Téma: Géeso se uchcává
24.4.2017 v 13:29
Pokud jezdím denně tak to startuje normálně.Pokud to pár dní stojí tak to nenatočím vždy jsou mokré svíčky.Benzín V power Nitro Plus Racing,seřízení 100%ně OK,karburátory po ultrazvuku,v nich nové sady Keyster a stejně je to na pikaču.Po pár dnech musím vytáhnout svíčky "vysušit plamenem" a pak to chyne okamžitě.Řešil někdo něco takového?
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Jak jsou svíce staré? Nejsou jen jednou "prošlehnuté" a od té doby už náchylnější na ulití?
Když vytáhnu svíčky před jízdou tak je mám taky mokré a startuje na brnk

Když vytáhnu svíčky před jízdou tak je mám taky mokré a startuje na brnk

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Co palivový kohout? Nezkoušel si kontrolovat, jestli ti nepropouští? Při delším stání furt zaplavuje, jehlové ventily to neudrží a v plovákových komorách máš vyšší hladinu a pak se to uchčije.
E: během pokusu o nastartování se ti hladina v plovákové komoře srovná a po osušení svíček už startujes s normální hladinou.
Naposledy editováno 24.04.2017 13:57:55
E: během pokusu o nastartování se ti hladina v plovákové komoře srovná a po osušení svíček už startujes s normální hladinou.
Naposledy editováno 24.04.2017 13:57:55
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
....si 20x!!! no tak to bude asi tim



Pokud jsou karburátory zkontrolované a i hladina je nastavená bych zkusil ty svíčky... Jak se jednou poruší izolační stav už to není jak nové....
Na chalupě musím taky nahřívat svíčku v sekačce před sekáním. prostě nezapálí ale kdybych se toho lanka utahal...
Jak ji prohřeju a opálí se nad hořákem tak na potažení blafne... Ta svíčka tam je už 10 let a já si nikdy nezapíšu jaký je to typ
Na chalupě musím taky nahřívat svíčku v sekačce před sekáním. prostě nezapálí ale kdybych se toho lanka utahal...

Jak ji prohřeju a opálí se nad hořákem tak na potažení blafne... Ta svíčka tam je už 10 let a já si nikdy nezapíšu jaký je to typ


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Géeso se uchcává
HornisGSX> No a kolikrát je podle Tebe optimální než se vymění?2x? To jako nové svíčky co čtrnáct dní při nájezdu cca 200km?
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Co kupuješ za svíce? Tipuju nějaký NGK iridiovky? Kup obyč brisky a budeš mít klid
A Nitro Power Super Racing Mega Ultra benzín je taky jen placebo
Stačí netankovat ve starejch JZD...


panTerek píše: Co kupuješ za svíce? Tipuju nějaký NGK iridiovky? Kup obyč brisky a budeš mít klid A Nitro Power Super Racing Mega Ultra benzín je taky jen placebo
Stačí netankovat ve starejch JZD...





Sekac> jakmile se svicka jednou uleje je s 90% po ni!!! A chlapci s ngk jsou v tomhle mistri

Hele ja jsem delal letos jednu gs550, tam ma stejny karbce a vyndaval a zandaval jsem je asi 10x, bylo to na hranici toho to polejt benzinem a zapalit.
Proste vyndam karbce , vycistim, zkusim je venku z motorky, hladinky OK. Zandam je, pripojim, nastrojim, nastartuju vse ok, Chvili jedu OK. Prijdu k tomu druhej den, a znicehio nic si jeden karbec zacne uchcavat prepadem, pak zas nic. Doted jsem uplne presne nepochopil cim to bylo, jedinej napad mam, ze plovaky drhly o stenu karbce, ale jsitej si tim nejsem. PO asi 10 pokusu to zvdaly karburatory a nejak se umravnily.
Proste vyndam karbce , vycistim, zkusim je venku z motorky, hladinky OK. Zandam je, pripojim, nastrojim, nastartuju vse ok, Chvili jedu OK. Prijdu k tomu druhej den, a znicehio nic si jeden karbec zacne uchcavat prepadem, pak zas nic. Doted jsem uplne presne nepochopil cim to bylo, jedinej napad mam, ze plovaky drhly o stenu karbce, ale jsitej si tim nejsem. PO asi 10 pokusu to zvdaly karburatory a nejak se umravnily.
sekáčmagor píše: HornisGSX> No a kolikrát je podle Tebe optimální než se vymění?2x? To jako nové svíčky co čtrnáct dní při nájezdu cca 200km?
Tady nejde o to že svíčka bude špatná po 200 km/14-ti dnech. Jde o to že jsi jí/je mohl nedopatřením ulít a teď už je po nich. Když pročteš diskuzi o svíčkách Brisk uvidíš že ty dnešní kousky a je jedno od jaké značky jsou kvalitou skoro na úrovni výrobků z číny


