chtěl bych vás poprosit o radu. Četl jsem pár diskuzí tady i jinde, ale odpověď jsem nenašel. V pátek jsem vyměl olej a brzdovku ve Varanu, v sobotu ráno se tedy nabízela myčka. Když jsme pani a kamarádem vyjeli, tak jsem cca po ujetí 10km zaznamenal horší reakce na plyn - při přidání šlo slyšet jiný zvuk (hlubší), ale výkon se téměř nezvyšoval a když, tak škubavě, po ujetí dalších 2-3 km jsem zkusmo vymačkl spojku (jízda z kopce) a varan chcípl. Za rohem bylo parkoviště, tak jsem tam doplachtil a konec, startovat nešlo, zkoušel jsem i trošku přidat sytič, ale krom točení už téměř asi neškytla. Moto jsem tam nechal, zajel s ostatními k myčce, ti si umyli moto a při cestě zpět zastavili u varana a zkusili znovu nastartovat. Skoro bych i řekl "bohužel" chytl, ujeli jsme dalších cca 30km kolem komína a vše v pohodě.
Napadá vás, čím by to mohlo být? Za měsíc plánujeme delší výjezd (cca 2-2,5tis km) a tak bych měl rád "jistotu", že to odstraním. Koukal jsem na nějaké info ohledně kontaktů na čerpadle, ty jsou podle bývalého majitele ale prý vyřešeny.
Příští týden bych to případně poslal do servisu, stejně jsem zvažoval svíčky, karbce a nějaký drobnosti kolem, ale...
Je to litrovej varan 2002.
Díky!
Asi bych zkontroloval palivovou cestu - filtr,čerpadlo jestli někde není bordel třeba od zarezlé nádrže. Pak můžeš pro jistotu vyměnit svíčky. No a jestli už déle nebyli čištěný karbce tak bych se pustil do toho.
1 reakcí na tento příspěvek Varadero chcíplo
CharlitoCZ píše: Podle předchozího majitele už byly měněné... ale je to za pár stovek, tak to asi zkusím.. jde na nich poznat, že jsou špatné? Abych měl jakousi "jistotu", že to bylo tím?
Poznat jde, když jsou spečené nebo mají pecku. Ale i na pohled dobré kontakty můžou zlobit :( Takže ve výsledku to poznat vlastně nejde.
No na tu průchodku jsem zvědavej, to bude pěknej opruz, ji tam narvat zpět...
Kontakty jsem vyměnil, vše krásný, žádná prasárna, jenže pak.
Nastartováno, super, vrčí, nastrojim. Po dotažení všech šroubků a bůhvíčeho znovu nastartuji, chvilku to vrčelo a pak to zdechlo. Záhada jak hovado, žejo.. jenže já debil nepustil palivový kohouty. Po puštění startuju, nic, čekám, startuju, nic, nic, nic, nic
Doma, před odchodem , jsem čuměl na multimetr, bohužel jen čuměl a moto je asi kilák mimo. Já v sobě pár piv, sakra.... skusmo spojim hadice u filtru, chytne na první škubnutí. Áha.. Odpojim tedy i konektor pumpy a celou ji vyndám, připojim přes dráty na baterku a ona si chrochtne. Jen takovej ten zvuk, co všichni známe, jako když někdo nableje do trubky a ono to v ní popoteče... takže co, nic, znovu to celý připojuju, ale nic, zaměřuji se na zvuk pumpy, žádnej, žádnej chrchel se nekoná.
Balim to, jsem nasranej.
Zejtra jsem na služebce, takže nejdřív zase v pátek, to už vemu i multimetr, zda to tam vůbec teče, jako že asi žádná elektrika neteče. A co dál? Nic, to už raději doškytám do servisu, pač sundavat nádrž, když ani nevim, kam a jak ty kabely někam vedou.. to se mi nechce.
Na pojistky jsem koukal, minimálně na těch pár u baterky, ale ty se zdají být ok.......
Amen.
e: tak teď jsem se někde vyčetl, že čerpadlo tlačí snad jen, když neni vyndaný bočák, zítra to ověřim, třeba je to tím.
Naposledy editováno 18.05.2017 10:57:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing | Rocco10000 | 38 | 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp |
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 6 | 15.3.2024 v 23:48 Fiko |
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero | kanar1970 | 8 | 7.3.2024 v 06:04 vilemx |
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero | JadaH | 13 | 2.3.2024 v 07:15 mibor |
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero | mkl33 | 15 | 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204 |