1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Stev píše: MedWed> no jo, svlecenej nebo prevlecenej. On se delal prvni generace 3L? Nebo je to prestaveny? Jednu takovou modrou znam.
Dělal, než jim došlo že s tou pověstnou torzní tuhostí kastle z toho ten třílitr nadělá fusilli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Dělal, než jim došlo že s tou pověstnou torzní tuhostí kastle z toho ten třílitr nadělá fusilli
jojo... to jsem taky slysel... nastesti ci bohuzel, vzhledem k mymu stylu rizeni na moji Z3 krouceni kastle nikdy nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: jojo... to jsem taky slysel... nastesti ci bohuzel, vzhledem k mymu stylu rizeni na moji Z3 krouceni kastle nikdy nebude
Chápu, taky to používáš jako lapač hoven, jako já E46 a jezdíš něčim jinym. Ale i tak by ses měl ujistit, že máš rovnou podlahu v garáži
FiZzeR píše: Chápu, taky to používáš jako lapač hoven, jako já E46 a jezdíš něčim jinym. Ale i tak by ses měl ujistit, že máš rovnou podlahu v garáži
Spis jako lapac prachu v garazi
A ne, v garazi je to stabilni jak lokomotiva
Kazdopadne ma rozperu... ale rekl bych, ze to je spis placebo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: FiZzeR> No vidíš, máš stalkerku . Ale tak treba se najde i nekdo normalni. PetrXX tu nabizel tu 530i a zminil jsem to kamaradovi a on to fakt od nej koupil. Docela nahoda
...kluci je krasna.. Abych se nechytal za hlavu...odvezl jsem ji na servis.. A hnedka lemne.. Spojka dvojhmita..naka tycka naka gumka..tes eni pod viko ventilu... No a jeste se musi vychytat ten propan.. Protoze to zdecha...houpe vonobeh... Ekdy jen v rejdu ori manevrovani..ale jindy...umi zdechnout i pri vyrazeni... tak snad je to jen potreba seridit a prefiltrovat.
Kazdopadne..auto jezdi nadherne...hrozne rad do tobo sedam.. Ale je nejaky liny...podle me, nevim, mel jsem predtim mondeo 1.6T bylo o metrak lehci...ale zdalo se.mibze na rozjezd a ve strednich otackach to je lepsi.. To bawo je 528i manual, ale z mista se mu normne vubec nechce, a jet to zacne teprve od 4,5. Kupodivu to nechce plynem ani moc hrabat,cili klouzat...vlastne se to plyn z krizovatky za mokra utrhne jen na jednicku...pokid nechci trapit kardan a diferak.. Tak je to takovy bizarni zazitek...protoze ten projev...je boží...to proste tak krasne jezdi...tak prijemne se to ridi.... No ale..nejaky detaily tam jeste na doreweni jsou... Kirde jestli to ale prestane chcipat po serizeni... Tak to bude asi nejlepsi auto co jsem kdy ridil. Akorat jsem si myslel ze petka bude jeste i trochu sportovni. A to auto je vsech o... Jem ne sportovni... Takze jsem klidne mohl mit sedmu... No ale ja chtel e39 ...mozna priste zkusim jeste dieslofku...pokud nedame dohro.ady Scorpio...tak budi dumat nad trilitrem se zadkem jeste
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ja dávám kratší prevod a jiny sani ...
Hmotnost udela strasne moc, v kombiku mam 165koni a je to lenoch...
assassin píše: Spijker: ta 2.8 neni zadna divočina, nijak zvlast to nejede ani v 3er :) amtosfera a tezky auto. Pod 3tis je to takovej linej cestak
Ja dávám kratší prevod a jiny sani ...
Hmotnost udela strasne moc, v kombiku mam 165koni a je to lenoch...
No mondeo melo v tp jen o metrak mene.. A jen 160k... Ale fakt to moc nejede.. Cekal jsem vetsi ochotu od 192 koni... Neni to nabreceni... Ale...tak nejak js cekal trochu vic.. V dobe favorita mi to prislo o dost silnejsi...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: SPIJKER> hele ta 528 není dělaná na jízdu bokem, ale spíš na pohodlnou cestu na delší tratě... Urvat se to dá i na dvojku plynem, ale to prostě nechceš...
