kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: V práci je necháváme kalibrovat jednou za půl roku, z 12 ks tak po roce neprojdou 2-3 ks, máme od Wurthu 0-20Nm, 20-160Nm a 40-260Nm a jeden Nákladní 250-600Nm a ten neseš obouruč... Jezděj k nám s měřící stolicí napíchnutou na comp a tiskne nám k nim grafy...
O kolik % ty 2-3 kousky neprojdou?
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jasně jsou daleko kvalitnější momenťáky, ale nikomu neříkám, aby si tuto značku šel koupit. Já jsem spokojený a zadní matici kola jsem nestrhl ale jen tak bez momenťáku si to nelajznu utáhnout. Každý se hold může rozhodnout poté sám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DejvGSR píše: Hillman> Momenťák pěkný, určo svoji práci zastane. Také momenťáky používám, mám lepší, takový sušší pocit, hlavně u matky zadního kola. Popravdě mě spíše zaujala ta podložka, pán je střelec ?
Jo něco by se doma našlo ..... jak jsi jednou dal do deníku, že jsi našel "novou hračku" tak jsem se usmíval od ucha k uchu, jelikož ten pocit chápu krásná kosa
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
PetrS píše: O kolik % ty 2-3 kousky neprojdou?
10-20%, jsou ale denně v zápřahu... Kupodivu ty nejmenší jsou nejpřesnější. Důležitý je momenťák po práci opět povolit, aby nezůstávala stlačená pružina, jenže klucí občas zapomínají, když jdou domů... Pak zůstane třeba na 120 Nm měsíc i víc...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě jde spíš o jistotu, že po výměně kola budu mít jistotu nevyklepání jistících svěrných šroubů na vidlích, brzdách atd. A potom čas od času spojka a velký matky na kolech, ty určitě nepřetáhnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dewwil> no jo, dobrý... Pro servis kde jde o zákazníky a možnej průser beru... Ale 5Nm na 30Nm utažení mi fakt žíly netrhá.
Mě jde spíš o jistotu, že po výměně kola budu mít jistotu nevyklepání jistících svěrných šroubů na vidlích, brzdách atd. A potom čas od času spojka a velký matky na kolech, ty určitě nepřetáhnu.
Jenže 10-20% je opotřebení u kvalitních momeňtáků při častém používání. Když koupíš momeňták typu 20 - 200 Nm, tak ti na 20 Nm v pohodě přeměřuje klidně o 100% a to už je problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
do 15Nm bych to klidně dával rukou... a momeňták bych potřeboval tak mezi 20-60Nm... třeba.
Krom toho ...na šrouby kde potřebuješ 20-30Nm... nepoužiješ to hrozný bago...nikam se nedostaneš...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
mírně mimo můj vkus :)
a tady "hezky" vyřešené výfuky z RSV na Falco, jen "trochu" křivě no...
http://www.motorkari...0-falco-1122316.html
celkově se tam nehodí, Falco jsem měl, taky tam nebyly dle pravítka, ale...
Naposledy editováno 05.04.2017 16:14:11
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Kurna zmrsit monstera da ale dost zabrat. Nk k temu falcu uz se nevyjadruju vubec
ale ta jistota toho že z toho udělali "exkluzivitu" za 150tCZK...ta je úžasná!