globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výměna zadního kotouče za větší
Chci místo zadního brzdového kotouče dát přední. Zadní má průmér240, přední 310, středy a díry na šrouby pasují. Na třmen udélám adaptér. Jestli vyjde vyndavání třmenu pod ráfkem ještě změřím ale vypadá to že to půjde.
Mám dotaz jestli už někdo něco podobnýho zkoušel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 18:31 | Nahoru | #151
Stev> kotouč i pumpa zůstane. Zdvih bude dostačující. Kdyby tam šel větší kotouč tak nedávám dva třmeny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 18:46 | Nahoru | #152

Vendous píše: se-se> šlo mi jen o to jestli by nebylo jednoduší zkusit tu zadní brzdu použít a zjistit jak vlastně funguje než utratíš nemalej peníz za něco co na normální ježdení není potřebné, ale dělej jak myslíš



Ja myslim, ze je uplne zbytecny mu to jakkoliv vymlouvat. Ono drtive vetsine lidi staci vypinac zapalovani, ovladani svetel a blinkru a standardni brzdy, kdyz uz to tedy nebrzdi tak se resej brzdy predni a ne zadni. Ale se-se si vzal do hlavy ze je treba posilit zadni brzdu, stejne tak jako si vzal predtim do hlavy ze bude mit na motorce vic ovladacu nez prumerny letadlo a nic racionalniho mu vtom nezabrani.

výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 19:14 | Nahoru | #153



Naposledy editováno 07.05.2017 19:14:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 19:15 | Nahoru | #154

se-se píše: Stev> kotouč i pumpa zůstane. Zdvih bude dostačující. Kdyby tam šel větší kotouč tak nedávám dva třmeny



jako že tam budeš mít dvě stejný pumpy nebo že bude jedna na dva brzdiče? Tak jako tak to nejspíš nebude fungovat s tím malým kotoučem, tam můžeš mít sílu jakou chceš, ale má to svoje limity.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 19:17 | Nahoru | #155

gugo píše: Ja myslim, ze je uplne zbytecny mu to jakkoliv vymlouvat. Ono drtive vetsine lidi staci vypinac zapalovani, ovladani svetel a blinkru a standardni brzdy, kdyz uz to tedy nebrzdi tak se resej brzdy predni a ne zadni. Ale se-se si vzal do hlavy ze je treba posilit zadni brzdu, stejne tak jako si vzal predtim do hlavy ze bude mit na motorce vic ovladacu nez prumerny letadlo a nic racionalniho mu vtom nezabrani.


nejpíše počítá s tím, že až jednou pojede v protivětru do kopce, tak mu to začne couvat, tudíž zcela zřejmě potřebuje mít jistotu, že zastaví a nezabije se...já ho plně chápu

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 19:29 | Nahoru | #156
fockewulf> Tak tahle eventualita me nenapadla

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 19:49 | Nahoru | #157
Stev> o dvou pumpách jsem nenapsal ani písmeno a taky by to byl nesmysl. Ovládací síla by se nezměnila. Není jediný důvod proč by ty dva třmeny nefungovaly na stávajícím kotouči. Žádné limity nehrozí. Limitem vždy bude ABS (respektive smyk), a tuto brzdnou sílu kotouč i nosič třmenu zvládá nepochybně. Rozložení sil bude se dvêma třmeny vždy jen lepší.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 20:03 | Nahoru | #158
Sese: jakoze ostatni si bezne na motorku nandaji doplňky cca 20kg? Ja teda doplňku mam dost - ale vsechny nahrazují originální dil a jsou lehčí a tohle bývá u motorek spis obvykle nez tam dodat hmotnost.
Ty cnc brzdice jsou urcite mensi nez origo - dva brzdice sice udelaj vetsi silu, otazka je jestli i zvednes brzdnej vykon - jestli to vyzari dost tepla. Taky nevim jak se abs popere s touhle úpravou - bude pracovat s jinými tlaky a objemy kapaliny.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 20:39 | Nahoru | #159
assassin> dát tam ty dva origo je na realizaci nejsnazší. Chlazení prostě uvidím o ABS Strach nemám, je to jednoduchý ventilový systém.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 21:03 | Nahoru | #160
se-se> dva brzdice na stavajici pumpe se projevi mnohem delsim chodem packy a horsim davkovanim protoze zaber bude kousavej. Malej kotouc muze pobrat jenom urcitou brzdnou silu (budu predpokladat ze ji potrebujes a nebude se blokovat kolo), pak se zacne moc hrat a v krajnim pripade riskujes deformaci a kousnuti zadniho kola. Ale treba je tam dostatecna rezerva, ja bych se toho bal.

E: sem koukam pomalej :)

Naposledy editováno 07.05.2017 21:03:43

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 21:07 | Nahoru | #161

se-se píše: assassin> dát tam ty dva origo je na realizaci nejsnazší. Chlazení prostě uvidím o ABS Strach nemám, je to jednoduchý ventilový systém.



Dochází ti i jedna věc? Že ti to ABS nepustí více brzdné síly, než dokáže pneumatika přenést na silnici. Tuhle věc pořád nebereš v ohled

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 21:09 | Nahoru | #162

dakarista píše: Dochází ti i jedna věc? Že ti to ABS nepustí více brzdné síly, než dokáže pneumatika přenést na silnici. Tuhle věc pořád nebereš v ohled



Jestli jezdi ve dvou nalozenej a pouziva vic zadni nez predni, tak se mu kolo asi blokovat nebude.

výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 21:12 | Nahoru | #163
Jo a to ABS budes nejak prenastavovat aby to fungovalo?

E: to vlastne asi nebude treba

Naposledy editováno 07.05.2017 21:13:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 21:22 | Nahoru | #164
dakarista> fakt si myslíš že se do něčeho takovýho pouštím a přitom nevím jak funguje ABS?

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 22:04 | Nahoru | #165
se-se: nepřemýšlel jsi o konstrukci motorový brzdy? manuálně ovládaná klapka ve svodu výfuku... to mě napadlo z toho, co jsi psal o sjezdech

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 22:51 | Nahoru | #166
callowsick> Nebuď tak přízemní,šel bych rovnou do hydrodynamický brzdy,s tou už sjede kazdej kopec Ňáká klapka v laufu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 22:52 | Nahoru | #167
Jako nápad to je pěkný.
ALE
Jak budeš mít ošetřený schválení od výrobce? Dva třmeny jsou dost viditelnej zásah do konstrukce brzd, kterej je jasně nepůvodní.

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

7.5.2017 v 23:35 | Nahoru | #168
_CZK_> buď ho odmontuju nebo udělám kryt

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 00:03 | Nahoru | #169
Tak som si to poctivo precital cele. A mam votazku - nie je ta znizena schopnost brdit sposobena tym cervenym tuzingom pneumatik?

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 00:24 | Nahoru | #170
Komorerth> přečetl jsi to špatně. To není žádná "snížená schopnost brzdit". Brzdí to normálně tak jako nové.( tedy vlystně lépe- jsou tam pancéřovky) Jedná se o zlepšení proti sériovému stavu. Mimoto mám letos nový Micheliny.

Naposledy editováno 08.05.2017 00:26:34

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 00:42 | Nahoru | #171
se-se: Tak k té, Tobě dobře známé fyzice: Když tam dáš druhý třmen a skutečně budeš brzdit v dlouhých klesáních zadní, jak odveš teplo? V noci je do oranžova rozžhavený kotouč dobrý efekt, teda aspoň na rallye autech, ale raději bych se snažil o odvedení tepla, kdyz už ho nutně musíš generovat v malém zadním kotouči, takže klidně dva třmeny, ale větrány kotouč. Když se nevejde vetsi, snad tam naroubuješ aspoň tlustější. Když se tím chceš zabývat, tak komplexně, aby to mělo aspoň nějaký přínos.
edit: písmenka - tablet a chlast

Naposledy editováno 08.05.2017 00:47:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 01:21 | Nahoru | #172
chatra> samozřejmé to vím ale nejdřív to zkusím jednoduše a až jak se to osvědčí, budu pokračovat nebo ne. U věcí kde není jisté jak se to bude chovat to tak dělám vždy. I to zamýšlené jednoduché řešení bude mít jistě nějaký využitelný přínos. Pak se uvidí. Myslím že nejpravděpodobněji mě ale bude stačit prosté používání zadní při výrazném snížení nutné ovládací síly.
Uvažuji dokonce o instalaci nějakébo infrateploměru abych měl nějaké kvantitativní údaje pro rozhodování.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 07:01 | Nahoru | #173
Tvl infra teploměr , Já se poseru a co turbo a hodnoty tlaku ? To si myslím že by mohl být tvůj další závazek . Protože když to bude takhle pěkně brzdit tak potom budeš potřebovat i pořádně zrychlit

Naposledy editováno 08.05.2017 07:02:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 08:54 | Nahoru | #174
Babicka33> tak tohle zrychluje i ve dvou fakt dost

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 09:19 | Nahoru | #175
Mě se líbí jak to se-se v klidu všechno odpálkovává s grácií... A jak psal Gugo, prostě si to udělá ikdyby mu tu nakrásně všichni říkali, že to může vyvolat atomový vybuch...
Je to hrozná píčovina ale považte že kdyby se nemohl vybít takhle, třeba by se obnažoval v parku nebo řezal kočkám ocasy... To je ještě docela ok

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 09:24 | Nahoru | #176

se-se píše: chatra> samozřejmé to vím ale nejdřív to zkusím jednoduše a až jak se to osvědčí, budu pokračovat nebo ne. U věcí kde není jisté jak se to bude chovat to tak dělám vždy. I to zamýšlené jednoduché řešení bude mít jistě nějaký využitelný přínos. Pak se uvidí. Myslím že nejpravděpodobněji mě ale bude stačit prosté používání zadní při výrazném snížení nutné ovládací síly.
Uvažuji dokonce o instalaci nějakébo infrateploměru abych měl nějaké kvantitativní údaje pro rozhodování.


jako infra teploměr můžeš použít MLX90614, fungují dobře, jsou docela přesné a není to nijak drahé.

1 reakcí na tento příspěvek výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 10:23 | Nahoru | #177
Tak ja bych skoro asi preferoval ty kocici ocasy

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 10:51 | Nahoru | #178

Franco82 píše: Tak ja bych skoro asi preferoval ty kocici ocasy



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 10:56 | Nahoru | #179

se-se píše: Babicka33> tak tohle zrychluje i ve dvou fakt dost



Neboj, myslím že za chvíli ti to nebude stačit , protože na ten stroj nasereš takovejch píčovin že to sotva pojede . A já se na to těším , protože to bude zase plodná diskuse a to mě baví .
Ps : Fundovaně by ti mohl poradit ještě Láďa Hruška ...

(reakce na) výměna zadního kotouče za větší

8.5.2017 v 11:08 | Nahoru | #180
Babicka33> největší zátěž bude ten vozík , snad se to vyřídí do dovolený (čekám na zápis do registru)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Wobble, Wobbling Suzuki GSX 1250 FA nippon72 20 12.4.2024 v 14:49 Piwell
jednoustopou Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 3.4.2024 v 12:46 Neeno
Aký olej doliať Suzuki GSX-R 125, Suzuki GSX 1250 FA nippon72 9 24.5.2023 v 18:36 Pedl
Lepenie plexi Suzuki GSX 1250 FA nippon72 16 20.5.2023 v 12:02 crestik
řízení Suzuki GSX 1250 FA rteprapšak 12 9.11.2021 v 01:49 hagrid.hagrid


TOPlist