Mám takový problém při jizdě na mém CBF přidám plyn a v momentě kdy ho zavřu a pustím říditka tak se říditka rozkmitají.
Není to nic markatního kmity jsou v rozsahu cca 1-2cm +/- cca. Nicmeně je to nepříjemné takže jsem patral po
příčině.
A tak nějak nevím co by to mohlo být.
Kolo jsem nechal vyvažít, ale to bylo v pořádku. A pneuservisák mi doporučil vyměnit gumu.
Guma ovšem vizualně vypadá O.K.
Moje dilema je jestli vyměnit gumu nebo zkusit ještě vyměnit ložiska v kole protože nová guma se mi nechce
kupovat (na jaře chci koupit sadu). Ložiska v krku jsou O.K
Pokud to dela jenom pri te zmene zatizeni pri zavreni plynu, tak to typuju na nejakou vuli, nejspis v krku nebo v kole.
A nebo kolo sejdrem.
1 reakcí na tento příspěvek Kmitání říditek CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
2 reakcí na tento příspěvek Kmitání říditek CBF 500
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Jinak me nic nenapada krom sisaty gumy, ale to by si asi cejtil driv.
Naposledy editováno 14.09.2016 10:51:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kmitání říditek CBF 500
to se divim ze se to nevlnilo v nizsich rychlostech, vim jakej bugr mi udelalo 40g na zadnim kole, od 130 motorka neriditelna
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Je docela smutné, že nové pneu nefungují, tak jak mají. Takže řešení je tak dlouho reklamovat a požadovat novou pneu, dokud nebude vše OK do maximální rychlosti motorky zapsané v TP?
Už vidím, jak mi prodejce každý týden posílá novou gumu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek Kmitání říditek CBF 500
Nakonec dle vašich rad jsem šel po pneu a po kole zvednul přední kolo (nemam centrál).
Vůle na ložiskách žádná kolo se ani nehne. Tak mě napadlo pujčit si od souseda soustružníka uchylkoměr.
A kolo lítá na obvodu rafku cca 2mm. Takže moje teorie je že byl koplej ráfek a tím se zničila i pneu.
Nicméně přijde mi zajímavé že to v pneuservise když jsem to měl na převážení nepoznali.
Naposledy editováno 14.09.2016 20:21:20
KubaLC8 píše: Caparso87> na manualne vyvazenym kole litat 250+?
to se divim ze se to nevlnilo v nizsich rychlostech, vim jakej bugr mi udelalo 40g na zadnim kole, od 130 motorka neriditelna
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
KubaLC8 píše: Caparso87> na manualne vyvazenym kole litat 250+?
to se divim ze se to nevlnilo v nizsich rychlostech, vim jakej bugr mi udelalo 40g na zadnim kole, od 130 motorka neriditelna
to je blbost. nevyvazek 40g na zadnim kole neudela vubec nic. Muselo byt necim jinym.
S klidne na libovolny misto nalepim 100 g ....jestli mas zajem experimentalne predvedu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kmitání říditek CBF 500
KADIN píše: Taky děkuji za rady..
Nakonec dle vašich rad jsem šel po pneu a po kole zvednul přední kolo (nemam centrál).
Vůle na ložiskách žádná kolo se ani nehne. Tak mě napadlo pujčit si od souseda soustružníka uchylkoměr.
A kolo lítá na obvodu rafku cca 2mm. Takže moje teorie je že byl koplej ráfek a tím se zničila i pneu.
Nicméně přijde mi zajímavé že to v pneuservise když jsem to měl na převážení nepoznali.
2mm do strany pri normalnich rychlostech do 160 neudela nic. Pri 250 fakt nemuzu slouzit, toliko nejezdim.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kmitání říditek CBF 500
gugo píše: 2mm do strany pri normalnich rychlostech do 160 neudela nic. Pri 250 fakt nemuzu slouzit, toliko nejezdim.
Mám pocit, že myslel házení nahoru-dolů.
Jinak já měl na FZ6 tak 5 mm do strany na zadním kole.
Věděl jsem o tom, nic to nedělalo. Ani blízko maxima na německé dálnici.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Něco málo mé zkušenosti – koupeno jeté CBF – už při nákupu v rychlosti cca 70+ bez plynu pustit řidítka, tedy spíš jen uvolnit ruce v heftech a ty se začaly pozvolna rozkmitávat . Volal jsem pro radu a bylo mi řečeno co už tady na foru zaznělo : jestli nebyla motorka bouraná (rám atd..) bude problém 1, sjetá ´odskákaná´ pneu 2, ložiska v kole 3,ložisko v krku 4,přední tlumiče olej
Dneska jsem si byl pro motku v servisu a po výměně pneu, nechal jsem rovnou i zadek (Dunlop SportMax Roadsmart 2) je po kmitání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koukám po lacinější motorce do 50 0... Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Kawasaki ER 5 | jira123 | 8 | 12.10.2022 v 16:02 jira123 |
"Brousící" zvuk při zavřeném plynu ... Honda CBF 500 | Wolfikkt | 7 | 24.6.2022 v 14:12 Slávek-TDM |
Honda CBF 500 Nestartuje Honda CBF 500 | SemiBiker | 17 | 19.6.2022 v 17:23 ja1 |
Paralelní dvouválec [1, 2] Honda CBF 500 | Mike70 | 31 | 27.5.2022 v 13:18 TomasNBK |
Zvláštně sjetá pneumatika Honda CBF 500 | Zdencek1 | 17 | 27.4.2022 v 13:50 jandam |