Můj altík obsahuje dvě cívky pro napájení CDI které díky změně řídící jednotky už nepotřebuju.Pokud bych odstranil tenký drát a o tyto cívky rozšířil alternátorové vinutí,zvýšil bych výkon alternátoru?Nebo má být určitý počet cívek pro alternátor?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Anti píše: Zajímá mě spíš teorie...Chápu že by to bylo neefektivní ale ne nemožné ...
Mozne je samozrejme vsechno. Pokud ale vytvoris trifazovy alternator s nesymetrickymi fazemi, mohou se stat 3 veci:1)bude to nesymetricke fazove - posun jednotlivych fazi vuci sobe nebude 2pi/3
2)bude to nesymetricke amplitudove - jednotlive faze nebudou mit stejne napeti
3)bude to nesymetricke fazove i amplitudove - tvuj pripad
Kazdopadne to bude na hovno .
Prvni vec ktera mne napada jako problem je to, ze zkratovy regulator je rizen napetim za usmernovacem a pokud ti bude jedna faze davat vic, bude jednak pretizena - pujde do zkratu pozdeji a tim na cele te vetvi usmernovace bude vyssi napeti a pri zkratu tim zkratovacim tyristorem potece vyssi proud. Coz muze regulator vydrzet ale taky nemusi.
Druha vec - usmernene napeti do akumulatoru bude vic zvlnene a budou v nem vyraznejsi spicky. To akumulatoru nebude delat uplne dobre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převinutí Alternátoru
Naposledy editováno 10.03.2018 20:11:28
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zpřevodování KLR 650c Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 6 | 19.2.2024 v 21:27 KubAiS |
Montáž blastrů - plná, zaslepená ří... Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 8 | 19.2.2024 v 20:44 Slávek-TDM |
Díra v plechové nádrži skrz Kawasaki KLR 650 | KubAiS | 11 | 16.5.2023 v 20:13 Julip2 |
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... | Perkz | 2 | 24.10.2022 v 14:02 Eddie83 |
Ventilátor běží pořád Kawasaki KLR ... Kawasaki KLR 650 | Sasori23 | 13 | 20.7.2022 v 10:17 Anti |