1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
Medved píše: tvl ja si budu muset nejakej ten skutr prezout. Jak o tom vsichni basnite, zacina me to lakat . Spodem to nejde?
Kup si Piaggio 500 nejlíp z druhé ruky po třetím uživateli co jen jezdili a zkus přezout zadní kolo, brzy pochopíš proč se do toho moc lidem nechce. Odmontovat vejfuk je ta lepší část (nejlíp, když majitel přifrčí přes celou Prahu a vejfuk je do ruda a chce za hodinu odjet) zrezlá objímka na vejfuk a šroub pokrytém rzí, že nejdřív bereš 14ctku ořech a ona se ztoho vyvrbí 12ctka. Pak ještě dva šrouby zarostlý v hliníku a můžeš tahat přirezlej lauf z kolena, nádherná práce, jeden mechanik drží skůtra a druhej tahá řepu... Vejfuk dole, sláva, majitel je po půl hodině kdy jsme nezahlídli zadní kolo lehce nervově labilní a začíná se ptát, už to bude? Nenechám se rozhodit a říkám, že ten větší oser ještě příjde a ať si dá vajgla nebo xanax. Pomocné hliníkové rameno drží dva zarostlý šrouby na motoru, šroub tlumiče a matka na ose kola zajištěná závlačkou, za 15min. je rameno povolený, majitel dokouřil vajgla a dopil druhou kávu, už to bude za půl hoďky mám být v práci? Říkám, v klidu, máte všechno zkorodovaný tak se nedivte a zavolejte šéfovi, že to nestíháte... Rameno drží ještě za ložisko na ose, jasný, že nejde sundat, je to zarezlý, jdu pro stahovák, chlapík bledne a odbíhá volat do práce... Lup, rameno je dole, paráda už vidím z boku celé zadní kolo, které drží ještě 5 šroubů, ty už jdou povolit, vysouvám kolo z hnací osy a přezouvám, chlapík mi jde oznámit, že v práci mu strhli 500,-Kč za pozdní příchod, jestli mu o to ponížím cenu, mlčky odkládám montpáku a jdu si koupit kafe a dát cigaretu. Chlapík za mnou běží ven a rudej říká co je, já pospíchám. Kouknu na něj a povídám, máte orezlou zoxidovanou paštiku, zanedbaná údržba, chčije ze mě jak z vola a vy si chcete vydupat slevu, říkal jsem vám už po telefonu, že to může být do hodiny nebo taky dvě, takže jestli chcete slevu 500,- Kč tak si zavolejte vlek a má práce už skončila a jste v tom za 500,-kč bez gumy. To né, já to tak nemyslel, promiňte. No pak už bylo za půl hodiny hotovo. Chlapík se omluvil, poděkoval a frčel... Dělal by jste tohle někdo za 317,-kč kolo? Nedělal, motorka je proti skůtrům těžká pohodička... A nejlepší je když majitel ještě sundá pro úsporu váhy centrální stojan a 10 min. přemýšlíš jak to vlastně zvedneš. Jo a spodem to nejde, viz výše...Naposledy editováno 12.07.2017 21:57:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
gugo píše: dewwil> premejslim jeslti je lepsi kdyz to vypravis nazivo nebo kdyz si to pak prectu na netu
Ty takovýhle příběhy nemáš??? Včera tam byl třeba rusák s X5 a prý jestli mu vyměníme pravý přední. rameno, kolega říká, ano vyměníme a on, mám ho v kufru z vrakoviště, za hodinu to bude? Ty vole, to by ti z nich praskl bambulák ve švu.... A to je každej den takhle min. dvakrát někdo, kdo vo tom ví houbeles, ale ví za jak dlouho to chce mít hotový...1 reakcí na tento příspěvek Kolik dáváte u vás za přezuti?
