![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2017/22/395588_dsc0940.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2017/22/395589_dsc1032.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2017/22/395952_20170507224019.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2017/22/395953_20170508233026.jpg)
Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: assassin> My jsme se takto potkali? Ani ti nevím. Ale paráda. Jen jestli nepřeháníš, jezdím cestovně a na pohodu, občas svižně.
Predloni s vevercakem na jih, ale docela dost lidi a dost z nich docela pomali... Zas uplne motogp to nebylo, ale ty taky nejezdis 50+ stupnu naklony, nebo aspon ne tenkrat :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
assassin píše: Predloni s vevercakem na jih, ale docela dost lidi a dost z nich docela pomali... Zas uplne motogp to nebylo, ale ty taky nejezdis 50+ stupnu naklony, nebo aspon ne tenkrat :)
To už je doba, teprve jsem začínal s MG a o ježdění měl nějakou rámcovou představu.
Náklony určitě ne, Angel GT do kraje je tak 45 max. Ale o to vůbec nejde. Když budou lidi místo náklonu a poserpruhů řešit, jak rychleji zatočit, stopu, trailbraking a miliardu důležitějších aspektů, bude se mi tady celkem líbit.
Bohužel asi pořád uslyšíme o důležitosti kolene a vylejzání z motorky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
... jak to, že se MG nejezdí u nás na jihu? Je tady aj docela luxusní plac na to. Sice soukromý, ale to by nebyla překážka.
a z motky jsem vylejzal jen jednou, teda spíš jsem vyletěl, byla z toho nemocenská 7 měsíců!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 21.07.2017 12:42:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
Proč? Protože o to nemáte pravidelně zájem. Zajistit si místo a určit si pravidelné tréninky. Loni a předloni jsem tam na několika akcích byl, letos tam taky jedna byla.
Jednou je málo, potom to tak dopadá.
Naposledy editováno 21.07.2017 15:13:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Okruh ano, tam musíš umět vylézat z motorky. Ale 99% lidí to neumí a 95% instruktorů to neumí naučit.
Silnice. To už dost silně pochybuji. Tam si tělem mimo motorku snížíš zorný úhel výhledu a tím zvětšíš riziko.
Můj vlastní sport, ale taky SM a další. Bullshit. Zbytečná ztráta času.
Edit: Kam víc bys chtěl vylejzat?
Naposledy editováno 21.07.2017 23:55:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: pycha> Edit: Kam víc bys chtěl vylejzat?
prej ještě víc zadek vyslat do zatáčky
2 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Nejde ani tak o samotný posez, ale pozici hlavy a výhled. Na dromu vidíš všechno a můžeš tak hlavu strčit až na asfalt pod motorku.
U RR, aniž bych ho tedy jezdil, ale podle různých fotek a videí je vidět, že musí jezdec vidět daleko více nebo se vejít mezi motorku a různé zdi. Proto hlava nad nádrží.
Při jízdě v provozu je pak základ vidět co nejvíce kvůli bezpečnosti. Plus vysedat zde je kolikrát tak pomalé, až je to kontraproduktivní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Krejza píše: pycha>Můj vlastní sport, ale taky SM a další. Bullshit. Zbytečná ztráta času.
Jsem byl ted docela prekvapeny, kdyz jsem videl letosni mistrovstvi Italie SM a polovina startovniho pole tahala koleno po zemi. Ono to bude mozna taky tim, ze driv bylo 99% SM zavodniku puvodem z MX a tak koleno nejezdi, ale ted se ze SM cim dal casteji stava treninkovi plan okruharu a tak je koleno videt casteji. Jinak na ME a MS se koleno temer nevidi, ale to je zase dane tim, ze zavody SM se vyhravaji v terenu, ne na asfaltu, takze ti nejlepsi jsou vzdy puvodem z MX. Ale treba takovy Giovanni Bussei byl krasnej priklad kolena v SM a na asfaltu byl schopen predjizdet i ty nejlepsi, ale to byla velka vyjimka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Právě, že jde v závodě o čas. Je super pozorovat vývoj a dávat si vše do souvislostí. Vysedání u okruhů, čistý styl u SM bez smyků, u MG netlačit motorku pod sebe, ale jít s ní.
Jak jsi správně poznamenal, je spousta zásadnějších věcí potřebných k ježdění než řešit tělo. Pohyb tělem je vysilující, zabírá čas a soustředění. Ale každý chce vypadat jako Marquez
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
dejf. píše: Abraham vylejza nejmin a jedinej z tech tri jezdi v MGP. Amater! :D
Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.
Ono se to nezdá ale když se podíváš pozorně tak zadek má venku nejvíc. Vlastně už před zatáčkou vyhodí zadek úplně ven, ne jen půlku. A v průběhu zatáčky to pak řídí horní polovinou těla a až na rovince zadek vrátí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Tak ty jsi zavodnik, koukas na to jinak. Ja jsem rad, ze se utrhnu parkrat v roce z prace a jdu se svezt, dve desetiny na kolo me uz nevytrhnou : )
Urcite jde i o to, ze fotka s kolenem na zemi vypada proste lip, ale ja se u toho citim i bezpecneji a tak si radsi trochu vysednu a pak mam vic prostoru se soustredit na ostatni ovladani. Navic ta rozmanitost je fajn, treba na pristi rok poridim neco vic konkurence schopneho a pak ty styly muzeme porovnat : ))
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Na MG stačí tupé SM, naháč, SS, téměř cokoliv.
Cestování je super, ale jen na kochačku, max. svižně. Jinak je to o život.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 3 | 30.5.2024 v 17:29 nazram |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |