kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
velkou proměnnou je povrch ... sucho, mokro, sníh ...od toho se odvíjí nutnost citlivosti na pedálu.
Vyzkoušej si několik věcí - najeď do zatáčky svižně ...ale furt rozumně ... tedy dobrzdi a měj rezervu.
...ideálně na morku kolem nuly °C ... zatoč ...a když cejtíš že se to začíná klouzat :
a) dej nohu z plynu - téměr jistojistá návštěva obrubníku (auto kecne na předek a jede ven)
b) vyšlápni spojku ( auto kecne na předek velmi pravděpodobně dojde malýmu prokluzu a pak se chytí)
c) nech auto LEHCE pod plynem (ale fakt jen tak aby ti to váhu nehouplo na přední nápravu) - nebude to mít rádius zatočení kola ale projedeš rychle a bez ztráty kytičky.
V případě že má člověk slušně vychovanou stabilizaci a prokluz, je podle mě varianta c) jedna z nebezpečnějších...a mám to vyzkoušený na třech křížovkách s V70...
prujezd s nohou na pynu a elektronika dořešila zbytek ... a opravdu kola byla v tahu a zadek dobrzďoval na vnitřku...
S Corsou jsem to na vodě zkoušel taky ( a snad i díky slabýmu výkonu se mě to osvědčilo) ...chápu že na sněhu to bude chtít hodně citlivou nohu...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 06.01.2017 14:37:34
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
strakon píše: Voééé, ještě pořád rejdujete volantem? Tady je to samej McRae
To jo..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Zacinala na A a koncila Kurva. Vetsinou stacilo 3x opakovat a bylo vyreseno..
Naposledy editováno 06.01.2017 18:07:20
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ctvrtinka = manželka woe
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
E: a byl jsem s ní na ski
Naposledy editováno 06.01.2017 19:31:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
twoe to je poznatků....
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: twoe to je poznatků....
Jo :)
Me to docela zajima, protoze uz jsem mel par krizovek jak s v70 tak s oktavkou, zkousel jsem ten plyn jak rika freedom a nic ... Pole/prikop :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Jo :)
Me to docela zajima, protoze uz jsem mel par krizovek jak s v70 tak s oktavkou, zkousel jsem ten plyn jak rika freedom a nic ... Pole/prikop :)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/2.gif)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Freedom: jses si jistej ze zatizenim prednich kol to zacne klouzat? Nejakej teoretickej zaklad to ma? Ja uz jsem slysel i teorii, ze si lidi tuknou do brzd prave aby si to vic sedlo na predek a zatizilo kola. Treba ve skode 100 to rozhodne zatacelo lip s pytlem pisku v kufru.
Stejne tak treba 911 se zadni kola utrhnou tim ze uberes plyn a odlehcis je
Tifone : to mas takhle velky RC auto nebo nakej jinej samohyb ? Ja tu driftuju v ulici jen s 1:8 :)
Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...
PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911
Naposledy editováno 07.01.2017 09:39:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
selkie píše: Gumy mají, v závislosti na povrchu a materiálu, ze kterýho jsou zkonstruovány, svoje trakční limity, tudíž v momentě, kdy dojde vlivem brzdění, k nahrnutí hmotnosti na přední nápravu (a v případě zatáčení na vnější stranu), může se stát, že ta guma to už neudrží. Jinými slovy, když budeš výsledný vektor (zrychlení/zpomalení vs zatáčení) držet v limitech pneumatiky, nemůže se stát, že vyletíš ven...pokud jednu z podmínek porušíš - výlet tě pravděpodobně nemine.
Co chci napsat je, a neumím to úplně přesně vyjádřit, že i s předokolkou tu zatáčku pod plynem jet lze.
V případě, že v zatáčce půjdeš na brzdy, zatížení přední nápravy se zvýší, výsledný vektor překročí limit pneu a auto bude pokračovat po výslednici odstředivé síly (ne teda úplně, jistá snaha o zatočení tam bude).
Pokud naopak v zatáčce plyn přidáš, přední náprava se odlehčí, limit, ven...avšak tentokráte ve větším rádiusu...
PS: nejznatelnější je to u předokolek (těžkej čumák, hnanej předek), tys psal o Š100 a 911
To je ono, ze vlastne pises, ze kola začnou klouzat i kdyz je zatizis i kdyz je odlehcis...
GeorgePanek píše: staci jezdit pomaleji a je po problemu...kazdy den potkavam zavodniky co se uci zavodit na snehu
No ja taky, nabourani jsou obvykle ti co jezdi pomalu - ono se sice boji rychle, ale 3m odstup mezi auty jim nevadi atd atd
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: To je ono, ze vlastne pises, ze kola začnou klouzat i kdyz je zatizis i kdyz je odlehcis...
to jo, protože ať tak či tak, se dostaneš mimo limity, nejznatelnější je to u předokolky (podle mýho názoru je tohle nešťastný řešení, ale pro automobilky nejlevnější)Když je odlehčíš - myslel jsem to tak, že se začnou protáčet
hledám borce jemuž jsem na jaře 2016 prodal červenou Ducati Monster S4RS v Přelouči. Měl by být někde z Ústí nad Orlicí nebo poblíž.
Bohužel nemůžu najít smlouvu (možná jsme si jen podali ruku už nevím) a aby bylo dílo dokonáno přišel jsem o telefonní kontakty za poslední rok a půl...
Při úklidu jsem narazil na třetí klíč s kódem a říkám si, že by se mu mohl hodit.
Zde foto...
https://motorky.bazo...4RS-Testastretta.php
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
selkie píše: to jo, protože ať tak či tak, se dostaneš mimo limity, nejznatelnější je to u předokolky (podle mýho názoru je tohle nešťastný řešení, ale pro automobilky nejlevnější)
Když je odlehčíš - myslel jsem to tak, že se začnou protáčet
O odlehčení ale byla rec u skoda 100, 911 - tam přední kola asi příliš neprotocis...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: t_freedom> Kam? Od začátku se řešil krizovej scénář kdy to začne v zatáčce klouzat... Na sněhu... A tam je stoprocentní řešení ta spojka... Navíc, co je efektivnější a rychlejší, vymáčknout hulvátsky spojky a věřit fyzice, nebo zkoušet ladit plyn a věřit ve svoje rallye schopnosti?
Ja bych tomu rad veril, protoze uz jsem s tim několikrát neudelal nic - ale vytahnout se z toho plynem jsem zkousel a bez výsledku...
Uz ani neverim te stabilizaci, kdyz na zasnezene silnici v max 60ti nova xc70 jedne zname udelala hodiny... a to jsem si skoro zvykal se na ni spoléhat jako na drahy pneu :)