pro motivaci: 1. koupil jsem si magneticky tankvak a pak zjistil, ze mám nádrž oplastovanou
2. před autobusovou zastávkou plnou lidí jsem si frajersky místo do stojánku kopl do stupačky a pěkně to před nima odložil
další přidám v průběhu...
1 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později
kámoš dával dohromady čz250 a když už to dával dohromady, dal válce a písty z j350. a jak jsme tak nasáčkovaní u něj v garáži, vsadil se, že po složení chytne na první nakopnutí.
přechlastal karbec až to teklo i směrem ke vzducháči (nedal tam přechodovou gumu), třikrát prošlápl, zarazil bošák, kopnul...zpětný zážeh směrem ke vzducháči, čapnul přeplavený benál a 5 vteřin jsme čuměli s otevřenou tlamou, jak hezky chytla. naštěstí myl kámošův táta o pár metrů vedle auto, tak mu bleskově zabavil kýbl a chrstnul to na čízu i s houbou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) omyly v začátcích a později
dvě za všechny:
1) přijel jsem se kouknout, jak kámoši jedou "chýnovský kopec"...přijedu do areálu, odložím batůžkovou, popojedu k centru dění, málo vykopnu policajta a pobavím 200 lidí
2) na slovensku při sand rallye byl na závěr dobrovolný závod pro ty, co nemají ještě dost. start stylem "lemáns" - přeběhnout kopeček z písku, sednout na motorku a ujet vytýčenou, cca 700 metrovou, trať. vyřazovací způsob, první postupuje dál. 3 motorky vedle sebe...startujeme, přebíháme kopeček, při přehazování nohy přes sedlo se zasekávám o kapsu s vercajkem za sedlem a kácím se i s motorkou (kolovalo video na netu). zvedám, nasedám, startuju...na pozdějšího vítěze nemám nárok dohnat, ale toho druhýho jsem dal
Ano dělal jsem na motorce během čekání na úplné vykapání oleje i jiné věci, ale skutečně mě nenapadalo, co jsem mohl způsobit takového, abych tím znemožnil řazení. Po dlouhém přemýšlení a zkoušení všeho možného (včetně demontáže a montáže spojky!) jsem částečně rezignoval. Sice přeci není možné, aby olej zasekl převodovku, ale protože jsem byl již zoufalý, postavil jsem opět motorku na ten nějaký podstavec a vypustil nový převodový olej. Řazení začalo fungovat. Nalil jsem olej zpět a řazení zase nefungovalo.
Nakonec jsem zjistil, že na výpustní šroub patří podložka. Ta tam sice původně byla, ale tak zrezivělá, že při povolení šroubu se rozpadla na prach, čehož jsem si samozřejmě nevšiml. Při následném zašroubování se tak pak šroub opřel o kulisu řazení a tím ji pochopitelně zablokoval. Ale těch nadávek co u toho padlo.
1 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později
pripomelo mi to uz fakt davnou hystorku,.. meli jsme jet na vodu a ridit mel kamarad co mel uz (jako jedinej z nas tenkrat) ridicak na auto - jenze jeste tak nejak nemel co ridit, takze mu k tomu ucelu byla jinym kamaradem(resp.jeho otcem) sverena rodinna 105ka... kamarad byl tou "nadrazenosti" z vlastnictvi ridicaku a funkce ridice natolik uchvacen, ze uz ctrnact dnu predem krome takovyho toho beznyho machrovani co si poridi za auto, a jestli ma to nebo tamto vetsi zrychleni, jeste brblal ze urcite ne takovou 105ku protoze to je strasna plechovka, vubec to nejede, a jaky ta cesta na vltavu bude utrpeni.. no pak jsme teda vyrazili, a je fakt ze to ve ctyrech se dvema lodema na strese vazne moc nejelo, tak klasika... ridic asi tak 5km (jeste po Praze) pri kazdym rozjezdu úpěl jaka je to hruza, ze je to jeste mnohem horsi nez predpokladal, a ze bychom tam snad byli i pesky driv, ....az mu mirne rozespaly syn majitele vozidla (sedici vedle taky rozespalyho mě), udivene koukajic ze zadni sedacky nekam k radici páce jemne naznacil, ze i ta blba 105ka pojede s uvolnenou rucni brzdou preci jen o neco malo lepe... tri lidi ze ctyr breceli smichy, a ctvrtej byl zbytek cesty potichu....
pár let nato jsem vez zase eSPéčko na okruh do Mostu, od babky na Vysočině jsem si zase půjčil auto (hold měla jako jediná z rodiny na každym autě tažný), tentokrát Citroen Saxo 1.1. No taky se mu moc nechtělo, na dálnici do kopce 80 a motor se přehříval, když na D7 skončila dálnice tak se za mnou tvořila kolona kamiónů, cesta asi 4 hodiny no, užil jsem si to ale Saxo to naštěstí zvládlo, Hondě naopak na okruhu odešla vodní pumpa...
Mám však jednu story, která se mi stala ještě jak jsem jezdil na prumku na 125ccm.
Přijedu ráno ke škole, kamoši už tam postávali a zrovna se k nám blížila skupinka holek. Říkám si zagumuju, ať vidí jak mám stroj pod kontrolou.
Pro jistotu jsem zapřel přední kolo o patník, začal jsem gumovat, ale asi po 3 sekundách se mi zadní kolo hryzlo do asfaltu a já jsem letěl za motorkou jak superman přes chodník do křáčí. Škody na motorce žádné, ale ego mi to srazilo do záporných čísel
Kluci se tam smíchy váleli po zemi, a holky nevím, na ty jsem se raději ani nedíval.
Naposledy editováno 12.09.2017 09:47:39
Nenapadlo nás nic lepšího, než skrz výplet zadního kola prostrčit násadu kladiva, která po opření se o kyvnou vidlici protáčení kola zabrání. Forichtung zafungoval, šroub se povolit podařilo, jen jsme urvali jednu špajchnu na straně u ráfku. Až se vše podařilo zprovoznit a opravit, jeli jsme to s kamarádem projet na testovací jízdu. Na urvanou špajchnu jsme ale zapomněli.
Kousek od hradu Veveří (to místo bylo vůbec pro mou MZ nějaké prokleté, popíšu ještě v nějakém dalším příspěvku) se špajchna nastěhovala do bubnu. Jak to najednou brzdilo! Ten flok zadního kola jsem nějakým zázrakem ustál i s kamarádem na zadním sedle. Špajchnu se nám podařilo z bubnu nějak vydolovat, takže zadním kolem šlo zase otáčet, ale nedařilo se nám ji odstranit úplně. Nářadí na demontáž zadního kola jsme u sebe neměli. Protože jsme měli strach jet na motorce dál (další zablokování zadního kola by nemuselo skončit tak bezbolestně) motorku jsme uložili u dobrých lidí (probíhala tam nějaká svatba) s tím, že se pro ni vrátíme s nářadím.
Začínalo se stmívat a dle jízdního řádu na blízké autobusové zastávce měl další autobus jet až kdo ví kdy. Rozhodli jsme se tedy stopovat. Po nějaké době nám zastavil takový starší pán v montérkách, co řídil nějaké menší třídveřové auto (Fiat Uno možná). Tomu se nás zželelo, a že nás do Bystrce odveze. Už byla tma. Po cestě lesem mezi ničím a ničím najednou zmínil, že se jen potřebuje zastavit na chatě a sjel z asfaltu na lesní cestu. To jsme se začali trochu bát. Když u chaty uprostřed lesa zastavil, vystoupil z auta a z kufru vyndal obrovskou sekeru a rýč, krve by se v nás nedořezal. No, sekeru a rýč donesl k chatě, chatu odemknul, sekeru a rýč odložil do chaty, chatu zamknul, nasedl za námi zpět do auta a odvezl nás do Bystrce. Akorát byl překvapený, že jsme najednou nějací mlčenliví.
1 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později
2 reakcí na tento příspěvek omyly v začátcích a později
Stanley78 píše: A dneska....na telefonu s capt. Orrem jsem mu vyprávěl, jak na vstrom sraz jezdí i ti, co stromky měli a už nemají a jak jeden tam byl s KTM a byl častým terčem vtípků a poznámek včetně zkratky KTM - kokot tlačí motorku že...no a od počítače se otočil servisní technik na klimatizace (viděl jsem ho poprvé v životě) s velice nehezkým pohledem, tak mu říkám...vy asi máte KTM, že? A on....DVĚ! červený až na prdeli...
Tohle bylo hodne dobry, ja byl bezpecne daleko, tak jsem se jenom smal....