nulou to na ztvrdlý gumě klouže jaxviň. ;)
A i ta Jawácká paštika se s novou Mitaskou chová naprosto jinak, než s nějakou kamennou barumkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka_S píše: pech.> Do garáže mi jde 4žilový kabel - 3fáze+PEN
Varianta 1 - udělám to jak je to na té fotce (místo pojistek jističe) - nebude to vyhovovat současným předpisům
Varianta 2 - do toho zásuvkového rozvaděče dám k jističům proudový chránič, přívod je TN-C, koncový obvod bude TN-S
Pokud bych tam měl přívod 5žilový kabel, tak by byl chránič v HR - tak to mám pro zásuvky v koupelně, kuch. linka apod (r. zapojení 1998)
šmarjá :
je už rok 2018! nevím nad čím furt dumáte. udělejte to jak píše pech a hotovo.
ano, v sumě to bude až o 1000 Kč dražší, než 25 let staré zapojení,
ale zas nebudete muset řezat na cirklovce nebo míchat v míchačce v holínkách a gumovejch rukavicích a modlit se aby při tom nenavlhly prodlužovačky
jeden třífázový 40A chránič stojí dnes asi 800 Kč
fajnšmekři mohou použít kombinovaný jističochrániče po 500 Kč / 1 ks
e: přechod z TNC na TNS se přirozeně udělá právě na tom FA (chrániči). hodiny ani hlavní domácí rozvaděč kvůli tomu předělávat nebudeš a ani nemusíš - budeš mít hybridní instalaci, což je naprosto v pořádku, není to přece novostavba.
Naposledy editováno 12.02.2018 11:11:01
Naposledy editováno 12.02.2018 17:06:03
Naposledy editováno 12.02.2018 19:17:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
maabo píše: šmarjá :
je už rok 2018! nevím nad čím furt dumáte. udělejte to jak píše pech a hotovo.
ano, v sumě to bude až o 1000 Kč dražší, než 25 let staré zapojení,
ale zas nebudete muset řezat na cirklovce nebo míchat v míchačce v holínkách a gumovejch rukavicích a modlit se aby při tom nenavlhly prodlužovačky
jeden třífázový 40A chránič stojí dnes asi 800 Kč
fajnšmekři mohou použít kombinovaný jističochrániče po 500 Kč / 1 ks
e: přechod z TNC na TNS se přirozeně udělá právě na tom FA (chrániči). hodiny ani hlavní domácí rozvaděč kvůli tomu předělávat nebudeš a ani nemusíš - budeš mít hybridní instalaci, což je naprosto v pořádku, není to přece novostavba.
Nikde jsem nepsal, že to neudělám po novu, jen jsem potřeboval ujasnit některé věci. Budu tam muset jen dodělat přizemnění do bodu rozdělení TN-C na TN-S.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Letos jsem sundal 10letou Barumku z předku motorky,protože mi to párkrát ujelo jak na vlhku mokru tak na trochu prachu,takže se na sezonu s Michelinkou docela těším,třeba na zadku mám čínu Duro a dám ji tam klidně znovu,jsem sní absolutně spokojen,když jsem ji nasadil tak jsme tenkrát jeli Moravu za Vínečkem a zpět chcalo snad 50km a až tak po pulce jsem si říkal,ty vole máš tam na zadku nevyskoušenou gumu a jedeš dešť nedéšť,nikde to neuklouzlo,neplavalo takže spokojenost.
prostě dnes už je jen jedna správná cesta: dát FA, rozdělit PEN na PE a N, osadit jističe a případně to ještě přizemnit, pokud se impedance nevejde do tolerance. když už příjde revizák měřit, může ti zkontrolovat i hromosvody, stejně se maj pravidelně revidovat...
m.
Ohledně š742 ve 30km/h ve smyku... i to je projev šppatných pneumatik, protože š742 je na pneumatiky v tomto směru dost náročná a na řidiče taky... Když ji řádně obuješ, a pojedeš s tím tak, jak se touhle koncepcí jezdit má, snese v těch zatáčkách skutečně hodně.... Tak hodně až se budou ostatní divit že jezdíš kilo esíčkama...
Kdo jezdit umí, ten to ví, ale dost lidí to neví a nedokáže pochopit... - u takovéhle koncepce - motor vzadu napodýl - se do zatáčky jezdí jedině, výhradně a bezpodmínečně pod plynem! hnaná kola musí bejt v zatáčce pořád v záběru, stačí v zatáčce trochu přidat a drží pak to drží stopu jak v kolejích, vzhledem ke skromnému výkonu to v zatáčce na suchu snese i plný plyn beze ztráty jistoty. Ten kdo ubere, je okamžitě ve smyku, protože ubrání v zatáčce je u této koncepce hrubá řidičská chyba končící třeba i v hodinách. Rybízci tvrdí, že je to auto nahovno, že nesedí... ono ale sedí, jen s ním oni neumí jezdit a nemají pochopení pro stroj....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 6 | Dnes v 10:06 krokoš |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 7 | 26.4.2024 v 09:54 cmiral |
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka | Mario1504 | 9 | 23.4.2024 v 21:06 rg250 |
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka | alexch | 2 | 9.4.2024 v 21:22 Dolin |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |