globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Ahoj,

jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...


Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.10.2016 v 17:38 | Nahoru | #271
nejak mi asi unika smysl... nemichas tu jablka s hruskama? proc mluvis o rozvodovem retezu a mas na fotce zcela jiny?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.10.2016 v 17:44 | Nahoru | #272

Eso_Rimmer píše: nejak mi asi unika smysl... nemichas tu jablka s hruskama? proc mluvis o rozvodovem retezu a mas na fotce zcela jiny?



on o rozvodovem retezu nemluvil, to kuba LC8....

tipuju ze ten pretrzenej sekundar rozsmelcoval na motoru neco co se muselo vymenit, v extremu blok....

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.10.2016 v 17:50 | Nahoru | #273

assassin píše: on o rozvodovem retezu nemluvil, to kuba LC8....

tipuju ze ten pretrzenej sekundar rozsmelcoval na motoru neco co se muselo vymenit, v extremu blok....

jj, mas pravdu.

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.10.2016 v 18:52 | Nahoru | #274
Jo, o rozvodaku ja, nejde mi do palice proc vyndavat motor kvuli sekundaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

11.10.2016 v 18:56 | Nahoru | #275

qwert píše: gugo> Ten řetěz nevypadá jako utržený..



no je pouzitej a roznejtovanej..tak babo rad.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 10:58 | Nahoru | #276

gugo píše: no je pouzitej a roznejtovanej..tak babo rad.



Já už z toho začínám mít pocit, že pisatel každejch 25000km, rozhodí mašinu na atomy a zase loží nebo ho to baví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 13:11 | Nahoru | #277
Skalik> Je utržený, roztrhl se v čepu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 13:41 | Nahoru | #278

hanzhotride píše: Skalik> Je utržený, roztrhl se v čepu.

co to bylo za retez? nebo chyba montaze? predpokladam, ze ti tam ten retez neco rozsmelcoval a proto jsi to cele vyndal?

Naposledy editováno 12.10.2016 13:42:29

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 14:02 | Nahoru | #279
Tak se zdá, že hanzhotride toho mentála na profilové fotce ani moc nehraje
Několikátý dotaz, co se stalo motorce, že po přetržení řetezu vyndavá motor, tak odpoví, že se přetrhl v čepu.

Tak to zkusíme jinak. Co všechno (kromě přetrženého čepu na řetězu) se na motoce poškodilo, že jsi vyndal motor? Hlavně nepiš, že to kromě čepu odnesl i váleček a poztrácel jsi těsnící kroužky

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 15:18 | Nahoru | #280

Eso_Rimmer píše: co to bylo za retez? nebo chyba montaze? predpokladam, ze ti tam ten retez neco rozsmelcoval a proto jsi to cele vyndal?



tož klasická ČeZeta co je tam od novotí....
kolega co jsem s ním jezdil na ostrém enduru roztrhnul čezetu 3x za víkend.a to byl téměř nový....

ale ber to jen jako tip,nevím o tom,že by s tím měly 1190 nějaké problémy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 16:02 | Nahoru | #281

vilemx píše: Tak se zdá, že hanzhotride toho mentála na profilové fotce ani moc nehraje
Několikátý dotaz, co se stalo motorce, že po přetržení řetezu vyndavá motor, tak odpoví, že se přetrhl v čepu.

Tak to zkusíme jinak. Co všechno (kromě přetrženého čepu na řetězu) se na motoce poškodilo, že jsi vyndal motor? Hlavně nepiš, že to kromě čepu odnesl i váleček a poztrácel jsi těsnící kroužky


Už taky nejsem nejrychlejší.

Ale budiž, popíšu co se stalo. Motor jsem v minulosti vydělával už několikrát i kůli jiným problémům a montáži radostí pro výkon. Na Adventure 1190 je fantastické to, že jde motor vydělat během hodiny, když znáte zapojení elektriky a system montáže motorky v továrně. Takže v tomto ohledu má u mě KTM palec nahoru.
Pojďme k onomu řetězu:
Byl zanýtovaný, 525 od ČZ origo zlatá od KTM, správně napnutý, namazaný teflonovým sprejem na řetězy a přesto upadl - pravděpodobně vada materiálu - upadly bočnice přesně v čepu na vytočenou 5 ve 210Kmh + (Víc než 260Kmh jsem na Adventure nejel - pak už mu fakt chybí stabilita). Řetěz byl v čepech mastný, tak proto to přisuzuji vadě marerálu a trošku i svýmu zacházení s motorkou a přenastavenému motoru ala RC8R - na dynojetu mám na zadním kole 127kW a 137Nm. Písty vačky, pružiny, zdvihátka a soft a spoustu dalšího o čem by to tu bylo na dlouho. YAMA R1 2016 200ps mi nestíhá(tedy do té doby než přijde ono nestabilní vlnění Advíka - dle teploty vzduchu a větru do 200 - 230kmh - pak teprve Yama ujede)
JE to přece jen Enduro

