2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Céčkové nebo EFkové gumy od MITASu jsou pro lidi, kteří jezdí střední - těžký off záměrně a opakovaně. To není můj případ, byť se tam někdy ocitnu také.To ovšem není mým cílem, vyplyne to vždycky víceméně z neznalosti trasy či navštívené lokality Momentálně jezdím Mitas E-10. Pro moje ježdění to není úplně marná guma, ale má hodně nízký vzorek už od novoty, takže bych musel při mém ročním nájezdu přezouvat 3 - 4x za sezónu. Zadek mizí před očima, předek na tom není také o moc lépe. V létě jak se zahřeje - přehřeje je to žvýkačka i na asfaltu, v měkkém terénu motorka plave. S TKC 80 jsem byl v minulosti spokojen asi nejvíc, teď narážím na problém rychlostního indexu. Pokud ale Michelin Anakee WILD znemožní tráva na louce, nebude to pravděpodobně nejlepší řešení. Ksichtí se teda na víc Je docela divné, že to tady nemá zatím nikdo osobně odzkoušeno.
Naposledy editováno 15.11.2017 09:56:10
2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Letos jsem v létě jel Ukrajinu a Rumunsko v kombinaci předek TKC 80 a zadek E09, protože ta Mitas má vzadu lepší výdrž a předek od TKC má lepší chování. Vyjížděl jsem s touto kombinací i Ukrajinské poloniny, jezdili jsme i louky těsně po dešti a můžu tuto kombinaci doporučit :) Určitě je to lepší než ty Anakee
seikos píše: teď na podzim s tím jel chlápek Krocana na R1200GS LC a říkal že to bylo totální utrpení. Říkal že "na louce jsem zařadil za jedna, pustím spojku a nic..." Jakmile je mokro, bláto nebo tráva, tak mizérie. Za sucha to bude ok
tohle je ale od nepameti problem, sucho mimo asphalt zvladne kde to docela solidne, ale jakmile je mokro bez spuntu jsi v hajzlu
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Naposledy editováno 15.11.2017 09:34:43
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
to Seikos - co ruka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Mann píše: ... teď narážím na problém rychlostního indexu....
Problém máš formální nebo praktický? Není na té gumě označení M+S, že by jsi někam do rozného pole lípnul symbolickou samolepku M+S max. 170 km/h a měl klid? Nebo se bojíš na špuntech jezdit dvě kila, když je testovaná do 170?
1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD
Ale hodně záleží, jaký máš vzadu rozměr, stopadesátky mají ten plný středový pruh a už to prý není ono. Já mám stotřicítky a půjdu do nich znovu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
to Bafan21 : Taky jsem o Scoutech hodně přemýšlel. Pokud pojedu někam dál, mimo ČR a budu mít v plánu drandit po zpevněném povrchu /myšleno i šotoliny nebo ujetou hlínu / určitě Scouty nazuju. Právě ten středový pruh na šířce 150 vnímám jako drobný handicap. Ale nebude tan jen tak pro srandu, že?
Naposledy editováno 15.11.2017 10:43:55
Naposledy editováno 15.11.2017 10:47:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
gugo píše: Mann> Hele ato je asi vesmes dany tim ze vetsinou kdyz si nekdo najde vhodnou kombinaci tak pak uz nema moc duvod elaborovat.
Souhlas, kombinace 3x Haidenau K37 nebyla špatná volba Jen jsem musel kus posunout motor doprava aby mě nebral kardan o tu pneu. A taky asi budu dvakrát častěji měnit ložiska v kolech protože proti té minulé má tedy hodně festovní boky.
Pokud ten nájezd bude opravdu 10.000km až 30.000km podle pozice na moto tak to bude pecka, protože na mokru drží pěkně a v sajrajtu zabírá taky pěkně.
Ale sry za OT, někdy mám o kolečko víc.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
V_i_c_i píše: Souhlas, kombinace 3x Haidenau K37 nebyla špatná volba Jen jsem musel kus posunout motor doprava aby mě nebral kardan o tu pneu. A taky asi budu dvakrát častěji měnit ložiska v kolech protože proti té minulé má tedy hodně festovní boky.
Pokud ten nájezd bude opravdu 10.000km až 30.000km podle pozice na moto tak to bude pecka, protože na mokru drží pěkně a v sajrajtu zabírá taky pěkně.
Ale sry za OT, někdy mám o kolečko víc.
Na litrovém 2 válci snad nikdo nemůže očekávat nájezd nad 10.000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mann píše: Na litrovém 2 válci snad nikdo nemůže očekávat nájezd nad 10.000 km
Mám podlitr A tu pneu s 32.000km jsem osobně viděl. Byla tam od nové moto a ještě nebyla měněná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
V_i_c_i píše: Mám podlitr A tu pneu s 32.000km jsem osobně viděl. Byla tam od nové moto a ještě nebyla měněná.
Tak tu už nesjede nikdo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mann píše: Tak tu už nesjede nikdo
To ne, už byla skoro zralá na výměnu. Tak to asi na víc než na 35.000km nedotáhne. Ale bavíme se tady o sajdovém kole na Ural Ranger 2SWD.
Naposledy editováno 15.11.2017 11:39:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
Mann píše: Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit
Jsem na tom podobně - nad 150 km/h (dle GPS) se začíná motorka na špuntech (převážně E-09 + TKC80) vlnit, takže jsem flákul nálepku M+S, nad 150 jdu pouze krátkodobě při předjíždění (na německé dálnici, samozřejmě) a víc rychlostní indexy neřeším.
Naposledy editováno 15.11.2017 11:49:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
V_i_c_i píše: To ne, už byla skoro zralá na výměnu. Tak to asi na víc než na 35.000km nedotáhne. Ale bavíme se tady o sajdovém kole na Ural Ranger 2SWD.
Ježíší s odpuštěním, ty jsi vůl Ani ve snu mě nenapadlo, že máš na mysli hnané kolo na sajdě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD
vilemx píše: Jsem na tom podobně - nad 150 km/h (dle GPS) se začíná motorka na špuntech (převážně E-09 + TKC80) vlnit, takže jsem flákul nálepku M+S, nad 150 jdu pouze krátkodobě při předjíždění (na německé dálnici, samozřejmě) a víc rychlostní indexy neřeším.
Sice vůbec netuším co si tím "nalepením" vyřešil? Ale M+S je označení pro letní/zimní použití. Rychlostní index je za číslicí indexu hmotnosti / v kolečku /
Naposledy editováno 15.11.2017 12:42:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 0 | 10.5.2022 v 21:48 brožík. |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S | Doubi8 | 17 | 13.7.2021 v 17:47 nevo7 |
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S | brožík. | 9 | 30.1.2021 v 16:28 xxxx1 |
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S | bolux | 4 | 24.11.2020 v 16:04 bolux |