http://autosalon.ipr...crf1000l-africa-twin
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..
Na tý brzdě to byla novinářská motorka? Já jen, že když výrobce udělá předváděčku, tak tam navozí voňavý novoty s nezajetým motorem a zakáže všem točit přes polovinu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: Tech> jak může někdo dávat na brzdu motorku co má 300km mi není jasné.asi idiot.
Bez se nekdy podivat, jak se zkousi kazdy nove vyrobeny auto. Asi by ses dost divil co si pak na krame kupujes jako pannu Na polygonu najede nekolik kilometru a zkousi se plna akcelerace, brzdeni, ovladani, nekolik druhu povrchu a to na letnich gumach (z vyroby) a za kazdyho pocasi (snad jen pri snehovy kalamite se cekalo, nez to traktory trochu uklideji, samotna draha je vyhrivana, ale prejezdy samozrejme ne). Pak jeste projede sprchou (kvuli pripadny netesnosti) a pak se teprve vyparkuje na seradiste, kde ceka na odvoz.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Slávek-TDM píše: Bez se nekdy podivat, jak se zkousi kazdy nove vyrobeny auto. Asi by ses dost divil co si pak na krame kupujes jako pannu Na polygonu najede nekolik kilometru a zkousi se plna akcelerace, brzdeni, ovladani, nekolik druhu povrchu a to na letnich gumach (z vyroby) a za kazdyho pocasi (snad jen pri snehovy kalamite se cekalo, nez to traktory trochu uklideji, samotna draha je vyhrivana, ale prejezdy samozrejme ne). Pak jeste projede sprchou (kvuli pripadny netesnosti) a pak se teprve vyparkuje na seradiste, kde ceka na odvoz.
to je zajímavý, že já kupoval nové auto, a mělo najeto 2,5 km. Když připočtu pojíždění po place, nalodění na vlak, z vlaku na kamion, z kamionu do prodejny, tak mám pocit, že ho spíš nosili. Každopádně motory se zkouší ve fabrice na simulátoru, na centrálním olejovém systému ještě před tím, než se hodí do auta.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Slávek-TDM píše: prackarr> nevim co to bylo za znacku, ale mozna se pocitadlo aktivovalo nebo nulovalo az po vystupni kontrole. Skodovky podle toho jak daleko mely seradiste a odkud se pak vozily nakladakama nebo vlakama najely o fous vic. Ve Vrchlabi teda zase o neco min, pokud nejely na nadrazi na vlak Ale na polygonu dostavaly kour, aby se odhalil pripadnej nedostatek jeste pred expedici.
VW.
Co vím já,. tak VW má zkušební linku, podobnou např. STK vč. válců a tam vše testuje. Venku s tím nejezdí... pochybuji, že by nulovali tachometr. nebyl by důvod. Dovedeš si představit, při těch kusech, co vyrobí, kolik času by to bylo, honit každý kus po polygonu, jak píšeš ty? Spíše si myslím, že jsi viděl test nějakých novinek, či namátkovou kontrolu, jak test celé série.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..
Vyrobce ne vzdy doporucuje co je nejlepsi pro zakaznika, ale pro vyrobce...
Ono co by vlastne mela ta zatez od zacatku motoru zpusobit ze ma nizsi zivotnost?
Vsak se zajed podivat na exkurzi do Kvasin, tam to krasne uvidis
Naposledy editováno 01.04.2016 08:49:48
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..
vidim to stejne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: Vyrobce ne vzdy doporucuje co je nejlepsi pro zakaznika, ale pro vyrobce...
Ono co by vlastne mela ta zatez od zacatku motoru zpusobit ze ma nizsi zivotnost?
Tak předpokládejme že ti konstruktéři nejsou úplni debilové a jestli doporučují prvních 1000km určité šetření motoru tak snad ví proč.A jestli to má smysl pro výrobce že by se tím mohlo předejít nějakému problému tak to má určitě smysl i pro zákazníka..
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
tak to napíšu obecně-zajíždění smysl podle mně má.projeví se to na životnosti motoru.
ono je jedna věc projet auto na polygonu(a já nevěřím,že se tam opravdu krouží každé auto x kilometrů.podle mně je to blbost.když vezmu v úvahu,že denně vyrobí a teď plácnu-800aut?kolik tam mají testovacích jezdců?jak to,že nové gumy jsou na autě opravdu nové?atd) a druhá věc je vzít to na brzdu a točit to až do omezovače.
když jsem zajíždel 1190......,jsem přesvědčený,že tam byl i jiný olej v té první náplni.byl hustší,mazlavější,někdo říká,že to jen minerál-to podložené nemám....
je jasné,že se ten motor nezasekne i když dostane hned čočku,ale může mu to zkrátit životnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Já si naopak myslím, že k zaběhnutí a sesednutí dojde během prvních pár otáček v motorárně u výrobce. Je dost naivní si myslet, že během těch 1000km se plochy na válci/pístu nebo ložiskách/pouzdrech nějak zvlášť ojedou a víc si to "sedne". Leckterý motory v testu motorradu (populární překlady na LPX.cz) měli i po 50000 viditelné stopy po honování na stěnách válce. Záběh má smysl snad z pohledu toho, že motor nemusí být 100% čistý od špon z obrábění, který se teoreticky odstraní při první výměně po záběhu (těch 1000km) a do té doby brousí motor...pokud se nezachytí na magnetu na výpušťáku.
