Jelikož se lakuje nádrž tak jsem vytvořil provizorní z pet flašky.
Zkusil jsem prohodit cívky, svíčky, baterka je nová, kompletně jsem vyčistil karburátory a zkontroloval, trysky, membrány a plováky karburátoru a pro jistotu jsem je i prohodil a pořád vrčí jen dva krajní válce ať udělám cokoliv.
Před rozebráním motor vrčel krásně ale nic jsem na motoru ani karburátorech neměnil. Jediný čím si nejsem na 100% jisty je elektrika nebo zapojení paliva, ikdyž se zdá že je vše správně. Všechny svíčky dávají jiskru.
Nemáte nějaký tip na co se zaměřit?
Jedná se o Kawasaki GT550 - 1990
Děkuji za rady
Naposledy editováno 26.07.2016 00:48:30
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jede na dva válce ze čtyř
Válce 2 a 3 by měla obsluhovat stejná cívka, správně by to měla být ta na pravé straně (samozřejmě z pohledu jezdce). Prohození 2-3 by nemělo vadit, obě svíčky pálí vždy stejně, válce jsou o půl cyklu od sebe čili jedna pálí "zbytečně" na konci výfukové fáze.
Na videu nicméně je vidět že svíčky pálí. Pokud tedy ve válci je co pálit a je tam správná směs (kontrola trysek, přívodu vzduchu) další možnost je, že svíčky pálí ve špatnou chvíli. Podle roku (1990) je zapalování elektronické, takže každá z obou cívek má svůj snímač, může být jeden mimo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jede na dva válce ze čtyř
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
automaticke sklapeni bocniho stojanku Kawasaki Z 550 GT | romansniper | 3 | 6.10.2016 v 21:47 dva_hrnce |