dewwil píše: Kup si Piaggio 500 nejlíp z druhé ruky po třetím uživateli co jen jezdili a zkus přezout zadní kolo, brzy pochopíš proč se do toho moc lidem nechce. Odmontovat vejfuk je ta lepší část (nejlíp, když majitel přifrčí přes celou Prahu a vejfuk je do ruda a chce za hodinu odjet) zrezlá objímka na vejfuk a šroub pokrytém rzí, že nejdřív bereš 14ctku ořech a ona se ztoho vyvrbí 12ctka. Pak ještě dva šrouby zarostlý v hliníku a můžeš tahat přirezlej lauf z kolena, nádherná práce, jeden mechanik drží skůtra a druhej tahá řepu... Vejfuk dole, sláva, majitel je po půl hodině kdy jsme nezahlídli zadní kolo lehce nervově labilní a začíná se ptát, už to bude? Nenechám se rozhodit a říkám, že ten větší oser ještě příjde a ať si dá vajgla nebo xanax. Pomocné hliníkové rameno drží dva zarostlý šrouby na motoru, šroub tlumiče a matka na ose kola zajištěná závlačkou, za 15min. je rameno povolený, majitel dokouřil vajgla a dopil druhou kávu, už to bude za půl hoďky mám být v práci? Říkám, v klidu, máte všechno zkorodovaný tak se nedivte a zavolejte šéfovi, že to nestíháte... Rameno drží ještě za ložisko na ose, jasný, že nejde sundat, je to zarezlý, jdu pro stahovák, chlapík bledne a odbíhá volat do práce... Lup, rameno je dole, paráda už vidím z boku celé zadní kolo, které drží ještě 5 šroubů, ty už jdou povolit, vysouvám kolo z hnací osy a přezouvám, chlapík mi jde oznámit, že v práci mu strhli 500,-Kč za pozdní příchod, jestli mu o to ponížím cenu, mlčky odkládám montpáku a jdu si koupit kafe a dát cigaretu. Chlapík za mnou běží ven a rudej říká co je, já pospíchám. Kouknu na něj a povídám, máte orezlou zoxidovanou paštiku, zanedbaná údržba, chčije ze mě jak z vola a vy si chcete vydupat slevu, říkal jsem vám už po telefonu, že to může být do hodiny nebo taky dvě, takže jestli chcete slevu 500,- Kč tak si zavolejte vlek a má práce už skončila a jste v tom za 500,-kč bez gumy. To né, já to tak nemyslel, promiňte. No pak už bylo za půl hodiny hotovo. Chlapík se omluvil, poděkoval a frčel... Dělal by jste tohle někdo za 317,-kč kolo? Nedělal, motorka je proti skůtrům těžká pohodička... A nejlepší je když majitel ještě sundá pro úsporu váhy centrální stojan a 10 min. přemýšlíš jak to vlastně zvedneš. Jo a spodem to nejde, viz výše...
slusny, ja bych ho vzal racnou pres cesku asi nekde u toho druhyho sroubu na pomocnem rameni.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
Marty81 píše:
A je to levný nebo drahý? Dle mě v pohodě...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
fockewulf píše: Jasně, že v pohodě, vždyť to nejsou ani dvě stovky za jedno kolo
to je ale malinko jina kava - on si kooupil u nich i gumy. To se mu pak da s cenou za praci cuknout a dozene se to marzi na gumach. Neco jineho je, kdyz si jouda pritahne svoje gumy z internetu a divi se, ze za prezuti a vyvazeni ma platit 'raketu'.Po mě chtěl "týpek v garáži" 350, nechal jsem mu 400, kola jsem měl dole, pneu vlastní. Nedělal to ani 3/4 hodiny, při tom vykouřil nejméně jednu cigaretu a pořád něco hledal, protože tam měl bordel jak cikán v zemljamce.
Jestli je hodinová sazba průměrného pneu/servisu 300Kč, tak zas tak málo to nebylo, spíše normální cena, protože déle než hodinu přezout motorku snad netrvá, ani když ji tam dovezu "celou"...běžnou motorku, ne ty zkurvené skútry jak psal Dewwil nebo prasárny typu Valkyrie, Goldwing a podobné autobusy
Když jsem kdysi dávno kupoval v jedné speciálce na motopneu, tak jsem měl přezutí a vyvážení v ceně pneu, platil jsem jen závaží-to si pak představuju tak, jak jsi to napsal ty.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
dewwil píše: Ty takovýhle příběhy nemáš??? Včera tam byl třeba rusák s X5 a prý jestli mu vyměníme pravý přední. rameno, kolega říká, ano vyměníme a on, mám ho v kufru z vrakoviště, za hodinu to bude? Ty vole, to by ti z nich praskl bambulák ve švu.... A to je každej den takhle min. dvakrát někdo, kdo vo tom ví houbeles, ale ví za jak dlouho to chce mít hotový...
ale jo mam, ale ja nejsem tak moc anonymni a tech lidi sem chodi min. Takze kdyz tady popisu neci trapasy, tak se vtom ten zakos pozna Takze radeji jen ustne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik dáváte u vás za přezuti?
dewwil píše: gugo> Tak Já taky popisuju storky zákazníků co sem nechodí, odtud jsou to vesměs slušný a bezproblémový lidičky. ...
No ja radeji nepopisuju nic a kdyz tak to hodne projedu anonymizerem
Stava se to jenom me nebo to mate taky, prijde me ze kazdej rok se projevuje vic nejaka zavada (nebo servisni ukon) a ja pak delam jenom to.
Tak treba letos je ve znameni vidli, za posledni mesic se tady dvere netrhnou a porad je tu nekdo kdo chce delat vidle.+Tekouci spojky.
Vloni to byla ventilova smrst, letos jsem delal snad dvoje ventily.
Predloni to byly vymeny oleju, tak jsem koupil polosud a od ty doby byl klid
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | barran | 21 | 13.2.2024 v 21:26 ja1 |
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure | Rauly | 21 | 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900 |