A to se to snažím vylehčit jak se dá. A stále mi to připadá težký.
Naposledy editováno 30.11.2017 15:50:47
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
mito7 píše: zatrran> Já se jen snažím dostat s váhou co nejníže]
To já taky, už teď mám deprese z toho jak na tom budu po vánocích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
mito7 píše: zatrran> Já se jen snažím dostat s váhou co nejníže a toto je výsledek. Pokud někoho napadá jak snížit váhu, tak možná dá radu. Teď jsem ještě našel tlumící plech v airboxu - vyměním za Al. Stále hledám kde ušetřit i po gramech
Kola, ale to bude draha a pracna sranda...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
mito7 píše: Včetně nářadí, lékárny, spraye na pneu, vesty, svíčky, žárovek, pojistek, navigace vč. držáku, indikátoru zařazení, hodin, xenonu vč.trafa - jo a má tam i nouzovou tatranku
tohle vsechno se tam fakt vejde ?..jinak k tematu,pokud jde o to tlaceni ze sklepa, tak bych se na to vysral a pokud jde o realny moznosti, tak racionalne vzato - okruhovy RS125 maji limit tusim 112kg (nekdo kod zavodi by vedel presne kam az se da jit, ale pod 100 to rekl bych u silnice rozhodne nebude..) ? ..k tomu si pripocti svetla, zrcatka, baterku, RZ, par tech zbytecnosti + nezbytnou tatranku, no a samozrejme taky nezapomen na hooodne... ....ale kdo by setril kdyz jde o dceru
Jo na baterce by se dalo též ušetřit dost, musím se na ně podívat.
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
mito7 píše: Co to znamená suchá hmotnost? Když má třeba motorka udáno suchá hmotnost 119 kg a pohotovostní 123 kg. To tam nalili brzd. kapalinu do brzd a olej do převodovky, nemrzku do chladiče a už je z toho pohotovostní? Možná i elektrolyt do baterky
Žádný , suchá hmotnost je váha bez provozních náplní, pohotovostní je připravená k jízdě s potřebnejma náplněma. Abych se přiznal - bez nápovědy strejdy Gůglů nevím z hlavy, jak je to s benzínem, jestli se bere do pohotovostní, nebo ne.
Lehkých (do 140kg bez paliva) naked-sportů pro A2 je fakt málo. Po vzducháčích cbf-ybr jen duke200,z250sl a nyní cb300r. Holt se málo prodávají, když je ocení jen křehké dívky a praktikové do města. Nový duke390 už dohnal váhově jawu350.
2 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Váha motorek
mito7 píše: Myslím, že si nikdy řidičák rozšiřovat na A2 nebude. Těžší motorku by nezvládla, a výkonově jí bohatě stačí. Jízdní vlastnosti jsou parádní. Teď si bude rozšiřovat na B a tím asi její řidičák končí.
To by si ale A2 měla udělat protože aš jí někde změří že má víc jak 11KW bude průser .
1 reakcí na tento příspěvek Váha motorek
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Typy retezu [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | Davud | 32 | 5.7.2022 v 12:03 Properitus |
Světýlko v autě [1, 2, 3] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 61 | 21.6.2022 v 08:56 mito7 |
Neodemknutelné auto [1, 2] Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 38 | 19.6.2022 v 13:04 Hitak128CZ |
Kde kupujete brzdové hadice Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 18 | 3.6.2022 v 16:05 mariano |
Snížení spodního objemu u 2T. Cagiva Mito 125 EVO | mito7 | 6 | 12.10.2021 v 00:42 zbynda125288 |