Co se pokazilo: Všechny plasty v podsedadlovce na kaši. Řetěz se otisknul do hliníkových profilů podsedadlovky - děkuji KTM, že to nebyla moje ledvina. Dále to odnesla kyvná vidlice v místě uložení tlumiče a spodní miska tlumiče pérování - rány na kyvně jsem dovařil TIGem, vybrousil, stejně jako podsedadlovku a nechal nově napráškovat barvou. Plasty jsem komplet koupil nové, původní zůstali jen blinkry a zadní světlo a plasty pravé straně včetně sedadla a na levé straně horní lakovaný díl s nápisem 1190( ten je nejdražší 4000kč). Zde musím opět pochválit KTM, že s touto možností havárie řetězu počítala a dala elektroniku a ABS mimo dosah řetězu. Jedna vídka pro KTM je to, že tam mohli dát i zámek sedadla, ten taky zmizel a stojí 3300Kč . Škoda za plasty do 3000Kč - origo KTM (AŤ ŽIJE MŮJ DODAVATEL PARTSDEPOT.CZ!) Na motoru urazil řetěz držáky spojkového válečku - selfserva, které jsem navařil zpátky TIGem, vyměnil prohnutou vypínací tyč za novou a nový ochranný plech řetězu. Namontoval jsem nově řetěz DID VX - (uvidíme jak se mu bude dařit). Vyměnil jsem olej a gumičky v zadní centrále, udělal jsem výměnu oleje a filtru v motoru (dělám každých 5000km) Originál airbox jsem dávno zahodil, takže vyčištění a namazání filtru, seřízení ventilových vůlí, celková údržba a opět: Ready to Race! PS. Posílám pár fotek a ještě pro jistotu svou. Celá oprava včetně řetězsady a údržby cca 15000 kč. Pro všechny: 1190 AdventureR je brilantní motorka.













(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 17:22 | Nahoru | #282
hanzhotride>

hmmm,dobře týýý

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 18:30 | Nahoru | #283
Jo... řetězem okousanou řadící páku jsem dovařil TIGem, vybrousil a nechal naprášit lakem - lepší než nová Vlastně se divím, ji řetěz neurazil, je na ní docela kval. matroš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 19:13 | Nahoru | #284
hanzhotride> Kurňa na takovej zánovní mašině hned bambilion vysprávek,to by mě sr.lo...Bych spíš tipoval,že to je tím zacházením,ono 525 vs. nešetrné zacházení + takhle silnej motor + nahánění R1ček...

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.10.2016 v 19:33 | Nahoru | #285

Ďuričko píše: hanzhotride> Kurňa na takovej zánovní mašině hned bambilion vysprávek,to by mě sr.lo...Bych spíš tipoval,že to je tím zacházením,ono 525 vs. nešetrné zacházení + takhle silnej motor + nahánění R1ček...



me prasknul retez CZ525 zlatej xkrouzek na TA po ujetejch nejakejch 9 tkm. Nastasti pri rozjezdu. Taky to prisuzuju vade materialu.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

14.10.2016 v 09:08 | Nahoru | #286
Pockat, pockat, ze 110kw na motoru dostat 127kw na zadnim kole... je troche blbost, ne? Aby to melo 127kw na kole, tak pri ztrate cca 25% by to na motoru muselo mit cca 160kw. To je trochu blbost, ne?

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

14.10.2016 v 10:11 | Nahoru | #287
KubaLC8> Tyto procenta ztrát o kterých mluvíš jsou u automobilů. U motocyklu jsou ztráty od 7 do 11% dle konstrukce techniky motocyklu. Moje KTM má na klikovce cca 135 - 138kW dle přepočtu.
Když jsme měřili sériový výkon 110kW tak měla na zadním kole 101,6kW. Systém měření DynoJet.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

14.10.2016 v 10:57 | Nahoru | #288
7-11% je nejak malo mezi klikou a kolem, dost ztrat je v prevodovce, dost na retezu.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

14.10.2016 v 11:01 | Nahoru | #289
[Když jsme měřili sériový výkon 110kW tak měla na zadním kole 101,6kW. Systém měření DynoJet.=KubaLC8]7-11% je nejak malo mezi klikou a kolem, dost ztrat je v prevodovce, dost na retezu. [/quote]

Kolik je to %?

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

14.10.2016 v 11:04 | Nahoru | #290
No me se to nezda

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

22.11.2021 v 18:38 | Nahoru | #291
Po precteni diskuze ta motorka nevypada uplne spolehlive. Ma smysl uvazovat v dnesni dobe o koupi ojetiny co ma treba 50kkm? Budou ty vady uz vychytany?

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

27.11.2021 v 09:42 | Nahoru | #292
Zvažuju pořízení 1190R . Na bazaru jsou stroje v mé cenové hladině s nájezdem 70 a více tkm , koupit či nekoupit a raději přišetřit ???

Naposledy editováno 27.11.2021 09:43:11

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

27.11.2021 v 10:52 | Nahoru | #293
Vždy záleží jaká byla údržba ,kámoš ma kolem asi 86tis možná už víc a nic zásadního se neresilo ,letos dělal ložiska krku a přední tlumiče vše poprvé, dokonce kotouče sou Původní a nekopou

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

28.11.2021 v 10:30 | Nahoru | #294
Přesně, jak píšeš . Vždy záleží na tom, jak se k tomu majitel choval a jak se věnoval údržbě. Takže bylo nejlepší koupit přímo od majitele ...
Zvažoval jsem koupi osmistovky GS, ale oranžová je moje oblíbená barva a R-ko se mi líbí čím dál víc :D

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

29.4.2023 v 08:59 | Nahoru | #295
Motorky jsou zase o par let starší a ojetejsi. Jak se jeví z hlediska výdrže motoru? Něco nového?

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

24.5.2024 v 14:14 | Nahoru | #296
To by mne take zajimalo, jak je zpetne hodnocena spolehlivost.

Preci jen se uz 1190 dostava do vod, kde lovim ja :)

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

26.5.2024 v 18:31 | Nahoru | #297
Ptej se

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

27.5.2024 v 09:46 | Nahoru | #298
Jak hodnotis po te dobe spolehlivost nejen motoru, ale celeho stroje? Nejake zasadni problemy, kvuli kterym jsi nedojel ci nevyrazil?

Poradil by jsi svemu drivejsimu ja, aby se tenkrat rozhodl zase stejne pro 1190?

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

27.5.2024 v 10:36 | Nahoru | #299
golk> Já nedávno hledal motorku na každý den (jako dopravní prostředek), ale i na pěkný zábavný projetí a daleký výlety. Prostě co nejlépe vše v jednom. A vybral jsem právě 1190. A zatím se to jeví jako skvělá volba. Bral jsem poslední ročník - 2016. Ale asi ani ty dřívější nebudou prohra.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

27.5.2024 v 13:46 | Nahoru | #300

golk píše: Jak hodnotis po te dobe spolehlivost nejen motoru, ale celeho stroje? Nejake zasadni problemy, kvuli kterym jsi nedojel ci nevyrazil?

Poradil by jsi svemu drivejsimu ja, aby se tenkrat rozhodl zase stejne pro 1190?



Já mám s čím porovnávat, porovnávám s 950 / 990 / 1290
Je to dost individuální, ale já bych do 1190 šel znovu.
Každej na to má jinej názor, ale podle mě je to v dnešní době takovej kompromis mezi starou technikou a motorkama nabitejma kde čím.
Jo, je tam elektronika, je tam TC, ABS, palivový mapy, a kde co.... co se může posrat.
Ale zase tam není toho tolik, jako v těch dnešních - bezklíč, LED světlo, Displej,...... a to mě na 1290 sralo.

I tu 1190 si musíš DOdělat DOma jako většinu KTM, já mám nový ABS kroužky, aby nekecal tachometr o 20km/h, vypnutý TPMS a morálně se připravuju na spojkovou pumpu. Ale jo, to svezení je na tom dobrý. Ale k tomu si člověk musí dojít přes karbecovou 950, která je dneska youngtimer a jezdila za 8 - 11l a litr oleje na tisíc, přes 990 která jela hezky, měla koule, ale v dnešní době spíš víkendovka na 950 a 990 přestávají být díly, přes 1290 která mě neustále překvapovala tím, co za chyby uměla vyhodit. U mašiny za půl mega třeba vyloženě chceš stát uprostřed ALP se zhasnutou motorkou, protože nedetekuje klíč .
1190 mě za 5000km nikde nenechala, nikdy nenastartovala. Olej nežere, spotřeba 5 - 8, servis uděláš doma. Oproti 905/990 vzduchovej filtr nestojí 1000kč (v KTM 1600) ale 200

Jezdil jsem na 2014, kvůli ucukanýmu motoru, kterej pod 4000ot nechtěl fungovat jsem tenkrát koupil 1290. Mám ale za to, že mr. 2015 a mladší dostal novou palivovou mapu, ten motor snáší i jízdu pod 3000ot.

Stejně vím jak to za pár let dopadne. Dopadne to tak, že si tu 1290 2023+ stejně koupím, protože není jiná cesta.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer


TOPlist