...to mezikruzi s 5 dirami pro srouby uchyceni k nadrzi. Rozebrat to jde takto...
...ale neumim vyndat tu (asi mosaznou) osicku, na ktere se otaci stredni cast se zamkem. Dalo by se to nejak eloxovat, aniz bych ty dve casti oddeloval? Nebo ma nekdo tip na vyndani te osicky? (nedestruktivne a tak, aby tam sla vratit) Pripadne tip na nejakeho eloxistu, ktery by byl schopen to posoudit?
PS: vi nekdo, co se skryva pod tim plastovym dilkem nahore ve stredni casti na poslednim obrazku? Je nad tim jeste jeden takovy plastovy dilek a mezi nad dirou vedouci nahoru nimi mala kulata clonka. Bude to asi nejak souviset s prisavanim vzduchu (nahore nad tim je kanalek mezi venkovnim a vnitrnim prostorem a toto ho rozdeluje.
1 reakcí na tento příspěvek vicko nadrze - eloxovani
E: Tu "osičku" musíš normálně vylisovat. Měl jsem to rozebrané komplet u GSX 1400. Systém bude stejný.
Naposledy editováno 28.08.2017 22:59:59
V_i_c_i píše: Ne, nikdo ti to se železem do lázně nedá, protože by si ji zkurvil.
E: Tu "osičku" musíš normálně vylisovat. Měl jsem to rozebrané komplet u GSX 1400. Systém bude stejný.
Jj, presne tak. Osu vylisovat ven a do lazne ti kov nikdo neda.
1 reakcí na tento příspěvek vicko nadrze - eloxovani
1 reakcí na tento příspěvek vicko nadrze - eloxovani
1 reakcí na tento příspěvek vicko nadrze - eloxovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vicko nadrze - eloxovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vicko nadrze - eloxovani
Skalda píše: V_i_c_i> dekuji za radu i nabidku. Mozna bych ji po sezone vyuzil. Rad bych ale mel jistotu, ze se ta hridelka pri vyjimani a zpetnem vkladani neposkodi (to by byl vazny problem - soucasti toho kusu je pak zamek s klicem stejnym jako je v zapalovani, apod.) - jak dobre s ni umime manipulovat? Fotky neceho zlutyho mas taky? Nejvic by se mi asi hodilo neco mezi zlutou a tou zlatou, cos posilal...
Neni to klasicka hridel. Je to v podstate pero v dire. Pokud je jen jedno jde vyndat. Pokud jsou dve proti sobe tak to jde na hovno a nekdy vubec a musi se to odvrtat nebo lepe odfrezovat a dat nove nebo vyrobit novou osu a dat ji na lepidlo. To by ale prozradilo vic fotek.
Dalsi vec je jestli je na tom elox nebo lak. To musi chemicky dolu a pak to cele prelestit.
Jak chytne elox a jak hodne bude leskly navic nikdo nezaruci. Je to slitina.
To jen at vis jaka je to "prdel". Samotne eloxovani je tak za 50-100 Kc.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Neválí se někomu doma guma k blinkr... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | enusim2 | 11 | 22.4.2023 v 21:04 Lech |
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
ZX9R F1 rv 2002 - madla spolujezdce Kawasaki ZX-9R Ninja | Phajatos | 8 | 21.4.2023 v 21:01 Phajatos |
Písty ZX9R Kawasaki ZX-9R Ninja | Radovanh1 | 1 | 16.12.2022 v 02:27 hondaman1 |