1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Varan?Ten měl smůlu že jeho motor pocházel ze snad nejrozežranějšího stroje který Honda vyrobila.Při jeho vstupu na trh se to bralo tak že takový křižník prostě musí žrát,a podobné stroje taky braly.
Nicméně pokud je tu zcela nový stroj nové konstrukce a jeden tvrdí že jezdí do pěti kdežto druhému to bere skoro sedm,tak tam je něco divně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: Anti> ............Dokonce jsem tu v nějakých diskusích viděl texty jak někdo jezdí za 5 "celkem kudlu" apod. :) - téměř vše na světě je relativní!
tak ono i tohle je různé....,já si třeba jedu svoje plynulé tempo,moc za to nervu,moc nebrzdím,gumu sjetou až do kraje a boky více než střed a spotřeba kolem 6l.
dost často dojíždím střelce,co se mi v zatáčkách motají před kolama,na rovince za to tahá a před zatáčkou zase na brzdy a ve výjezdu jsem už zase za ním a musím brzdit.
a je to borec,protože jede za 8l.....,tak nějak si k tomu vždycky přiřadím ty borce,co začínají na litru,ale mají to v hlavě srovnané........
ale to je trochu mimo téma....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Třeba ten slovák jezdí podobně a ještě v terénu, pak těm 7litrum věřím...
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
U staré AT jen výměnou CDI za novější typ se smímačem TPS klesla spotřeba o 0,5 litru. Takže identický motor jen díky sofistikovanějšímu řízení předstihu dokáže jít o 10 % dolu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz>
Třeba ten slovák jezdí podobně a ještě v terénu, pak těm 7litrum věřím...
jestli jsem to správně pochopil,tak psal že zajíždí......,což sice není ekonomická jízda,ale žádná palba taky ne.
jako já věřím tomu,že ten motor nebude žíznivý a klidně věřím i tomu,že bude díky svému naladění na menší výkon brát i méně než často srovnávaná ktm 1190 adv......
ale když míra lysý ukazuje,jak s tím drifruje v písku a v jedné větě mluví o tom,že to rozhodně nešetří a o spotřebě 5 litrů.....,tak si myslím,že to reálné není.
Naposledy editováno 29.02.2016 11:49:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Také mi vrtá hlavou, jak je možné, že manželce na "stejné" motorce ty samé gumy vydží o 30 až 50 % víc, stejně tak destičky i řetěz. Spotřebu má dlouhodobý průměr 5, kdežto já 6. Opravdu nevím, čím to je, když většinu času jezdíme spolu Že by to bylo těmi 50 kg živé váhy a 20 cm šířky i výšky navíc
U staré AT jen výměnou CDI za novější typ se smímačem TPS klesla spotřeba o 0,5 litru. Takže identický motor jen díky sofistikovanějšímu řízení předstihu dokáže jít o 10 % dolu.
ono se to nezdá,ale 50kg dělá opravdu hodně.
ostaně to ví každý,kdo vezme za sebe baťůžek-motorka je mnohem línější,nebrzdí.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> To novější CDI u staré Afry, máš k tomu nějaké bližší info ?
Blížší informace jsou ty, že všechny AT 1988 až 1995 a pak všechny ročníky AT určené pro Rakousko a Švýcarsko (1988 až 2003) mají CDI bez TPS. Takže když na karburátor domontuješ TPS, vyměníš hlavní svazek, CDI a indukčky, tak ti spotřeba klesne o cca 0,5 litru. Transalp měl novější CDI s TPS tuším od 1994, ale nejsem si jistý, jaké přesně verze, resp. země určení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
To právě umožňuje řídit moderní motory. Umí si nastavit ideální směs podle lambdy a k tomu ideální předstih...Pak ty spotřeby lezou dolů.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> Právě jsem slyšel, že TA600 má proti 650 jiný CDI a taky proto míň žere...On ideální předstih bude asi závislý na směsi a tu má 650 bohatší...Offtpc
To právě umožňuje řídit moderní motory. Umí si nastavit ideální směs podle lambdy a k tomu ideální předstih...Pak ty spotřeby lezou dolů.
jasný
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ccepyy píše: bulldogbiker> Dnes sem volal na Jarov a za 14 dní přijde druhá vlna afric . Na Jarově jich budou mít osm . Já ji budu mít až ve třetí vlně a to jsem objednal 11.1 2016 takže duben až květen a 3.června jedem geocachingrally do Rumunska . A jestli to nestihnou a já budu mít prodanou Xt 660 z Tenéré tak mě asi klepne a pojedu na staroučký xt 600 z 1987 sice je komplet po go ale nebude to ono.
Držím palce
A vidím že správní cestovatelé kupují HONDU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Btw. Máloználku, to debilní přisávání vzduchu nemá na spotřebu žádný vliv a vzdušníky nastavíš leda směs na volnoběh.
Naposledy editováno 29.02.2016 18:50:26
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ano, přisávání čerstvého vzduchu je tam kvůli bohatší směsi, aby nespálený benzín dohoříval v té plechovce. To nic nemění na tom, že samotné odstranění PAIRU v ničem nepomůže. Na spotřebu má vliv směs a ta se nastavuje jehlou a hl. tryskou (hlavně). Když nevíš jak funguje 4T karbec, nemá cenu debatovat.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 29.02.2016 20:03:39
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
majanko: Když sis vodil v offu Varana, to musí jít s Afrou jedna báseň. A spotřeba v terénu se nepočítá na km ale na hodiny. Páč jinak vycházejí nepěkný hodnoty.
Naposledy editováno 29.02.2016 21:01:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |