pečlivě zkontrolovat VIN a podle něj jestli vše sedí, pozor aby jsi nekoupil škrcenou rakouskou verzi 35kW, ta nejde otevřít pouhým vyndáním restriktorů, ale musí se měnit vačky ! Obecně u Afrik poznáš skutečný nájezd km podle omačkané hřídele od sekundárního kolečka. Domluvit se s majitelem a na místě sundat plastový kryt a kolečko a mrkni v jakém jsou stavu drážky na hřídeli. pokud jsou pěkné, má kolem 50tis, omačkané 80-100tis, hodně omačkané, tak má najeto 150tis ané 50tis jak ti tvrdí majitel. Regulátor vůbec neřešit, ten si koupíš nový za 3500,- od VAPE, to je bolístka na každé Hondě, stačí vzít sebou měřák a zkontrolovat kolik dobíjí. Kontakty palivového čerpadla koupíš za litr a vyměníš. Zajímavá je kontrola benzínových hadic, jestli jsou původní, protože originály jsou neoprenové. Jestli tě nechá majitel sundat ventilová víka a zjistit tak stav napínáků rozvodových řetízků, pokud je vylezlej 7mm, tak už jsou na výměnu. Kontrola spotřebáku ( stav kotoučů, přepáčko, ložiska, charakteristické oděrky od bot, atd... klasika). Pokud má tripmaster, tak aby byl funkční, ty se taky serou. Dobrý jsou progresivní pružiny kdyby už měla.