Není to zas taková investice a s vyýměnou máš bohaté zkušenosti když před jízdou můsí stejně ven

1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Dej pak vědět jak ti to pálí

Kdyz uz tu byla řeč o palivovem podtlakovem kohoutu z nádrže,nemel by prosim nekdo fotku,nebo radu,kam patří nasunout ta tenčí hadice,která tento kohout ovládá? Kohout nefunguje ani na ON,ani na RES....a po proctení pár článků jsem šel po te hadičce a zjistil,že je volně a od někud vypadla,tudiž kohout fungovat ani nemuže jinak jak na polohu PRI.
ač jsem se dival jak dival,nikde jsem zatim žádný nátrubek,kam hadičku nasunout,žádný nenašel 😕 budu rád za každou radu,či obrázek zapojení hadic na GS750
ač jsem se dival jak dival,nikde jsem zatim žádný nátrubek,kam hadičku nasunout,žádný nenašel 😕 budu rád za každou radu,či obrázek zapojení hadic na GS750
1 reakcí na tento příspěvek Géeso se uchcává
Tak uz vyřešeno..
K podtlakovemu ventilu paliva vede prostredni hadice co je mezi druhym a tretim karburatorem. Ta jedina dela podtlak pro ovladani...ty dve krajni jsou odvetrani karburatoru a vedou volne pod sedlo.
K podtlakovemu ventilu paliva vede prostredni hadice co je mezi druhym a tretim karburatorem. Ta jedina dela podtlak pro ovladani...ty dve krajni jsou odvetrani karburatoru a vedou volne pod sedlo.
MirekBT1100>
Čau chlape, mám teď snad stejný problém.
Se samým typem motorky.
Když napojim hadice s karburatoru na palivový kohout, a o tocim na PRI, tak se karbose prechlastaji a teče s nich benzín.
Pak tam je třetí hadice a to už vůbec nevím kde to mám zapojit. Nebo to je na ovzdusněni asi blbost co.?
Moc se v motorkach nevyznám ,ale chci.
Karbose jsou vyčistiné,palivový kohout novej.
Dik za radu
Čau chlape, mám teď snad stejný problém.
Se samým typem motorky.
Když napojim hadice s karburatoru na palivový kohout, a o tocim na PRI, tak se karbose prechlastaji a teče s nich benzín.
Pak tam je třetí hadice a to už vůbec nevím kde to mám zapojit. Nebo to je na ovzdusněni asi blbost co.?

Moc se v motorkach nevyznám ,ale chci.
Karbose jsou vyčistiné,palivový kohout novej.
Dik za radu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zapojení karburátoru Suzuki GS 750 Suzuki GS 750 | cert205 | 12 | 26.5.2022 v 19:32 moty74 |
Sháním šrouby na Suzuki Suzuki GS 750 | gsx-goes-to-cbr | 4 | 27.7.2020 v 18:08 Jonáš90 |
Klasické Japonského Stroje jako prv... Honda CB 750, Honda CB 500, Suzuki GS 750, Yamaha RD... | Agalamaga | 29 | 20.6.2019 v 11:59 Dodo1976 |
Koupím něco na odstranění rzi z chr... Suzuki GS 750 | sid49 | 21 | 25.1.2018 v 13:57 Velkostatkar |
oprava tachometru Suzuki GS 750 | spéca | 4 | 4.1.2018 v 22:01 GL1 |