paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Michelin anakee WILD
Zdarec motorkářská veřejnosti
Máte někdo osobní zkušenosti s pneu na velké endura Michelin Anakee Wild . Myslím tím chování na cestě za sucha/mokra, výdrž, schopnosti mimo asfalt. Odpovědi typu "Jsou to mrdky" mi nepomůžou. Předem díky za smysluplné informace



Naposledy editováno 14.11.2017 22:50:20
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

14.11.2017 v 22:29 | Nahoru | #1
teď na podzim s tím jel chlápek Krocana na R1200GS LC a říkal že to bylo totální utrpení. Říkal že "na louce jsem zařadil za jedna, pustím spojku a nic..." Jakmile je mokro, bláto nebo tráva, tak mizérie. Za sucha to bude ok

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 06:36 | Nahoru | #2
Jak pise Seikos, za mokra jsou ty gumy k ničemu. Stejne tak E09, E10 TKC 80 a podobny universalni gumy. Je to o kompromisu. Na nejaky šotolinky a zpevneny cesty dobry. Zalezi co chceš jezdit.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 08:21 | Nahoru | #3
Co chci jezdit? V mém případě se jedná o volné vandrování krajinou, proto také šmátrám v kategorii universálních pneu.
Céčkové nebo EFkové gumy od MITASu jsou pro lidi, kteří jezdí střední - těžký off záměrně a opakovaně. To není můj případ, byť se tam někdy ocitnu také.To ovšem není mým cílem, vyplyne to vždycky víceméně z neznalosti trasy či navštívené lokality Momentálně jezdím Mitas E-10. Pro moje ježdění to není úplně marná guma, ale má hodně nízký vzorek už od novoty, takže bych musel při mém ročním nájezdu přezouvat 3 - 4x za sezónu. Zadek mizí před očima, předek na tom není také o moc lépe. V létě jak se zahřeje - přehřeje je to žvýkačka i na asfaltu, v měkkém terénu motorka plave. S TKC 80 jsem byl v minulosti spokojen asi nejvíc, teď narážím na problém rychlostního indexu. Pokud ale Michelin Anakee WILD znemožní tráva na louce, nebude to pravděpodobně nejlepší řešení. Ksichtí se teda na víc Je docela divné, že to tady nemá zatím nikdo osobně odzkoušeno.

Naposledy editováno 15.11.2017 09:56:10

2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 08:26 | Nahoru | #4
Záleží co od nich čekáš... Stále je to kompromis mezi silnicí a terénem, takže ani v jednom to nebude nejlepší. O Anakee jsem taky dost přemýšlel ale podle recenzí nemá mít moc nájezd, proto jsem nakonec vzal TKC 80. S nimi to nebylo vůbec špatný.

Letos jsem v létě jel Ukrajinu a Rumunsko v kombinaci předek TKC 80 a zadek E09, protože ta Mitas má vzadu lepší výdrž a předek od TKC má lepší chování. Vyjížděl jsem s touto kombinací i Ukrajinské poloniny, jezdili jsme i louky těsně po dešti a můžu tuto kombinaci doporučit :) Určitě je to lepší než ty Anakee

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 08:47 | Nahoru | #5
roman.so> pokud by měla chování TKC 80 s vyšším rychlostním indexem stačilo by mi to. Ten nájezd by právě měla mít vyšší Je to, nebo měla by to být, více směsová technologie.

Naposledy editováno 15.11.2017 08:48:40

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:00 | Nahoru | #6

seikos píše: teď na podzim s tím jel chlápek Krocana na R1200GS LC a říkal že to bylo totální utrpení. Říkal že "na louce jsem zařadil za jedna, pustím spojku a nic..." Jakmile je mokro, bláto nebo tráva, tak mizérie. Za sucha to bude ok



tohle je ale od nepameti problem, sucho mimo asphalt zvladne kde to docela solidne, ale jakmile je mokro bez spuntu jsi v hajzlu

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:08 | Nahoru | #7
A co Metzeler Karoo 3?

Jezdím je na DR a tak první půlka životnosti celkem slušně (na kompromisní gumy) fungovala i v ''terénu''. V reálu je to větší mlýn než na foto.

PS: Nevymýšlej a zavři se do lakovny!!!

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:09 | Nahoru | #8
E09 na zadku je asi nejlepší univerzál, dopředu ale něco jinýho

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:17 | Nahoru | #9
Univerzalni guma je takovej protimluv , ono kazdej musi prijit na to ze bud se bude trapit na silnici nebo se bude trapit mimo cestu jakmile bude vlhko.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:30 | Nahoru | #10
Neříkám, že nemáte pravdu nebo že výše uvedené kombinace předek/zadek jsou špatné . Michelin Anakee WILD by měly být slušné kompromisní / jak píše Heki / gumy. Jen mi je pořád divné, že s pneu, které je 2-3 roky na trhu tady nemá nikdo přímou osobní zkušenost

Naposledy editováno 15.11.2017 09:34:43

1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:35 | Nahoru | #11
Čau, tak to mě taky zajímá - především jak se smeká v trávě a bahně vzhledem k TKC80 a výdrž, ale zatím na tom asi moc lidí nejezdí. Ta kombinace E09 vzadu a TKC80 vpředu je zatím nejlepší so jsem měl na Tigroj (vpředu 19), dal jsem na tom i toho Krocana. E10 hrůza - nebrat. Na TA600 jsem jednou nazul Pirelli MT 21 Rallycross a s tou jsem byl spokojenej, jak v terénu (lepší než TKC) tak na asfaltu (podobná TKC). Špunty docela pomalu trojúhelníkovaly, ale kolik vydržela už nevím.

to Seikos - co ruka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:42 | Nahoru | #12
Mann> Hele ato je asi vesmes dany tim ze vetsinou kdyz si nekdo najde vhodnou kombinaci tak pak uz nema moc duvod elaborovat.

2 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

Skvělá odpověď, děkuji! 15.11.2017 v 09:46 | Nahoru | #13
Jak tu bylo napsáno je to kompromis a v mokruna trávě a blátě to není ideální. Jinak na asvaltu drží pěkně i za mokra. Nájez kolem 6 tisíc v rozměru 120/19 a 170/17. Co se výdrže týče tak udajně Pirelli Scorpion Rally něco kolem 10 tisíc.

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 09:54 | Nahoru | #14
GSpetr> První člověk s osobní zkušeností s Michelin Anakee WILD? Bingóóó Jen doplňkový dotaz - koupil bys je znovu?

Naposledy editováno 15.11.2017 10:00:09

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:04 | Nahoru | #15
Až na tu výdrž ano. V tom rozměru moc výběr není. Možná bych zkusil tu Pirelku.Jinak oproti Karoo sedí lépe na asvaltu i v mokru a míň hučí. Jediný ješte k Wildúm musí se ze záčátku nutit do zatáčky, ale postupem se to srovná a padá a drží fakt pěkně.

1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:15 | Nahoru | #16
Ještě můžeš uvažovat o Mitas 07. Je to nová měkčí směs a nový vzorek.Nájezd by MĚL být cca 10 tisíc.


Naposledy editováno 15.11.2017 10:19:03

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:18 | Nahoru | #17

Mann píše: ... teď narážím na problém rychlostního indexu....


Problém máš formální nebo praktický? Není na té gumě označení M+S, že by jsi někam do rozného pole lípnul symbolickou samolepku M+S max. 170 km/h a měl klid? Nebo se bojíš na špuntech jezdit dvě kila, když je testovaná do 170?

1 reakcí na tento příspěvek Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:21 | Nahoru | #18
Zdar a co Heidenau K60 Scout? Jel jsem na nich letos Bosnu a Albošku, na mokru jsem oproti kolegům E07 neměl sebemenší problém, šotoliny paráda a při kempingu mě na mokré trávě taky nemuseli tlačit...
Ale hodně záleží, jaký máš vzadu rozměr, stopadesátky mají ten plný středový pruh a už to prý není ono. Já mám stotřicítky a půjdu do nich znovu.

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:36 | Nahoru | #19
Kazdej rok slysim zvesti o tom ze e07 maj novou mekkci smes...kdyby to byla pravda, tak uz je to jak modra plasticka guma na gumovani

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:37 | Nahoru | #20
to vilemx : Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit

to Bafan21 : Taky jsem o Scoutech hodně přemýšlel. Pokud pojedu někam dál, mimo ČR a budu mít v plánu drandit po zpevněném povrchu /myšleno i šotoliny nebo ujetou hlínu / určitě Scouty nazuju. Právě ten středový pruh na šířce 150 vnímám jako drobný handicap. Ale nebude tan jen tak pro srandu, že?

Naposledy editováno 15.11.2017 10:43:55

(reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:42 | Nahoru | #21
GSpetr> Na Mitas E- 07 mám, ovšem na starším provedení, odjeté 3 sezóny, ale nějak mě nenadchly. Určitě chci vyzkoušet něco jiného než E-10 a Anakee WILD si myslím, že minimálně za úvahu stojí. Mitas E-10 na LC8 nepřežije 5.000 km. Jak je vysoký vzorek na Wildu?