Plynem az v zatáčce a urve to nadlehcene kolo, jinak jsem to trhal spojkou i na 3er. Bez svoru je to stejne o nicem :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Plynem az v zatáčce a urve to nadlehcene kolo, jinak jsem to trhal spojkou i na 3er. Bez svoru je to stejne o nicem :)
Jj, tak v zatáčce začíná každej ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Jj, tak v zatáčce začíná každej ne?
je to neni drift a smrdi to vetsim pruserem, ale jak rikas sakra, ja uz se nemuzu dockat...
Naposledy editováno 26.05.2017 23:09:08
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Spijker: ta 2.8 neni zadna divočina, nijak zvlast to nejede ani v 3er :) amtosfera a tezky auto. Pod 3tis je to takovej linej cestak
Ja dávám kratší prevod a jiny sani ...
Hmotnost udela strasne moc, v kombiku mam 165koni a je to lenoch...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jirka749 píše: kolik váží ta 2,8? jednou jsme tu psali že to placu nabízíš proti Integře právě 2,8, ale ITR váží 1125kg
V 3er? Nebo 5er? Nebo snad v 7er?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jirka749 píše: kolik váží ta 2,8? jednou jsme tu psali že to placu nabízíš proti Integře právě 2,8, ale ITR váží 1125kg
opravdu tolik vazi, nebo to ma v tp?
ja mam v TP 1390kg .... ale doufam ze se dostanu o dost niz, na 1100 ale urcite ne, chci aby to zustalo na TP. myslim ze 100kg dolu je realne dosazitelne...
tady srovnani hodnot seriovek:
http://www.zeperfs.com/en/duel176-1966.htm
Naposledy editováno 27.05.2017 00:28:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: V 3er? Nebo 5er? Nebo snad v 7er?
3er e36 - kdysi tu Jirka vyzdvihoval ITR do vysin, tvrdil ze to smazne snad M3 nebo tak neco + daval videa z YT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: 3er e36 - kdysi tu Jirka vyzdvihoval ITR do vysin, tvrdil ze to smazne snad M3 nebo tak neco + daval videa z YT
Já vím, jen odpovídám na jim položenou otázku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: Já vím, jen odpovídám na jim položenou otázku...
predpokladam ze myslel "moji" 328 - asi ho zmatla zminka o tezkem kombiku :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
MedWed píše: SPIJKER> hele ta 528 není dělaná na jízdu bokem, ale spíš na pohodlnou cestu na delší tratě... Urvat se to dá i na dvojku plynem, ale to prostě nechceš...
No zda se... Utrhniut plynem to jde..ale jen s razem do kardanu do diferaku.. Aspon tak mi to lrijde... Ma to hodne dlouhej prevod...dvojka snad stodeset nebo jeste kousek tacho... A do tri tisic co do tri..do ctyr tam priste neni kroutak, je. Takovy jemny vrneni a tim to neutrhnes.. Na trojku absolutne nemozny.. Mozna az bude nekde stat voda v zatackach v bource nebo tak.. Ale zatim mam vyzkiuseno jen ve meste na mokru po desti,nebo mirny dest...
No ja myslel ze tenhle pro me uz velkeej motor proste ma nejakej prirozenej kroutak kterej udela neco. Ale 1.6 T je asi zazrak... Az budw nekdonplacat o downsizingu...
SPIJKER píše: No zda se... Utrhniut plynem to jde..ale jen s razem do kardanu do diferaku.. Aspon tak mi to lrijde... Ma to hodne dlouhej prevod...dvojka snad stodeset nebo jeste kousek tacho... A do tri tisic co do tri..do ctyr tam priste neni kroutak, je. Takovy jemny vrneni a tim to neutrhnes.. Na trojku absolutne nemozny.. Mozna az bude nekde stat voda v zatackach v bource nebo tak.. Ale zatim mam vyzkiuseno jen ve meste na mokru po desti,nebo mirny dest...
No ja myslel ze tenhle pro me uz velkeej motor proste ma nejakej prirozenej kroutak kterej udela neco. Ale 1.6 T je asi zazrak... Az budw nekdonplacat o downsizingu...
Tak bez rázu do diferaku to asi nepůjde... Zvlášť u 21 let starého auta s 300ooo km... A dlouhý převod je snad jen výhoda ne?
Přirozený kroutak... Zajímavá teze...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pocitove ten motor "zatlaci cloveka do sedacky" asi jako 1.9turbodiesely z prelomu milenia - jen je tam ten tah do 6k rpm no :)
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Z druhy strany uplna nuda s tim nebyla, v zatackach se velmi dobre vodila a neco jako bocni vitr atd jsem nikdy vlemi neresil. K tomu samet sestivalce, kafe v drzaku po ruce a chrochtal jsem si velmi
Kdybych v tomhle segmentu hledal trhani plynem, jednoznacne a bez vahani M5. Ovsem s patricnymi naklady, prirozene.
assassin píše: Spijker: hele oni radobyznalci na netu resej jak jsou novy oturbeny motory o nicem a starej poctivej trilitr jakej byl tahoun - blby je, ze nikdy takovy auto nemeli :D
Pocitove ten motor "zatlaci cloveka do sedacky" asi jako 1.9turbodiesely z prelomu milenia - jen je tam ten tah do 6k rpm no :)
No ja uz najel cca 3000 s mym novym fynfrem... A zitra ho vezmu na delsi tempomatovej vylet do rise.... No a na ty sestnactce jsem najel 190 a trikrat menil zarofku H8 a jedniu parkovacku...a pak mubupad do prikopa a docista se rozbil. Ale mel jsem tri tydny focuse 1.0T trival 125 k ale tam to tragicky opravdu bylo... Ale zase..porovnaval jsem s 1.6t v mondeu a s 2.0t v saabu.. No a litrovka proste blby... Pro me hodne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrXX píše: Tak ona 528 v prve rade NENI sportovni auto, je to velky sedan na delsi trasy a to mu sedi jak zadek na hrnec. Sportovni nadech je danej hlavne podvozkem a zadnim nahonem, to mu dava neco co tehdejsi konkurence velmi nemela... staci se svezt Vectrou nebo Mondeem z roku 96 a clovek rychle pochopi, ze tyhle auta mirily trochu jinam.
Z druhy strany uplna nuda s tim nebyla, v zatackach se velmi dobre vodila a neco jako bocni vitr atd jsem nikdy vlemi neresil. K tomu samet sestivalce, kafe v drzaku po ruce a chrochtal jsem si velmi
Kdybych v tomhle segmentu hledal trhani plynem, jednoznacne a bez vahani M5. Ovsem s patricnymi naklady, prirozene.
Je to tak... Ona dela vsechno vyborne.. Pocit, komfort, grip....uplne vsechno uni skvele...jen neni sportovni... A je hrozne mala.. Uvnitr..
Na za tyden mam domluve o ze me veznou vzabrehu na plyn oservisovat a prefiltrovat a taky snas zdenek urban udela olej..sice jeste sviti zelena jedna..ale po vymene cidla to novy nekdy sviti kdyz houpne volnobeh pod...a po chvilce svizny jizdy pak i v otackach.. Bud pak treba na treti nebo ctvrtej vytocenej kvalt zasviti anebo po dalnici ksyz zkiusim kolik to jede.. Na plyn neco pres 190.. Takze bude olej asi zpenenej a tlak vysokej..cili cislo sepne.. No a zbytek doufam ze postupne.. Ze uz to nejhorsi je za mnou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jinak to houpani myslim nebude plynem, me to delalo i na benzin. Pomohla vymena cidel na klice a vacce, ale uplne jsem to nikdy neodstranil. Vaha vzduhu kontrolovana a cistena a nic. Ja osobne bych si udelal vylet ke snejkovi do Prahy, tam vidim nejvetsi sanci najit zakopanyho psa.