kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Corsaro má nalítáno 23tkm, a začala mi prokluzovat spojka.
Při zátahu na 4 a 5 RS po dosažení 6500ot poskočí otáčkoměr na cca 7100 a tam "počká", až ho motor a rychlost doženou
Olej jsem měnil před 3tkm a je tam ten samý co vždycky - ENI I -RIDE 10W60, jinak se nic nedělalo
Ve vedlejším vlákně už mi něco poradil Dewwil, ale jestli má někdo tipy co zkusit než dojde na měnění lamel a podobně, rady uvítám
Mimochodem díly na spojku jsou stejný jako u některých Aprilií a Benelli
Já nejdřív zkusím pořádně otestovat, jak a kdy se to projevuje (za tepla/studena, na jaký všechny kvalty). Je totiž možný, že to dělá už delší dobu, jen jsem si toho všimnul až teď, kdy to je výraznější.
Pak je ještě varianta, že to udělala ta výměna oleje, protože v reálu mi účtovali něco jinýho než tam skutečně šlo nebo jsem já koupil fejk (obojí je snad dost nepravděpodobné)
Zkusím ještě zkontrolovat chod spojky a prasátka (hydraulika)
Franco82 píše: Tak já přidám něco toho italského charakteru a vášně
Corsaro má nalítáno 23tkm, a začala mi prokluzovat spojka.
Při zátahu na 4 a 5 RS po dosažení 6500ot poskočí otáčkoměr na cca 7100 a tam "počká", až ho motor a rychlost doženou
Olej jsem měnil před 3tkm a je tam ten samý co vždycky - ENI I -RIDE 10W60, jinak se nic nedělalo
Ve vedlejším vlákně už mi něco poradil Dewwil, ale jestli má někdo tipy co zkusit než dojde na měnění lamel a podobně, rady uvítám
Mimochodem díly na spojku jsou stejný jako u některých Aprilií a Benelli
Já nejdřív zkusím pořádně otestovat, jak a kdy se to projevuje (za tepla/studena, na jaký všechny kvalty). Je totiž možný, že to dělá už delší dobu, jen jsem si toho všimnul až teď, kdy to je výraznější.
Pak je ještě varianta, že to udělala ta výměna oleje, protože v reálu mi účtovali něco jinýho než tam skutečně šlo nebo jsem já koupil fejk (obojí je snad dost nepravděpodobné)
Zkusím ještě zkontrolovat chod spojky a prasátka (hydraulika)