"ubylo autoškol i zájemců o řidičák" To je jedině dobře. Tzv. silné motocykly neslouží k přepravě, ale k zábavě. Často je tato zábava za hranicí vandalismu i obecného ohrožení (kravál, smrad, nebezpečí pro okolí), nehledě na to, že kvůli něčí zábavě může do té doby bezúhonný a slušný člověk skončit v kriminále, když někde "nedá přednost" adrenalinovi, který jede 120 na padesátce. Postupně by silné motocykly měly být zcela vyloučeny z provozu na veřejných komunikacích. Zábava patří na soukromý okruk. Hluk a smrad do středověku. Měl by být povolen pouze elektrický pohon motocyklu, technicky to dnes už není problém. A kdo tohle neunese, ať svůj duševní stav laskavě konzultuje s odborníkem. Není možné, aby pro zábavu jedněch trpěli druzí. Nacházet se v blízkosti komunikací je dnes za trest.
Hnus, co?
SláďaX píše: velka sila vyzaduje velkou zodpovednost... nad cca 80-90koni motocykl nemuze ridit leda kdo, myslim si ze omezeni veku neni dostacujici. K ridicaku na silny motorky bych pristupoval jako napr. Francouzi. Vycvik na okruhu a stat by mohl i vice vydelat stejne ty kluci jsou bohati aby si poridili litrove lehny P.S. mam fz6 a okruhu jsem se teprve neco malo naucil...
A tohle řídit s mokrým řidičákem, to je v pohodě...????
Podle našich zákonů zřejmě jo....
https://www.google.c...rc=GvpW3eQ6otYLyM%3A
Naposledy editováno 18.11.2016 15:22:29
bledemon píše: Piwell> to jsem si musel ověřit, jestli to aprilia na třípístek takhle nelogicky zapojuje (honda to má logicky přední brzda 2krajní pístky, zadní pedál na přední prostřední)
ve schématu níže je to jak máš ty, ale když jsem stahnul servisní manuál tak na straně 170pdfka je to obráceně (jako má honda). Možná někdo prohodil hadičky.
špatné schéma?
No jo, kouknul jsem do manuálu na str. 170 a je to obráceně než na tomhle obrázku. Ale ten manuál, aspoň ten, co mam já (strany souhlasí tak asi jo) je na 125, 250 i 500 ccm motor, ale zrovna u strany 170 je popis jenom 125 a 250 ccm. Tak nevim. Hadičky samozřejmě mohl někdo prohodit, to už se nedozvim ...
SVSkritek píše: Coze ? .
Jinak uprimne, ti kteří teď brečí, že to neudělali, nebo je to odradilo, tak jim to možná zachránilo život, nebo zdraví. Neni to zadna legrace, ty zacatky bez zkusenosti (sam to vim) a spousta lidi to opravdu mela jako modni doplnek.
Kdyz nekde na FB motoskupine skupine napises, ze se zataci protismernym pohybem riditek (counter steering) a ze motorku musi mit na vyjezdu pod plynem. Tak si 80% lidi bude myslet ze si delas srandu. A kdyz napises mezi fans Pepy Sršně, ze motorka se ridi hlavne rukama, tak te ceka rovnou lynčovani . Ovsem na takovem slalomu, to jinak neudelas...
Na druhou stranu, už dokonce přestal mazat příspěvky, jak to měl guru v módě
1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
RTourer píše: Četl jsem ten článek v noci, ještě když tam žádné komentáře nebyly. Ale zaujala mě jiná věc v tom článku - pisatel v něm zmiňuje, že nás letos "padlo" na silnicích o třetinu míň než loni. Nedává to sice do přímé souvislosti s těmi změnami v metodice výcviku v autoškolách, ale částečně to tak vyznívá. To třetinové snížení je samozřejmě paráda, ale řekl bych, ze tomu letos napomohlo hlavně na hovno počasí...
Počasí v reálu nikoho nezajímá. Kdyby se dělala statistika nehod sněžných skútrů, taky je nebude zajímat, že na 80% ČR není dost sněhu pro provoz těchto strojů. Je to hezké číslo, je fajn vědět, že nás do nové sezóny vyjede víc, ať to zní jak to zní, ale jen ti zasvěcení budou vědět, že v konečném důsledku tomu ani tak vlastně není.
Komentáře píšou retardi, co nemají nic lepšího na práci a jejich názory jsou většinou ... no, prostě zcela mimo realitu. Nečti to a neřeš
1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
assassin píše: stejne tak bych zakazal chlast, protoze ten taky neni k nicemu dobrej.
To není pravda, zvyšuje porodnost a omezuje delku duchodů
Naposledy editováno 19.11.2016 13:27:25
No a stejně je asi trochu zvláštní, že horní pístek je větší než zbylý dva. Čekal bych to spíš u toho prostředního, kterej se spíná se zadní brzdou. No, celý jsem to rozebral a zkontroloval stav gumiček atp.
2 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
Ridicak by mel stat 4x tolik, otazek minimalne 50 a pocet jizd taky dvojnasobek..
Co se tyce toho ze zabava patri na okruh.... pokud nekdo dela bordel na silnici tak by mel prijit o ridicak a masinu coz se snad uz v dnesni odbe deje diky bodovymu systemu.
A na elektrickou motorku se docela testim :)
Naposledy editováno 19.11.2016 15:45:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
btw:
Drpa píše: Den 1
28.9. jsem vyrazil do Ostravy. Jel jsem přes Moravský kras, Jelikož jsem ignoroval varování slepé cesty, která vedla přes Vesnici Niva kůli výstavbě nové silince a infrastruktury, musel jsem jet po poli asi 2 km a pak celou cestu skrz. Mno bylo to jako jet na koze. Co bylo horší tak motorka už nebyla černo šedá , ale hnědá :D
Více na: http://www.motorkar...etail&ddid=63177
Copyright © Motorkari.cz
Když už jsme u toho, ty Mirku Dušíne, měl bys vrátit papíry i motorku, protože po poli se co? Nejezdí!
Keců jak Palackej, jak všichni porušujou kde co a sám jezdí někomu po soukromém majetku bez dovolení...jak můžeš!? Ubohé rozježděné obilniny
Naposledy editováno 19.11.2016 16:47:26
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Délka výcviku a to myslim pro auta hlavně by měla být delší, tomu i ta cena.
A to moje pole... byl to tankodrom vedle silnice kudy se domorodci dostavali domů a z domu po čas výstavby. A ano být chycen, že nejsem domorodec, platim protože nejsem obsluha a ani bych se necukal.
Sice na motorku mam noty ještě mokrý, ale téměř každý den potkávám neřidiče co dělaj takový voloviny, že se divím jak vůbec vyjet z domu a to jak staří tak mladí.
Lidi proste něví, že nemají jezdit vpravo mimo obec, neví že se nemají drbat do křižovatek když sou plný (nebo ví ale prdí na to), že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem... a dále že nesmí parkovat mimo vyhrazený parkoviště. Při vyhledávání volného místa na parkování při pravé straně dát třeba blinkr a ne dupnout na brzdu a pak teprv blikat. Nedržení si svého jízdního pruhu při výjezdu z křižovaty.Toto vidím každý den u několika neřidičů při cestě z prace a do práce a neubývá to. A mohl bych pokračovat...
Kde se to lidem dá nabouchat do hlavy než v autoškole?
To už sem se já Mirek Dušían dostal dál než sem chtěl, ale možná sem tím trochu dal počátek k mému strohému příspevku nahoře.
Naposledy editováno 19.11.2016 18:00:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Drpa píše: Krovak> A proč ne ? Pokuty podle přjmu... dále 3x a dost. Žárovičky jsou ale extrém.
Délka výcviku a to myslim pro auta hlavně by měla být delší, tomu i ta cena.
A to moje pole... byl to tankodrom vedle silnice kudy se domorodci dostavali domů a z domu po čas výstavby. A ano být chycen, že nejsem domorodec, platim protože nejsem obsluha a ani bych se necukal.
Sice na motorku mam noty ještě mokrý, ale téměř každý den potkávám neřidiče co dělaj takový voloviny, že se divím jak vůbec vyjet z domu a to jak staří tak mladí.
Lidi proste něví, že nemají jezdit vpravo mimo obec, neví že se nemají drbat do křižovatek když sou plný (nebo ví ale prdí na to), že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem... a dále že nesmí parkovat mimo vyhrazený parkoviště. Při vyhledávání volného místa na parkování při pravé straně dát třeba blinkr a ne dupnout na brzdu a pak teprv blikat. Nedržení si svého jízdního pruhu při výjezdu z křižovaty.Toto vidím každý den u několika neřidičů při cestě z prace a do práce a neubývá to. A mohl bych pokračovat...
Kde se to lidem dá nabouchat do hlavy než v autoškole?
To už sem se já Mirek Dušían dostal dál než sem chtěl, ale možná sem tím trochu dal počátek k mému strohému příspevku nahoře.
Pokuty podle prijmu - na to jsi prisel jak? Prijde ti to spravedlivy jo? Vycvik na auto delsi? Proc proboha? Znam lidi co jezdi desitky let a furt napicu. Pokud lidi nebudou necim motivovani aby mysleli vlastni hlavou je to vsechno zbytecny - v autoskole se vsichni tohle ucili. Veskera ta represe co se tu rozjizdi a prikazani a zakon na vsechno naopak lidi premyslet odnauci - a nasledne to vypada jak to vypada, protoze si nikdo ty tisice vsech moznych prikazu a zakazu nemuze pamatovat.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Máte pravdu, lidi jezdí jak bezmozci. Neznám zákon slovo doslova, ale pokud lidi nevi co mají za klíčových denních situacích dělat co sem popsal výše, tak by dle mne neměli nastartovat auto bez Lka nad hlavou. Možná by pomohl BESIP každý den před hlavníma zprávama... třeba že by řidiči neměli řezat střední čáru v zatáčkách, protože to muže být v protisměru pro nováčka motorkaře vážný problem.
Jen sem řekl jak bych to viděl já. To jestli to je funkční řešení nevím, ale filtr (ač blbej, nespravedlivej, doplňte ... ) to je určitě.
Prostě mě nebaví učit borca co mu je 50 co má nebo nemá dělat. Kouknite se na pár videí AngryPilota co potkává v Práglu, čistě na ty situace ne na obsah těch videí...
Dál už to nebudu rozebírat, protože je to vlastně uplně jedno a akorát se dělá zbytečně dusno.
Naposledy editováno 19.11.2016 19:12:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Drpa píše: ...že v obytné zóně mají jet max 20 a třeba i zastavit když je to třeba a netroubit jak dementi když jdeš po obytné s dítětem...
Takové kriply je potřeba rovnou přejet i s frackem a ne na ně troubit. Přejet i fracka je důležité, řidič udělá službu kvalitě genomu společnosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
oni tyhle bezpecnostni kompromisy jsou vzdycky nelogicky, stejne jako semafory a prechody na kazdym rohu, o semaforech ktery "ridej provoz" ve 3 rano na uplne prazdny krizovatce ani nemluve(a to z pohledu jak ridice tak chodce)..
Drpa> nesouhlasim, delka vycvyku by mela byt adekvatni k sikovnosti a schopnostem zaka (a to nejen v autoskole) instruktor (ucitel) by mel poznat koho muze ke zkousce pustit uz po deseti jizdach, koho radsi po petadvaceti, a komu radsi rict hned ze z nej ridic proste nebude nikdy.. nemluve o tom ze jizdy by meli bejt logicky az po slozeni pisemnyho testu z teorie(to uz ted mozna funguje, nevim, nsleduju to)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
hele zrusit ridicak, zbrojak (tj.opravneni pro cloveka) asi bych nebyl pro, i kdyzjsem urcite pro zredukovani ceny na skutecnou hodnotu te konkretni zkousky, ne jako ted, kdy je to mnohdy "pokuta za to ze neco umis"... ale jo, zrusil bych STK, prukaz zbrane, ruzny registry vseho moznyho a nemoznyho atd, to zas jo..
..ono s tou STK tu nekde nekdo psal (nevim jakej ma nick, ale ma na profilce jak jede nahej po zadnim) ze v belgii nemaj STK na motorku vubec ! a jako proc ne ? treba bych to resil dobrovolnou STK, prvni rok sleva 50% na povinny ruceni, druhej 25%, a dal normalni sazba (logicky v dobrym technickym stavu trochu mensi pravdepodobnost nehody, a motivace) a k tomu na filtraci magoru s vrakama samozrejme namatkovy kontroly, ne na Ecka ale fakt rezavy prahy, krivy geometrie, sjety gumy, atd.. kdyz neprojdes=zrusis nebo opravis, kdyz projdes=naopak automaticky pruser pro policajta co te tam poslal zbytecne s prkotinou, proplaceni cesty i kontroly statem..
E:PS prcat instrukorovy manzelku je trochu gerontofilie, a dcera s milenkou by mu to rekli jen kdyz bys byl horsi nez von
Naposledy editováno 20.11.2016 00:24:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Článek na IDNEs
Zbytecna buzerace kdyz nejdes po znamosti a curak te vyhodi za nesvitici zarovku u SPZ - vedle tebe vyjizdi 20 let stary vrak s nalepenou znamkou
Naposledy editováno 20.11.2016 00:23:42
V případě možnosti volby instruktora by časem přežili jen ti, kteří by to dali každému bez výjimky - ovšem pak by byli zbyteční.
Ty všechny průkazy, povolení a povinné cokoli je nesmysl. Zrušit všechno. Zabít se dá i kladivem. To bychom rovnou mohli zavést zkoušku způsobilosti pro použití kladiva a průkaz kladiva. A samozřejmě povinné ručení na kladivo.
1 reakcí na tento příspěvek Článek na IDNEs
proste za me asi tak: kdyby nebyla STK a hypoteticky bych mel plechovku (ja nemam B a neplanuju, ale na motorce me podobnej duvod STK fakt nenapada) tak by mi zadna STK urcite nechybela, ALE klidne bych si jednou za par let nechal dobrovolne pro klid duse premerit takovy veci jako soumernost brzd, geometrii, atd.. tj. proste takovy veci ktery si sam doma jednoduse nezjistim a nezkontroluju,.. ze to sviti-troubi-zataci zjistim sam i bez STK, to je jasny
ad technicka na kladivo, jj souhlas asi tak
cikus - jj to je on, dik
Není zač.
Moc nechápu, jak funguješ bez ŘP na auto, ale to je Tvoje věc.
Creck> Čím je nebezpečnější starý vrak (předpokládám moto nebo osobní auto) než třeba nový náklaďák?