Trochu mne zarazilo, že moje motorka pži teplotě pod nulou kouří z výfuku.
Ani po zahřátí motoru se to nezlepší. Motorka je to karburátorová a bez katalyzátoru.
Při přoložení ruky k výfuku neulpívá benzín, ani olej. Jen vlhkost.
*
Vypadá to hloupě, protože dnešní auta po zahřátí nekouří.
Mám si dělat starost, nebo je to u starší motorky normální?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
Laduj píše: Big.One> chudák to Tvý CB-čko
a jak tomu CB-cku ublizi kdyz bude jezdit v mrazu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
titus píše: Kecáš, BVP má taky zadýmování
815ka ho ma taky. Parkrat jsme to vyzkouseli v autoparku v Dejvicich, ale obyvatelum se to buhviproc nelibilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
Hygienik píše: a jak tomu CB-cku ublizi kdyz bude jezdit v mrazu??
jako vážně? Obchodník to neví? Mechanik by možná mohl vědět...
- Určitě tam má 'zimní' olej
- studený, vlastně spíš ledový, starty a určitě v tom mrazu bude dělat hodně dlouhý vyjížďky....
- prosolený silnice (i když jsou suchý)
Ale moje není, a ani žádný CB kupovat nebudu, takže v pohodě. Každý podle svého gusta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
Laduj píše: jako vážně? Obchodník to neví? Mechanik by možná mohl vědět...
- Určitě tam má 'zimní' olej
- studený, vlastně spíš ledový, starty a určitě v tom mrazu bude dělat hodně dlouhý vyjížďky....
- prosolený silnice (i když jsou suchý)
Ale moje není, a ani žádný CB kupovat nebudu, takže v pohodě. Každý podle svého gusta.
proc mam statut "obchodnika" nevim, obcas jsem neco prodal,tak mi to tam skocilo...
1. zimni olej do mota leju 10w40 (tedy cca do -30°C) tak jako spousta lidi do aut...
2.ledovy starty- moto stoji v garazi, narozdil od spousty aut stojicich na sidlisti...
delka vyjizdky to je na kazdym,kdo se jak oblikne
3. o jizde v soli nebyla rec,ale ok zde jedine by mohly trpet hlinikove dily.
Takze ty v zime v aute taky nejezdis? a kdyz jedes tak trasy jen nad cca 50 km?
jo a CB-cko nemam
Naposledy editováno 13.12.2016 16:11:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
Hygienik píše: proc mam statut "obchodnika" nevim, obcas jsem neco prodal,tak mi to tam skocilo...
1. zimni olej do mota leju 10w40 (tedy cca do -30°C) tak jako spousta lidi do aut...
2.ledovy starty- moto stoji v garazi, narozdil od spousty aut stojicich na sidlisti...
delka vyjizdky to je na kazdym,kdo se jak oblikne
3. o jizde v soli nebyla rec,ale ok zde jedine by mohly trpet hlinikove dily.
Takze ty v zime v aute taky nejezdis? a kdyz jedes tak trasy jen nad cca 50 km?
jo a CB-cko nemam
'zimní' sem napsal schválně v uvozovkách, nechtělo se mě to hledat, ale donutil jsi mě a máš pravdu, že i ten Tvůj je podle tabulek použitelný i při minus st. (sice ne -30, ale jen do -25. Ale to je putna)
Jenže to celé se musí brát v souvislostech, nemůžeš přece srovnávat auto a moto (pokud jde o zimní provoz).
Auto je na zimní provoz konstruované a testované (tolerance atd), ale u mašin očekávám, že to tak není.
Samozřejmě, že se hned nic dramatickýho nestane, ale výrazně se snižuje životnost.
Big.one (ani Ty) nikde nepsal, že má vytápěnou garáž.
A kdokoli nemá, tak mu nezbývá než doporučit v zimě vůbec nestartovat, i když je olej do -25, tak viskozita bude jinde než při +10, a než se to po startu promaže....
Tou solí trpí hliník vlastně nejmíň
Hlavně prosím nesrovnávej auto a moto
Speciálně kvůli Slávek-TDM a spol. doplňuji, každý podle svého gusta a tech.znalostí.
osobně budu raději opatrnější
Naposledy editováno 14.12.2016 14:42:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
Laduj píše: 'zimní' sem napsal schválně v uvozovkách, nechtělo se mě to hledat, ale donutil jsi mě a máš pravdu, že i ten Tvůj je podle tabulek použitelný i při minus st. (sice ne -30, ale jen do -25. Ale to je putna)
Jenže to celé se musí brát v souvislostech, nemůžeš přece srovnávat auto a moto (pokud jde o zimní provoz).
Auto je na zimní provoz konstruované a testované (tolerance atd), ale u mašin očekávám, že to tak není.
Samozřejmě, že se hned nic dramatickýho nestane, ale výrazně se snižuje životnost.
Big.one (ani Ty) nikde nepsal, že má vytápěnou garáž.
A kdokoli nemá, tak mu nezbývá než doporučit v zimě vůbec nestartovat, i když je olej do -25, tak viskozita bude jinde než při +10, a než se to po startu promaže....
Tou solí trpí hliník vlastně nejmíň
Hlavně prosím nesrovnávej auto a moto
Speciálně kvůli Slávek-TDM a spol. doplňuji, každý podle svého gusta a tech.znalostí.
osobně budu raději opatrnější
ja vytapenou garaz nemam,je soucasti domu a presto tam nemrzne...
Tak me pouc proc nrmam srovnavat moto x auto? jaky je tam rozdil- konkretne ? asi si nikdy nevidel zoxidovany hlinik od soli co?
jinak je mi zo sumak at si kazdej jezdi kdy chce a jak chce,kazdyho vec, ja pro jistotu nejezdim uz ani v lete bo nemam cas
1 reakcí na tento příspěvek Za mrazu kouří jak parník!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Za mrazu kouří jak parník!
wáca píše: Tak i můj skúttr umí zadýmování
A přesně vo tudlectom to vlákno je. Prostě KOUŘ!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 23 | 20.6.2024 v 23:15 Dolin |
Automaticky sytic, kam a jak zapojit [1, 2] Honda CB 1000F | Bougee | 41 | 3.11.2023 v 10:43 Krautkopf |
Honda CB1000R Honda CB 1000F, Honda CB 1000R, Honda CB 1100 RS | Beride | 4 | 6.7.2023 v 20:10 MungoJerry |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |