Jelikož se lakuje nádrž tak jsem vytvořil provizorní z pet flašky.
Zkusil jsem prohodit cívky, svíčky, baterka je nová, kompletně jsem vyčistil karburátory a zkontroloval, trysky, membrány a plováky karburátoru a pro jistotu jsem je i prohodil a pořád vrčí jen dva krajní válce ať udělám cokoliv.
Před rozebráním motor vrčel krásně ale nic jsem na motoru ani karburátorech neměnil. Jediný čím si nejsem na 100% jisty je elektrika nebo zapojení paliva, ikdyž se zdá že je vše správně. Všechny svíčky dávají jiskru.
Nemáte nějaký tip na co se zaměřit?
Jedná se o Kawasaki GT550 - 1990
Děkuji za rady
Naposledy editováno 26.07.2016 00:48:30
Nemas prohozeny kabely ke svickam ? Ono je to tam pomerne nelogicky udelany ja jenom ze ta motorka co ke me prisla na dilnu prisla s fajfkama ktery byly ocislovany spatne Bych se juknul jestli ti ten kterej valec pali kdyz je to v HU.
Dneska jsem zjistil že směsi mají být nastaveny na -2ot. když jsem je kontroloval tak byli nastaveny na -2,5ot. tak je můžu ještě přenastavit ale nejsem si jistý jestli tohle bude mít na něco vliv když původně motorka na -2,5ot. jezdila bez problemu.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
a směs bych neřešil,maximalně bude chudší nebo bohatší směs na volnoběh,vliv to bude mít jenom na rychlost klesaní otaček na volnoběh a hladkej rozjezd
Naposledy editováno 26.07.2016 12:03:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Osobně si myslím že problém by měl být někde v palivu nebo elektrice ale zase vše by mělo být zapojeno správně.
A benal muzes jedine zmerit hladiny v karbcich, ale myslim ze se k tomu nedostanes protoze tam byl pristup jak k penezum.
Pak jeste moznost jestli ti ty dany valce co nejsou vytvarej podtlak, ale u kdyby malej tak mysli mze by to muselo nejak jit.
Když dam ruku na sání karburátoru tak na válcích co pálí mi to málem vcucne ruku a na těch co nepálí to taky hodně nasává ruku ale o něco míň, tak jsem si říkal že komprese tam asi bude menší kvůli tomu že nepálí.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Na karburátorech 1,3,4 jsou ucpané ventily podtlaku a na karburátoru 2 je nasazená hadička která není ucpaná. Nemá být tato hadička napojená na ventil v kohoutu nádrže? Zkoušel jsem jí ucpat šroubkem ale ničemu to nepomohlo.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Capricho píše: Ucpat jsem to právě zkoušel a nepomohlo to. Tak ještě zkusím dneska pár věcí které jste mi tu všichni poradili a uvidíme. Taky se pokusím nějak natočit jak to mám vše pozapojované a jak to funguje-nefunguje a třeba vás ještě něco napadne. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Jinak jsem zkoušel prohodit kebely co vedou k cívkám, zkoušel jsem prohodit kabely ke svíčkám na středových válcích i na vnějších válcích a prakticky žádná změna.
Ucpání jedné hadičky u podtlaku taky ničemu nepomáhá.
Tady posílám tři videa jaká je situace snad bude vidět i zapojení hadiček.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
To je tak, když si to někdo při rozebírání blbě vyfotí a pak neví kde co bylo.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Válce 2 a 3 by měla obsluhovat stejná cívka, správně by to měla být ta na pravé straně (samozřejmě z pohledu jezdce). Prohození 2-3 by nemělo vadit, obě svíčky pálí vždy stejně, válce jsou o půl cyklu od sebe čili jedna pálí "zbytečně" na konci výfukové fáze.
Na videu nicméně je vidět že svíčky pálí. Pokud tedy ve válci je co pálit a je tam správná směs (kontrola trysek, přívodu vzduchu) další možnost je, že svíčky pálí ve špatnou chvíli. Podle roku (1990) je zapalování elektronické, takže každá z obou cívek má svůj snímač, může být jeden mimo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
Capricho píše: Vaki> Válce 2 a 3 mám na levé cívce z pohledu řidiče. když jsem cívky prohodil tak byl výsledek pořád stejný. Dneska mrknu na to zapalko jestli hází jiskru v HU. Ještě mě napadlo jestli elektriku nerozhazují nové elektronické budíky. Vím že podobný problém je když si někdo připojí do auta nějakou novou elektrickou hrčaku tak to může zbláznit elektriku v autě.
znova dotaz ma to elektronicky zapalovani nebo kladivka ?
Ještě jsem vypozoroval jednu věc. Když vypnu klíček a hned zase zapnu tak svíčky na krajních válcích hodí jiskru. Když jsem prohodil kablíky co vedou k cívkám tak zase házeli jiskru středový válce. Je to normální? Pokusil jsem se to natočit na video
Naposledy editováno 27.07.2016 22:16:18
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
automaticke sklapeni bocniho stojanku Kawasaki Z 550 GT | romansniper | 3 | 6.10.2016 v 21:47 dva_hrnce |