Můj altík obsahuje dvě cívky pro napájení CDI které díky změně řídící jednotky už nepotřebuju.Pokud bych odstranil tenký drát a o tyto cívky rozšířil alternátorové vinutí,zvýšil bych výkon alternátoru?Nebo má být určitý počet cívek pro alternátor?
2 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
Obrázky nepotřebuji,tak nějak vím "vo co go" co se týká funkce a provedení.Zajímalo mně jen to možnost zapojit to nesymetricky.
Naposledy editováno 11.12.2017 16:54:00
2 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
2 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Anti píše: Zajímá mě spíš teorie...Chápu že by to bylo neefektivní ale ne nemožné ...
Mozne je samozrejme vsechno. Pokud ale vytvoris trifazovy alternator s nesymetrickymi fazemi, mohou se stat 3 veci:1)bude to nesymetricke fazove - posun jednotlivych fazi vuci sobe nebude 2pi/3
2)bude to nesymetricke amplitudove - jednotlive faze nebudou mit stejne napeti
3)bude to nesymetricke fazove i amplitudove - tvuj pripad
Kazdopadne to bude na hovno .
Prvni vec ktera mne napada jako problem je to, ze zkratovy regulator je rizen napetim za usmernovacem a pokud ti bude jedna faze davat vic, bude jednak pretizena - pujde do zkratu pozdeji a tim na cele te vetvi usmernovace bude vyssi napeti a pri zkratu tim zkratovacim tyristorem potece vyssi proud. Coz muze regulator vydrzet ale taky nemusi.
Druha vec - usmernene napeti do akumulatoru bude vic zvlnene a budou v nem vyraznejsi spicky. To akumulatoru nebude delat uplne dobre.
ono je vždycky riziko,že člověk přehléhne,nebo si neuvědomí určitý problém a po čase se to začne srát a v horším případě to sebou vezme i jiné komponenty.
takže za mně vysrat,KLR normálně jezdila se světky,blinry a pod. zapnuté najednou.
pokud máš pocit,že by to opravdu potřebovalo nějaký proud navíc,spíše bych šel cestou úspory-takže kvalitní diodové blinkry,brzdové světlo a pod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
Dolph-cz:Neřeším stav se zapnutým blinkrem nebo brzdovým světlem.Řeším fakt,že oproti originální KLR musím živit mikroprocesor v řídící jednotce,induktivnií zapalování,vstřikovač,palivovou pumpu,případně vyhřívání lambdy.Pokud ti monitor ukazuje třetinu cesty napětí palubní sítě pod 12,4 V tak to není dobře.
3 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
gugo píše: Medved> Spis si myslim ze A] je spravne. Obcas se stane kdyz na altiku odejde jedna faze se s sebou veme regler.
Přesně tak, a nemusí to jen prošlehnout na kostru. Stačí mezizávitový zkrat jedné cívky který způsobí snížení napětí jedné fáze a regulátor to po nějaké době vzdá kvůli nesymetrického zatížení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Naposledy editováno 10.03.2018 20:11:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Anti píše: Píšu ukazuje třetinu cesty,což znamená za jízdy tudíž samozřejmě se světly.Proudový odběr jsem měřil u komponentů,celé dohromady ne.Vím že světla jsou cca 4A.To bylo to jediné co živí originální KLR.Já k tomu mám cca 1A jednotku,2A palivové čerpadlo,2A vyhřívání lambdy a přibližně 1A vstřikovač s indučkou.Altík to stíhá přibližně od 4 tisíc,ale když na tom člověk jezdí do práce přes město a X vesnic tak se pohybuje dost času pod těmito otáčkami.
lambda se vyhřívá jen chvíli po startu,zbylé 4A jsou cca 50W. to je nic,problém budeš mít někde jinde.
asi půjde někde dohledat výkon alternátoru na té KLR,podle mně to bude minimálně 250W,takže rozsvícené tlumené světlo,nějaká parkovačka a k tomu ta ŘJ ti to zatíží cca na polovinu výkonu.
takže mi to příjde,že by jsi měl spíše hledat kde máš problém s dobíjením,než ho obcházet a přidávat další(úplně zbytečný) okruh.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
axs píše: Medved> Jsou auta kde máš dva-tři alternátory na sobě nezávislé a že by se tam řešilo nějak vyhlazení nevím
my mluvime o voze a ty mluvis o koze.1 reakcí na tento příspěvek Převinutí Alternátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna zadního tlumiče KLR 650 (+vi... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 9.5.2024 v 15:19 Anti |
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |