globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 08:03 | Nahoru | #1
assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 08:08 | Nahoru | #2

qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..


Na tý brzdě to byla novinářská motorka? Já jen, že když výrobce udělá předváděčku, tak tam navozí voňavý novoty s nezajetým motorem a zakáže všem točit přes polovinu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 08:42 | Nahoru | #3

qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..



Vyrobce ne vzdy doporucuje co je nejlepsi pro zakaznika, ale pro vyrobce...

Ono co by vlastne mela ta zatez od zacatku motoru zpusobit ze ma nizsi zivotnost?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 08:57 | Nahoru | #4

qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..



vidim to stejne...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.4.2016 v 20:57 | Nahoru | #5

qwert píše: assassin> Tak u závodního motoru se asi neřeší aby v dobré kondici vydržel 100000km.U každé běžné motorky výrobce většinou doporučuje prvních 1000km vytáčet na polovinu povolených otáček..



Ja svuj motor vzal po 500 km na okruhovej den a pak jeste na brzdu. Co se tyce oleje, technik ze silkolene (z fabriky, psal jsem dotaz) mi doporucil taky mineral. Mnohem dulezitejsi je ale prvni vcasna vymena, u renovovanyho motoru po 50 km, u novyho z fabriky bych to radsi udelal taky, kdyz jsem videl co po tech 50 vyteklo. Druha vymena uz byla cista.

Takhle nejak jsem to zajel, olej silkolene 10w40 super4, a potom nastalo comp4. A nedelal jsem to s tim ze nechci aby motor vydrzel ... :)

e: jo a ten mineral jsem menil v 50, 500 a ve 2tis uz normalni olej.



Naposledy editováno 01.04.2016 21:04:19
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist