1 reakcí na tento příspěvek Vyroba/ úprava koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Píšeš "konec za úrovní stupačky" - takže bys přece svod zkracoval. Nebo to myslíš tak, že by ta samotná koncovka byla o tolik kratší? Motor máš otevřený na jaký výkon? Chodí sem pár lidí, co do výfuků dělají, tak snad ti řeknou odborný názor.
1 reakcí na tento příspěvek Vyroba/ úprava koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
2 reakcí na tento příspěvek Vyroba/ úprava koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
Daniel_cz píše: Mě by zajímalo jak změnit ten zvuk.
nijak, dvoutakt je prostě dvoutakt a pořád to bude pila
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
RockShock píše: czechino> vyletovou trubicku bych mel v original prumeru ale cca 5 cm dlouhou.
Nechal bych minimálně 15cm. Ale pokud teda chceš 5cm, tak zkus dát třeba menší průměr o 1-2mm. Musíš to vyzkoušet co to bude dělat1 reakcí na tento příspěvek Vyroba/ úprava koncovky
Jo a jeste me napadlo ze kdyz bude ta koncovka tak kratka, tak by jsem mohl omotat svod tou nehorlavou paskou. Kvuli hluku/zvuku
Naposledy editováno 23.06.2011 16:54:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
fajn-tom píše: Nechal bych minimálně 15cm. Ale pokud teda chceš 5cm, tak zkus dát třeba menší průměr o 1-2mm. Musíš to vyzkoušet co to bude dělat
Co tě k této myšlence přivádí ( menší průměr ) ???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
deda1 píše: Co tě k této myšlence přivádí ( menší průměr ) ???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
fajn-tom píše: Mohla by se tím kompenzovat malá délka té trubičky, ale je to jen moje doměnka
To: fajn-tom když zmenšíš průměr vyletové trubičky a její délku tak motorka bude mít "tupý" vršek .Když už to chce zkrátit tak buď nechat origo průměr nebo o 2 mm vetší a nastává tady další problém koncovka musel by vyrobyt komplet novej vnitřek ( o ty 2mm větší ) kterej jestli jsem dobře pochopil jeho otázku chce jen upravit rozhodně ne menší . Mluvím ze zkušeností kdo nesouhlasí ať klidně napíše co si o tom myslí od toho tady ta diskuze je ....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vyroba/ úprava koncovky
RockShock píše: deda1> ok. dam tedy vetsi prumer. BTW . ze ukusenosti. Kdyz se ta trubicka zanese tak je opravdu slabsi vrsek. Takze logika pravi: VĚTŠÍ ... Jinak melo by nejaky efekt, kdybych vnitrek udelal z perforovaneho plechu a lehce do konusu ?
Na plechu "nezáleží" zase tě jde o to jakou sílu máš . Konus je špatnej udělej klasickou trubičku o stejném průměru . Jako budeš dělat výletovou trubičku .fajn-tom píše: deda1> zkrácením trubičky se zmenší protitlak ve výfuku, větší průmer má ten stejný efekt. Takže to ještě zhorší. To jsem vyčetl v knížce Two-stroke Tuner's Handbook
protitlak tě zajištujou jiné věci . Jinak délka trubičky se odvíjí od průměru trubičky . Neříkám že je to zrovna super nacpat na motorku která má na sebe zpočítanou tu výletovku ... jinou délku a průměr . Jinak to co jsi řikal ty byl naprostý nesmysl ( menší výlet trubička ) motor akorád "přiškrtíš"![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
RockShock píše: Petr-RSV> ja nemyslim cely vyfuk. na svod nesahnu. jde mi jen o tu koncovku. Tlumic.
No to stačí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
RockShock píše: .. jen chci nejake poznatky a rady ohledne upravy koncovky aby jsem neudelal nejakou zasadni hloupost ktera by mne okradala o zivotnost a hlevne o koniky
Ano, na 99.9% přijdeš o 2-5 šemíků..
Opačný příklad, tady je graf výkonu po výměně originální koncovky za racingovou od Tyga
![](http://tyga-performance.com/site/tygaimgs/RS125dyno.jpg)
Dokonce upravené koncovky u blbé jawy 350 přinesou nárust 2 koní. Když se v tom vrtáš, tak i třetinový propad výkonu..
Na RS existují krásné koncovky renomovaných výrobců, to je lepší cesta.. Buď tohle, nebo se v tom raději nevrtej (nebo si na úpravy kup jiný výfuk, ať máš co vrátit..)
![](http://motoreview.info/images/RS125-NEW-ARROW-EXHAUST-300DPI.jpg)
[img]
![](http://80.243.179.155/acatalog/RS125-ARROW-END-CAN-KIT-2009.jpg)
![](http://motoreview.info/images/arrow_125_split.jpg)
![](http://www.psntuning.co.uk/admin/modules/image.php/exhaust%20%20APRILIA%20RS125%20CHROME%20EXHAUST%20TWIN%20MUFFER%201999%3E2005%20%20.jpg?width=300&height=300&image=/admin/images/parts/1263733628.gif)
![](http://80.243.179.155/acatalog/RS125-ARROW-PIPE-300DPI.jpg)
![](http://80.243.179.155/acatalog/RS125-JL-SINGLE-300DPI.jpg)
A ať jen nekecám, tady koupíš za 3tis komplet otevřený výfuk na RS125 a vypadá o dost kratší než ten tvůj..
![](http://img.motorkari.cz/upload/images/bazar/2011-03-2/956085.jpg)
![](http://img.motorkari.cz/upload/images/bazar/2011-03-2/956089.jpg)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2895 | 15.6.2024 v 09:50 Beranidlo |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |