2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše: ano to je spravne srovnani, nova fabie vs stara korola a rezavej vyfuk
ja znam zase spoustu 20let starejch japoncu, kde uz karoserie drzi pohromade silou vule.
to byl jen příklad pane chytrý
rezavý japonec je klišé, ano do určitého roku hnily Mazdy a Nissany, ale Hondy a Toyoty nikoliv
Humusus píše: to byl jen příklad pane chytrý
rezavý japonec je klišé, ano do určitého roku hnily Mazdy a Nissany, ale Hondy a Toyoty nikoliv
tak kamaradovi shnil civic pod rukama a tusim ze i treba maco tady z fora ma taky civic durch. rezavy japonec je klise, ale novy auta co nic nevydrzi je fakt :)
novy auta najezdi tolik km, ze ty stary tou dobou mely treti kastli a ctvrtej motor
Naposledy editováno 20.09.2017 15:17:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
http://www.autoforum...-aut-neni-minulosti/
kutilsro-nevím, hádat se nebudu, ty jsi mechoš a vidíš více aut, než já, ale můžu srovnat Fabii 06, SX4 08, nájezd +/- stejný, Fabie má ještě původní výfuk, podvozek nedotčen, spoj práh-blatník taky ok, SX4 už byla na spodku, rezavá jako liška. Toyota Yaris jedné známe i po 8 letech bez koroze(a to ji měla omlácenou jak plechovku od piva).e-všechno jeto celoročně, žádná garáž.
Bavíme se ale o jaké situaci-když s tím člověk jenom 10 let jezdí nebo když se o to stará a dělá podvozek alespoň co dva roky a dutiny každý rok?
Naposledy editováno 20.09.2017 15:37:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
Určitě se najdou i jedničky bez koroze ale je jich málo dvojky jsou na tom líp. U zákazníků je to jak kdy, podle zacházení, ten kdo se o tu kastli nestará a po zimě to neumeje má rezavou i dvojku.
kutilsro píše: fockewulf> No já jsem teď psal o mých autech , jedničkové Fabie jsem vyřadil protože jim kvetly přední blatníky u prahů a zadní lemy v místě kde se dřely o nárazník.U dvojek už se mi to neděje jen na kombíku se mi udělal puchýřek na prahu cca1 cm velký nic hroznýho.
Určitě se najdou i jedničky bez koroze ale je jich málo dvojky jsou na tom líp. U zákazníků je to jak kdy, podle zacházení, ten kdo se o tu kastli nestará a po zimě to neumeje má rezavou i dvojku.
souhlas, dvojky jsou na tom slušně, tatík má první ročník (tusím 07), jezdí s tím na montáže atd, takže to dostává na prdel v zimě v létě, najeto asi 250tis. a zatím to není shnilé vůbec a výfuk právě taky ne, proto mě ta trojková překvapila ale asi to bude těma emisema jak říkáš je to motor 1.0 mpi
jinak abych to nepřechválil, tak ta dvojková už prošla všema známejma chorobama - kabelový svazek, ventily- hlava (htp), mnoho výměn cívek atd.
Naposledy editováno 20.09.2017 16:07:16
1 reakcí na tento příspěvek octavia 1.9tdi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
fockewulf píše: 1100Virago> to máš asi dost chabou paměť nebo jsme každý četl jiný článek
http://www.autoforum...-aut-neni-minulosti/
Tak podle tohoto článku mám vůz s excelentní ochanou proti korozi. Předtím jsem měl 2 golfy, podle tabulky rovněž s excelentní ochranou, ale skutek utek. Nicméně už nebyly moc nový teda. Ale nepřekvapily mě Fordy - vždyť ty bejvají rezavý už v katalogu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
Naposledy editováno 21.09.2017 05:36:41
Piwell píše: Tak podle tohoto článku mám vůz s excelentní ochanou proti korozi. Předtím jsem měl 2 golfy, podle tabulky rovněž s excelentní ochranou, ale skutek utek. Nicméně už nebyly moc nový teda. Ale nepřekvapily mě Fordy - vždyť ty bejvají rezavý už v katalogu
já ty články beru s rezervou, jak psal i kutil-záleží i, jak se o to staráš...nicméně jsou auta, která i kdybys je hodil do bazénu plného oleje, tak by stejně zrezla
2 reakcí na tento příspěvek octavia 1.9tdi
Ještě mám Hondu 2010 a ta je na tom zatím parádně, ale na to je asi moc brzo to posuzovat....celkově jsem z toho auta nadšenej
Pak mám transporter 07 a ten by měl mít v TP jako druhou barvu označenou "rez"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
RomanSS píše: Piwell> Starší vw hnily jak jabka ve vlhký trávě. Teď nevím, jaký rok se to lámalo (tuším 09?), ale můj 08 pašík už má taky dost puchýřků a kapota je dost rezavá.
Ještě mám Hondu 2010 a ta je na tom zatím parádně, ale na to je asi moc brzo to posuzovat....celkově jsem z toho auta nadšenej
Pak mám transporter 07 a ten by měl mít v TP jako druhou barvu označenou "rez"
Myslíš "skořicová"?
... mám téčko z '93 Teda, většinu z něho.
fockewulf píše: 1100Virago> to máš asi dost chabou paměť nebo jsme každý četl jiný článek
http://www.autoforum...-aut-neni-minulosti/
BMW řady 3 má dobrou ochranu proti korozi jen díky tomu, že furt stojí po servisech a tam zpravidla neprší
2 reakcí na tento příspěvek octavia 1.9tdi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
Humusus píše: Když jsme u toho, co doporučujete na nástřik podvozku a dutin? Letos se to chystám udělat, tak vybírám....
podle me skoda prace, za prve vetsina aut vydrzi dyl nez jak dlouho ho clovek ma a za druhe pokud to neni na novem aute, tak tim nastrikem uz stejne jen zakonzervujes to co uz tam je - tzn bys to musel stejne komplet mechanicky ocistit na kov a to nezaplatis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše: me tohle prijde jako takova mantra... osobne nemuzu nic takoveho potvrdit.
Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
restore píše: Možná,že mám vyjímečné auto,ale jako přibližovadlo do práce a po městě používám už leta Corsu C a v servise mi mechanici ukazovali pro srovnání stav podvozku mého auta (r.v.2001) a dva roky staré Corsy.Rozdíl byl fakt markantní v neprospěch novějšího auta.Původní koncový díl výfuku mi vydržel do 100 000km.Do současného stavu km (160 000) jsem měnil to samé už podruhé.Vždy originály....Něco je v systému hodně špatně,bych řekl..
zrovna ochrana proti korozi, ze by byla driv lepsi nez dnes - to si nemyslim. ono dost zalezi na konkretnim kusu a jeho pouzivani, ja mam treba auto co jich moc neprohnilejch uz nezbylo a kastle zdrava a to jsem se o nej nijak nestaral....
koroze vyfukoveho systemu ma spojitost s magementem motoru a jeho emisema. ono se porad nadava na kurvitka, ale lidi uz trosku zapomeli, ze i s nakou jebkou s motorem 1000-1300 (a to se ted smeji 1.4kam) jezdili za 10+ ...
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
Humusus píše: Když jsme u toho, co doporučujete na nástřik podvozku a dutin? Letos se to chystám udělat, tak vybírám....
Kdysi jsem podvozek dělal Body 930, prahy přelakovatelným Body 910, letos jsem spodek nastříkal Resistinem Car, do dutin půjde Resistin ML.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) octavia 1.9tdi
assassin píše:
ale me to je fuk, klidne at lidi jezdi ve 20let starejch oktavkach, corsach a toyotach... ja bych to na bezny jezdeni nechtel. jo klidne si jednou za cas priplatim za vymenu nejakyho kurvitka, me to za ten komfort stoji...
jenže ty najezdíš tisíce kilometrů za měsíc, to se dá i pochopit, že se nechceš kodrcat v něčem starém..na druhé straně jsou lidi, co doskáčou 5-10km do práce ráno a to samé zpět, tady se pak ty auta bez drahých kurvítek celkem hodí...