Někdo zase říká, že se v záběhu má motoru "vtisknout charakter" = občas ho pořádně vzít za voči
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Tak předpokládejme že ti konstruktéři nejsou úplni debilové a jestli doporučují prvních 1000km určité šetření motoru tak snad ví proč.A jestli to má smysl pro výrobce že by se tím mohlo předejít nějakému problému tak to má určitě smysl i pro zákazníka..
Dovolim si pochybovat, delam konstruktera v automotive :) tak jen doufam ze motor a platformu dela nekdo lepsi a nejakym jinym systemem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Taky myslim ze prvni hodina/100kilaku rozhoduje, pak uz je to fuk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: assassin> Tím si odpověděl že konstruktéři motocyklových motorů jsou debilové..A já to hlupák prvních 1000 tak šetřil..
To zas ne. Ja delam interier a motor je urcite jina uroven. To byla jen nadsazka, ale zas na druhou stranu si myslim svoje o tvrzenich "ze japonsti konstrukteri vi nejlip jak to ma byt atd"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: To zas ne. Ja delam interier a motor je urcite jina uroven. To byla jen nadsazka, ale zas na druhou stranu si myslim svoje o tvrzenich "ze japonsti konstrukteri vi nejlip jak to ma byt atd"
Já nikde netvrdil že pouze japonští a že ví všechno nejlíp.Mluvím pouze o doporučeném záběhu a ten doporučují i rakušani u KTM..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Já nikde netvrdil že pouze japonští a že ví všechno nejlíp.Mluvím pouze o doporučeném záběhu a ten doporučují i rakušani u KTM..
Jo to spis obecne. Ja jen rikam, ze zajem vyrobce se vzdy nutne neshoduje se zajmem zakaznika...
Zajizdeni je vec o ktere se da hadat hodiny. Ja stale zustavam u sveho nazoru.
Kazdopadne u novejch stroju bych i tak doporucoval dodrzovat co vyrobce zada - protoze elektronika logguje co se se strojem deje a muze to byt nasledne pouzito pro neuznani zaruky (trapeni studeneho motoru atd)
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
U motorek to bude stejný, každá fabrika to rasí jinak, než se to dostane do ruky zákazníka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: assassin> Když je ten záběh podle tebe pro motor zbytečný a nemá na nic vliv co tím výrobce tedy získá když ho doporučuje?
To jsem nerekl, zabeh je velice dulezity. Jen si nemyslim, ze ten spravny zabeh je to setrit - tak jak doporucuje vyrobce.
Ale nebude lehky tohle nejakym zpusobem dokazat, nebo nejak rozumne merit - takove vybaveni ma a takovej rozsah testovani provadi jen vyrobce a tyhke data z motorarny budou docela dost strezeny - tzn tohle tady asi nikdo z nas nerozlouskne.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: ono je jedna věc projet auto na polygonu(a já nevěřím,že se tam opravdu krouží každé auto x kilometrů.podle mně je to blbost.když vezmu v úvahu,že denně vyrobí a teď plácnu-800aut?kolik tam mají testovacích jezdců?jak to,že nové gumy jsou na autě opravdu nové?atd)
Asi jsem to nenapsal dost jasne. KAZDE VYROBENE AUTO jede par kilometru na testovacim ovalu ve fabrice. Jestli mi neveris, zajed si na exkurzi do Skodovky (do Vrchlabi uz ne, tam uz se delaji jen prevodovky, nicmene polygon (nebo spis testovaci draha) tam zustala a je ze silnice krasne videt). Jiste tady nekolik lidi ve Skoda Auto dela, tak ti to potvrdi. V MB je draha jak u linky na Octavie tak na Fabie:
https://mapy.cz/zakl...z=18&base=ophoto
Mozna jsem nemel psat "Polygon" protoze tak se rika jinymu skodovackymu arealu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin píše: To jsem nerekl, zabeh je velice dulezity. Jen si nemyslim, ze ten spravny zabeh je to setrit - tak jak doporucuje vyrobce.
Ale nebude lehky tohle nejakym zpusobem dokazat, nebo nejak rozumne merit - takove vybaveni ma a takovej rozsah testovani provadi jen vyrobce a tyhke data z motorarny budou docela dost strezeny - tzn tohle tady asi nikdo z nas nerozlouskne.
Můj laický názor je že ti inženýři snad o tom něco vědí a ví proč to doporučují.A jestli by pro ten motor měl být lepší jiný záběh jak říkáš tak nevidím důvod proč by jej nedoporučili.Bylo by to přece i v jejich zájmu.Proto nechápu souvislost že mají jiný zájem než zákazník.Oba snad chtějí aby ti to v pořádku sloužilo a neotravoval si reklamacemi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Slávek-TDM> Jojo a v Regensburgu v BMW je frajer jehož jediná práce je brát postupně auta v řadě na parkovišti, dát na rovině plnej raz, dva, proprasit kruháč oběma směry a vrátit ho zpátky, zaškrtne jestli dobrý nebo ne a bere další
Jenom jeden? Pokud se pamatuju spravne, ve Skodovce na kazdy lince na kazdy smene byli minimalne 3 nebo 4 lidi co testovali a pak nekolik dalsich, co auta preparkovavali nebo vozili k nakladakum.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |