pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
oioi01 píše: JJ, nedělávalo to... a myslím, že by na origo přepážkovém laufu ani nemělo... navíc tak nahodile po 200km.... není to bublání, prostě zničeho nic rána jako z děla...
že to střelí mě nevadí, spíš mě zajímá jestli to má nějaký důvod/závadu....
No mě tedy pobublával originál, zavřenej Termignon i otevřenej. Se vzestupnou hlasitostí, ale prakticky stejnou intenzitou.
Na MTčku mi práskání do výfuku dělala netěsnost v napojení svodu - nasávalo to vzduch. Koukni na to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Sleduju tohle vlákno delší dobu a je jedno z mála, kde se člověk něco dozví.
Sice to je mimo téma, ale prosím o radu.
Překopal jsem svoje moto a razantně zredukoval vejfuk. Byl jsem to kousem projet a je znát dírakole 5000.
Oproti origo vejfuku jsem vyhodil přívěru a tlumič narval pod motor přímo za svody. V trubce za tlumičem mám ještě tlumivku a myslím, že ta to taky dost dusí a celej vejfuk má moc malej objem. Zvažuju, že dám koncovku na bok, jak byla.
Otázka zní.
Dávat zpět přívěru?
nechci nějakou obr koncovku, ale zároveň netoužím po uřvaným vejfuku.
Jak by fungoval vejfuk se dvěma tlumivkama - jedna na boku, jedna pod motorem.
Svody bych rád z titanu - máte nějakej typ na svařování titanu?
Na kolik by to asi vyšlo?
Poznámky typu "stejně neprojdeš technickou" prosím neřešte- makám na tom už druhej rok a jsem z toho dost nasranej.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: dewwil> Tak po synchronizaci podtlaků problém s pocitem "lehce se hádajících válců" prakticky vymizel. Ten pocit, že se hádají válce byl poměrně malý, a malý rozdíl v podtlacích tomu asi odpovídal. Tak snad to není placebo a fakt se to zlepšilo
tak snad se zadařilo1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Napis na to ktm a budes za frajera na novym dukovi :)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 11.06.2016 16:30:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 11.06.2016 19:22:43
dewwil píše: r-a-k> zdar Pepa ho má a funguje bezchybně, jaký má časování nevím, ale jak dáš z dvojky pod plným za tři tak to dá krásnou bombu do laufů
Pepa ma myslim jednotku ignitech a pres ni jede, snad napise treba casy. Bomby nechci, vypinam vstriky i zapalko.
Naposledy editováno 11.06.2016 20:32:56
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Tak ono zalezi na jednotce/softu... Treba cordona nebo ignitech umi casovat kazdy kvalt zvlast a PC3 umi jen jeden cas pro vsechny... A casy, co vim od Koldy a jeho mechose, tak pro RSV a vseobecne pro twiny je lepsi delsi cas. Jeho amann 2002 mel kokem 80ms, kdezto treba daytona od Zuzky mela o dost min. Ted nevim presne, musel bych se doma kouknout na mapu... Ale myslim, ze kolem 20ms.
Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.Naposledy editováno 11.06.2016 20:43:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
r-a-k píše: Ja mam shifter od www.QSvyrobce.cz a na jeho jednotce jde nastavit cas pro vsechny kvalty nebo doladit na kazdy zvlast. Jenze jsem to dneska zkousel a pruser je v tom, ze vyskakuje chyba zapalovani na budiku. U tlr je v tomhle problem( nezjistil jsem na cizich forech proc tomu je atd) a motorka nejede jak ma. Skubne v ni a mam co delat abych si nedal na drzku. Ten co to dela, tak nevy v cem muze byt zakopany pes. Nema moznost promerit moje moto. Mam to k nemu 300 km. Jsem zklamnej z toho, jelikoz uz dekam testovaciho kralika po druhy, jednou pred dvema lety, nyni na novejsim typu od nej. Objednal bych od Cordony, nebo cokoliv co funguje ale prse se nevyzna co vubec ma objednat na tele aby to fungovalo. Jo a mam pc3. Proto jsem limitovan tim ze nejdu do ignitech.
Nemůže to být tím commanderem? Já jsem měl PC3 a teď jsem dával právě Cordonu a mělo to být bez problémů. Nakonec to prý nespolupracovalo ideálně (přesný důvody nevím), tak jsem dal Rapid Bike a funguje to dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...
Jasek píše: BlackSabbath> s tím PC nevím,já to měl napojený úplně mimo a na dávky paliva to nemá žádný vliv,jen to odpojuje cívky a proto jednotka hlásí chybu Fi....asi. Jestli se Ti někde válí vzteky zahozená Cordona,tak jí beru za pětikilo
Vždyť jsem psal, že funguje dobře... Takže je na motorce
assassin píše: blacksabbath: u tvy motorky je problem, ze ma dve sady vstrikovacu a PC3 ovlada jen jednu .. tzn nejde prerusovat palivo, ale musi tam bejt ignition modul a prerusovat zapalko.
u TL1000S je jen jeden vstrik na valec a tam je to v pohode...
TL1000R ma 2 vstriky na valec, ale uz si nepamatuju, jestli je PC3 pripojeny na vsechny 4 nebo jen na dva - pokud jen na dva tak bude opet problem quickshifter ciste jen pres preruseni paliva...
Aha, takhle to je...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
BlackSabbath píše: Nemůže to být tím commanderem? Já jsem měl PC3 a teď jsem dával právě Cordonu a mělo to být bez problémů. Nakonec to prý nespolupracovalo ideálně (přesný důvody nevím), tak jsem dal Rapid Bike a funguje to dobře.
Kdyz mas rapid,nepotrebujes cordonu.