Naposledy editováno 15.11.2017 10:47:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:43 | Nahoru | #22

gugo píše: Mann> Hele ato je asi vesmes dany tim ze vetsinou kdyz si nekdo najde vhodnou kombinaci tak pak uz nema moc duvod elaborovat.



Souhlas, kombinace 3x Haidenau K37 nebyla špatná volba Jen jsem musel kus posunout motor doprava aby mě nebral kardan o tu pneu. A taky asi budu dvakrát častěji měnit ložiska v kolech protože proti té minulé má tedy hodně festovní boky.
Pokud ten nájezd bude opravdu 10.000km až 30.000km podle pozice na moto tak to bude pecka, protože na mokru drží pěkně a v sajrajtu zabírá taky pěkně.
Ale sry za OT, někdy mám o kolečko víc.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:48 | Nahoru | #23

V_i_c_i píše: Souhlas, kombinace 3x Haidenau K37 nebyla špatná volba Jen jsem musel kus posunout motor doprava aby mě nebral kardan o tu pneu. A taky asi budu dvakrát častěji měnit ložiska v kolech protože proti té minulé má tedy hodně festovní boky.
Pokud ten nájezd bude opravdu 10.000km až 30.000km podle pozice na moto tak to bude pecka, protože na mokru drží pěkně a v sajrajtu zabírá taky pěkně.
Ale sry za OT, někdy mám o kolečko víc.



Na litrovém 2 válci snad nikdo nemůže očekávat nájezd nad 10.000 km

Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 10:59 | Nahoru | #24
rozdil mezi K60 a E07 je jen trochu lepsi prilnavost na suchem asfaltu, jinak mokro a teren stejne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:08 | Nahoru | #25

Mann píše: Na litrovém 2 válci snad nikdo nemůže očekávat nájezd nad 10.000 km



Mám podlitr A tu pneu s 32.000km jsem osobně viděl. Byla tam od nové moto a ještě nebyla měněná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:36 | Nahoru | #26

V_i_c_i píše: Mám podlitr A tu pneu s 32.000km jsem osobně viděl. Byla tam od nové moto a ještě nebyla měněná.



Tak tu už nesjede nikdo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:39 | Nahoru | #27

Mann píše: Tak tu už nesjede nikdo



To ne, už byla skoro zralá na výměnu. Tak to asi na víc než na 35.000km nedotáhne. Ale bavíme se tady o sajdovém kole na Ural Ranger 2SWD.

Naposledy editováno 15.11.2017 11:39:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:48 | Nahoru | #28

Mann píše: Nelítám s tím dvě kila, moje provozní rychlost se pohybuje do 150 km/hod. při předjíždění apod. +/- 170 km/hod., takže problém bude možná formální či psychický. Nehodlám zkoušet gumu rozstřelit


Jsem na tom podobně - nad 150 km/h (dle GPS) se začíná motorka na špuntech (převážně E-09 + TKC80) vlnit, takže jsem flákul nálepku M+S, nad 150 jdu pouze krátkodobě při předjíždění (na německé dálnici, samozřejmě) a víc rychlostní indexy neřeším.

Naposledy editováno 15.11.2017 11:49:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 11:50 | Nahoru | #29

V_i_c_i píše: To ne, už byla skoro zralá na výměnu. Tak to asi na víc než na 35.000km nedotáhne. Ale bavíme se tady o sajdovém kole na Ural Ranger 2SWD.



Ježíší s odpuštěním, ty jsi vůl Ani ve snu mě nenapadlo, že máš na mysli hnané kolo na sajdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin anakee WILD

15.11.2017 v 12:41 | Nahoru | #30

vilemx píše: Jsem na tom podobně - nad 150 km/h (dle GPS) se začíná motorka na špuntech (převážně E-09 + TKC80) vlnit, takže jsem flákul nálepku M+S, nad 150 jdu pouze krátkodobě při předjíždění (na německé dálnici, samozřejmě) a víc rychlostní indexy neřeším.



Sice vůbec netuším co si tím "nalepením" vyřešil? Ale M+S je označení pro letní/zimní použití. Rychlostní index je za číslicí indexu hmotnosti / v kolečku /



Naposledy editováno 15.11.2017 12:42:58
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM 950 Adventure KTM LC8 950 Adventure S brožík. 0 10.5.2022 v 21:48 brožík.
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Reklamace přední gumy Pirelli Scorp... KTM LC8 950 Adventure S Doubi8 17 13.7.2021 v 17:47 nevo7
KTM 950 - Jak odvzdušnit hydraulick... KTM LC8 950 Adventure, KTM LC8 950 Adventure S brožík. 9 30.1.2021 v 16:28 xxxx1
ulívání 950 adv KTM LC8 950 Adventure S bolux 4 24.11.2020 v 16:04 bolux

TOPlist