Líbí se mi kývačka i panelka, co byste mi doporučili?
Moto bych měl na kratší výlety, ale rád bych, aby to frčelo i těch 90km/h a neutavilo se to - neměl bych uvažovat radši o 350?
Budu rád za rady..
Jinak velmi dobře frší indická Yezdi 250. To je opravdu dost raketa!
mito7 píše: Mě jen udivuje, že ten malej dvoutakt dokáže takový věci, který tenkrát nebyly představitelný.
Zase to tak nepřeháněj. Jen si to nezkusil, protože to nebylo běžně na silnicích. V 90. letech, který si uvedl už si mohl běžně koupit tohle. Bohužel se tu zastavil vývoj a nebyl výběr.
Naposledy editováno 11.08.2016 15:07:31
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Ale má to i druhou negativní stránku - nízká životnost motoru a obrovská spotřeba.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Kynklačka píše: mito7> Vzhledem k okolnostem se dá říct, že jestli šlo z motoru bez zbytečných serepetiček které uvádíš (klapka, přívěra) vymáčknout maximum, tak technici z ČZM na to určitě přišli
Ale má to i druhou negativní stránku - nízká životnost motoru a obrovská spotřeba.
Nepřišli.
To dokázali jen soudruzi v NDR a ta motorka se menuje Simson.
Nemyslím sériovku, ale soutěžní speciál.
Kdo to nekdy viděl jet, ten zůstal stát s hubou dokořán.
Motory jim držely, měly čistý zvuk a jely jak kráva celých šest dní.
A to v době,kdy celý svět v malých kubaturách používal vodní chlazení,klapky, přívěry a podobné "serepetičky".
Simson byl vzduch a symetrák.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
U sériové jawy i čízy jsou ty přefuky tak kokotsky tvarované a to stejně na péráku jako na 640 a s rychlostmi se taky nepochopitelně šetřilo celých 40. let. Svým způsobem, když nebyly schopní ani po revoluci spustit výrobu pětirychlostních karterů, tak co od nich člověk může čekat dnes...
2 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
To už je snad vtip. Panelka s ustřihnutýma ušima za za 130 kolíků.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Martin : Tu 250/593 měli vyrábět dál, možná ji ještě vylepšit a mohla to být lidová motorka. Její pověst je vynikající, každý kdo ji měl ( má ) ji chválí.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Jestli to bude znát to nevím. Výkon to nejspíš nepřidá, ale může to vylepšit jeho křivku v nižších a nejvyšších pásmech otáček. Takže pokud je pevný tovární předstih optimální pro pásmo 2000-5000 ot./min, tak můžeš výrazně zlepšit spodek a dejme tomu i vršek.
Já si chci nabastlit elektronické zapalování od imfsoftu na 634. Problém je, že s VAPE si to nerozumí a původní dynamo je pro dnešní provoz a spolehlivost nepoužitelné. Takže jestli někdo má nápad jak to spárovat, případně jak jinak to udělat, rád si nechám poradit...
e: Posledni teckou budou prachy za prodej znacky. Pak se najde nekdo, kdo ji bude lepit na cinany. Jako to dela Jawa v Argentine.
http://jawa.com.ar/ver-todas/
Naposledy editováno 13.08.2016 10:12:57
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Taky je fajn pocit, když za tebou jede auto a ty od něj vidíš na levé straně silnice světlo, na pravé straně světlo a před sebou tmu.
Občas mi připadá, jako kdyby si jawaři kompenzovali mrzký výkon svého stroje (v dnešním poměru) tím, že alespoň v noci po tmě zažijí trochu toho adrenalinu už při 20 km/h
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250 kývačka vs. panelka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 250 kývačka vs. panelka
Na druhé straně jawské závodní speciály měly takové vychytávky, na které v úžasu čuměli aj japonci...třeba převodovky...
Martin ED250 - no jo, vodní Jawa byla dobrá, technicky lepší než dvoutakt MZ - ale konec byl stejný...
Ale co dělá motor - válec - ten byl u Jawy, mírně řečeno, vždy zvláštní...
Když někdy na jaře před Jabloncem, tuším v roce 02, přinesl jeden maník z Týnce válec ze soutěžní Jawy, na které pak startoval Macháček, tak ten můj dvorní motorář se naňho jen tak zběžně podíval a vrátil mu ho s tím, že ta motorka stejně nepojede...no a měls vidět, jak čuměli a divili se, že co si to ten člověk dovoluje, co je to za hňupa, vždyť oni jsou nejlepší na světě a musí teda všecko vědět nejlíp, že jo.
mito7 - když se chceš hrát, budiž.
Ale pokud se chce, aby motocykl dobře fungoval, doporučuju svěřit tuto práci tomu, kdo se tím živí a zaplatit mu to.
Výsledek je ten, že motorka jede a taky to bývá, ač se to nezdá, nejlacinší řešení. Efekt je tedy zaručen.
No ale co se týče původního dotazu, tož když sem dělal autoškolu, jezdil sem s instruktorem na panelce.
Celkem sem byl příjemně překvapený, jak ta motorka jede...tak jaksi nornálně...
V typech sériovek se nevyznám, ale bral bych tu, kerá měla u primáru dvě ložiska, páč chvílu zkůšali enom jedno...
No a kdyby byl pán fajnšmekr, tak se na panelárnu dá nabastlit hliněný válec s vložkou .
Zdenalbenal píše: Kynklačka> Jednů sem tady už psal, že šéfkonstruktér MZ Kaaden dělal s von Braunem rakety...a v Jawě byli "obyčejní" konstruktéři a aj takový rozdíl byl mezi motorkama .
Na druhé straně jawské závodní speciály měly takové vychytávky, na které v úžasu čuměli aj japonci...třeba převodovky...
Martin ED250 - no jo, vodní Jawa byla dobrá, technicky lepší než dvoutakt MZ - ale konec byl stejný...
Ale co dělá motor - válec - ten byl u Jawy, mírně řečeno, vždy zvláštní...
Když někdy na jaře před Jabloncem, tuším v roce 02, přinesl jeden maník z Týnce válec ze soutěžní Jawy, na které pak startoval Macháček, tak ten můj dvorní motorář se naňho jen tak zběžně podíval a vrátil mu ho s tím, že ta motorka stejně nepojede...no a měls vidět, jak čuměli a divili se, že co si to ten člověk dovoluje, co je to za hňupa, vždyť oni jsou nejlepší na světě a musí teda všecko vědět nejlíp, že jo.
mito7 - když se chceš hrát, budiž.
Ale pokud se chce, aby motocykl dobře fungoval, doporučuju svěřit tuto práci tomu, kdo se tím živí a zaplatit mu to.
Výsledek je ten, že motorka jede a taky to bývá, ač se to nezdá, nejlacinší řešení. Efekt je tedy zaručen.
No ale co se týče původního dotazu, tož když sem dělal autoškolu, jezdil sem s instruktorem na panelce.
Celkem sem byl příjemně překvapený, jak ta motorka jede...tak jaksi nornálně...
V typech sériovek se nevyznám, ale bral bych tu, kerá měla u primáru dvě ložiska, páč chvílu zkůšali enom jedno...
No a kdyby byl pán fajnšmekr, tak se na panelárnu dá nabastlit hliněný válec s vložkou .
Asi tak. Souhlasím.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3987, 3988] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 119632 | Dnes v 00:50 sharp |
jawa 250 problem s elektrinou Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/590, Jawa 250/353 Kýv... | Lithwick | 4 | 8.8.2024 v 14:07 Radek2107 |
Teče přední tlumič Jawa 250/353 Kývačka | vasik006 | 8 | 19.7.2024 v 08:47 vasik006 |
Lamely Taiwan Jawa 250/353 Kývačka | Tom350354 | 1 | 16.7.2024 v 22:17 Drak1 |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 13 | 13.7.2024 v 12:13 Tom350354 |