globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?






















Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45

2 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 02:30 | Nahoru | #1
Abraham vylejza nejmin a jedinej z tech tri jezdi v MGP. Amater! :D

Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 05:25 | Nahoru | #2
dejf.>
Nejde ani tak o samotný posez, ale pozici hlavy a výhled. Na dromu vidíš všechno a můžeš tak hlavu strčit až na asfalt pod motorku.
U RR, aniž bych ho tedy jezdil, ale podle různých fotek a videí je vidět, že musí jezdec vidět daleko více nebo se vejít mezi motorku a různé zdi. Proto hlava nad nádrží.
Při jízdě v provozu je pak základ vidět co nejvíce kvůli bezpečnosti. Plus vysedat zde je kolikrát tak pomalé, až je to kontraproduktivní.

(reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21

22.7.2017 v 10:54 | Nahoru | #3

dejf. píše: Abraham vylejza nejmin a jedinej z tech tri jezdi v MGP. Amater! :D

Ne sranda. Ale mezi okruhem a obycejnou silnici, potazmo provozem rozdil co do posezu je. Viz. Krejza co napsal. Podivej se jak z toho "visej" roadraceri. Voboji ma svoje pro a proti.



Ono se to nezdá ale když se podíváš pozorně tak zadek má venku nejvíc. Vlastně už před zatáčkou vyhodí zadek úplně ven, ne jen půlku. A v průběhu zatáčky to pak řídí horní polovinou těla a až na rovince zadek vrátí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR nazram 4 Dnes v 11:27 pospit
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 36 31.5.2024 v 19:54 Kubák
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory Chuck... 0 27.5.2024 v 11:49 Chuck...
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... vein 14 9.8.2023 v 19:18 jardusking
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR nazram 8 14.9.2022 v 08:06 PetrL3


TOPlist