kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ou! Verdikt celkem pochopitelnej. Aprilia to zas jednou natřela DUCATI.
Ale chápu a souhlasím. Jezdil jsem na M1200R a odvařenej z něho nejsem. Tuono nabídne větší emoce a lepší (rozuměj sportovnější) projev. A za menší peníz. I když vzhled je diskutabilní u obou. Žádnou velkou agresivitu a ani styl nevidím ani u jedné z nich..
Zlatej - starej - velkej STREETFIGHTER!
Radiální pumpa, Monobloky M40, kované Marchesini (kolo lehčí než guma která se na něj dává) minimalistický design a zatížené přední kolo!!! 155 koní na pravé ruce a lankem a plynem ovládané škrtící klapky airboxu! Look střely - divokého zvířete a nic zbytečného na víc... (pokud ho teda někdo nezmrdá Rizoma úžasnejma doplňkama, např.)
Ano, takový bajky se už prostě nevyrábí...
zmulin píše: cibus> tak ale napis důvody proč ? Já teda osobně ropáka nikdy neměl,ale k nekterejm autům se nafta asi hodí víc
Důvody jsou klasika. Krouťák, spotřeba. I když u těchto aut je spotřeba marginální parametr. Ale stejně.
Blbý je, že ten ropák spolehlivostí zrovna neoplýval.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Má to přepínací mapy i TC.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ona 450 svým způsobem hodná je. Je to traktor, který Tě ze všeho vytáhne. Jen Tě časem začne srát, že je to takový traktor. Doufám, že jsem to dostatečně vysvětlil.
Já si 450SD koupil a příště bych si v KAŽDÉM případě koupil 350. SD samozřejmě. Tečka.
EDIT: Přepínač map taky mám. Taky k hovnu. Silnější mapu NIKDY potřebovat nebudeš.
Naposledy editováno 05.09.2016 12:53:29
Ale s tím, jak člověk vypadá kecas!
Já se svými 105kg budu vypadat blbě na všem.
Kolik vlastně vážíš?
Naposledy editováno 05.09.2016 13:01:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: spajazacatecnik> Staré enduro pravidlo říká: "Nezáleží, jak jezdíš, ale jak u toho vypadáš."
Koukej večer nahodit fotku i s trenclema na sobě ti ať víme jak ti bude slušet
Ale jinak souhlas,že SF je NEJ naháč.
Jen mně trochu sere ta jejich cena,která se pořád drží vysoko. Za ta prachy si koupím asi raději jeté,ale mladší Tuono V4...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: strakon> velkej SF je pro mě ztělesnění nebezpečí!
Ale hovno...
Motorka nemůže za to, jestli je a nebo není nebezpečná. To jsou kecy. Ani počet crashů na daným typu není směrodatný. Každej kdo umí aspoň trochu jezdit může velkýho SF normálně používat. Sednul na tom kámoš po velkém Firebladu a zas tak odvařenej z toho nebyl. Normálně to jede, brzdy jsou trošku jedovatější, ale je to o zvyku a žádná příšera to není. Každý moderní litrový SS jede víc!
Má to akorát ucukaný nízký otáčky a krouťák dole. Podvozek tvrdej, přesnej a skvěle se to řídí. Nic víc a nic míň.
Tak z toho nedělejte neřiditelný monstrum.
Lazyfucker píše: strakon> kudla nehuč do něho, je to sice pravda, ale on je schopný se zasnit a už zas věšat tramvajku na net a žgrýňat ať mu ju nekdo prodá
Ale prdlájs!
Už po něm neteskním a ani netoužím. Jen píšu, jak to bylo, je a bude!
Není na tom moc kde létat. Už to tu šlo. V provozu to je o hubu a na okruh ho je škoda...
Priority se změnily...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Myslim,ze první 335i taky moc nevydržely a byl to ve svý kategorii motor roku.K tomu testu jen,ze AR159 je spíš dobře držící stopu solidní sedan s velkou nadváhou,takže proto je BMW sportovní naturel v běžnym provedení spíš jen čerpání z historie...
ad ty motorizace.Je fakt,že dneska je hodně lidí zvyklejch jezdit na dieselovym krouťáku a otáčky se jim podvědomě příčí.Spotřeba při dálničních 200 napříč německem asi bude ve větším rozdílu,než 1L u 335i vs 335d
assassin píše: Lazyfucker: prosimte na husku/ktm akrapa umíš? Prej ho akrap neprodává, ze na ne jde koupit jen od dealera z powerparts katalogu...
Cece na tuty dve to nejde. Prodaji to jen autorizovanym dealerum. Podobne to bylo i s mt01 napriklad.