kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Naposledy editováno 02.05.2017 19:57:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: Kdyz nekdo jezdi 1500km rocne, dava to smysl. Kdyz jezdi 15-20tis - sou tyhle motorky dost nesmysl.
Máš recht. Třeba kdyby se takovej Strakon musel na tu svou obludu dívat celejch 20t. km tak to nemůže nikdy vydržet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.05.2017 21:25:09
JollyJoker píše: Franco82> To se těžko někomu vysvětluje. Corsaro jezdí taky naprosto famózně a kde je s prodejem. A přitom kde stojí,nebo kam přijede,tak všichni koukají,co to vlastně je. TNT CR tady až tak moc vzácné není,tady jsou 3 zlaté CR
A proto jsem sháněl Tuono ve Factory, protože jsem ho nikdy nepotkal a nikdo ho nemá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Franco82> ale ne éé, jen jsem chtěl udělat kroužek, aby to bylo něco mezi DB tlumivkou a tou kravskou dírou a ten hladkej kroužek byl takovej divnej, tak jsem to udělal takový zubatý, teď to má aspoň trochu nějakej odpor, pocitově mi přijde, že to je lepší a i zvuk je lepší
Ty pocity... Ja tuhle mel doma pocit, ze jsem Rocco
Ale jo, je to pekny. Jasek by te ale za pridanou vahu nepochvalil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.05.2017 22:17:19
Franco82 píše: Ty pocity... Ja tuhle mel doma pocit, ze jsem Rocco
Ale jo, je to pekny. Jasek by te ale za pridanou vahu nepochvalil
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Takze pak des a koupis si toho japonce no...
Naposledy editováno 02.05.2017 23:21:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A zrovna u moji motorky pro radost me nejaky vetsi riziko poruchy zily netrha. U cendura na cestu kolem sveta by to byla jina, ale takhle je to pro me naprosto ok. Zvlast kdyz je zatim vsechno v cajku (klepyklep). Mimochodem ktera ze motorka mela velky problemy s regulatorem? Nebyla to rejze? Si nevyberes...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 03.05.2017 07:43:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak bez prdele, myslím že většina velkejch dvouválů je na tlaky v potrubí dost citlivá... Já poznám DBkillery na středu i vrchu.
dejf. píše: Franco82> Tak na to, abych mel dve motorky - jednu pro radost a druhou daily, na to nemam Jinak ale sem se bavil primo o tom CR, ne obecne. A ten je svoji sravosti elektriky povestnej,..
Jj, chtělo by ty ss, naháče, cenduro, enduro, retro a pak ještě NCčko na dojíždění
S tou elektrikou máš pravdu. Ale zas tam bylo pár banalit, který když se daly dokupy, nebylo to tak hrozný. Viz co psal zmulin pár stránek zpět. Stačí vědět, kde jsou cívky a máš z půlky vyhráno
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: dejf.> pěknej křížek ve čtverečku
to nechapu...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
No je to fotka ty hmyzi drzky CR. Ale beztak ve spatny barve, takze pro tebe vonicem asi...
Naposledy editováno 03.05.2017 13:03:39
Naposledy editováno 04.05.2017 13:33:49
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Corsaro má nalítáno 23tkm, a začala mi prokluzovat spojka.
Při zátahu na 4 a 5 RS po dosažení 6500ot poskočí otáčkoměr na cca 7100 a tam "počká", až ho motor a rychlost doženou
Olej jsem měnil před 3tkm a je tam ten samý co vždycky - ENI I -RIDE 10W60, jinak se nic nedělalo
Ve vedlejším vlákně už mi něco poradil Dewwil, ale jestli má někdo tipy co zkusit než dojde na měnění lamel a podobně, rady uvítám
Mimochodem díly na spojku jsou stejný jako u některých Aprilií a Benelli
Já nejdřív zkusím pořádně otestovat, jak a kdy se to projevuje (za tepla/studena, na jaký všechny kvalty). Je totiž možný, že to dělá už delší dobu, jen jsem si toho všimnul až teď, kdy to je výraznější.
Pak je ještě varianta, že to udělala ta výměna oleje, protože v reálu mi účtovali něco jinýho než tam skutečně šlo nebo jsem já koupil fejk (obojí je snad dost nepravděpodobné)
Zkusím ještě zkontrolovat chod spojky a prasátka (hydraulika)