globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.2.2016 v 23:20 | Nahoru | #1621
Afrika je bomba tak neřeš. ..




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 08:36 | Nahoru | #1622
Tech> Myslel jsem to tak,že s těmito motory jsou různé zkušenosti.Od spořivých až po rozežrané,záleželo na nastavení karburátorů.Stříkačky tento problém částečně eliminují blíže k menší spotřebě,ale i tam jsou kupodivu rozdíly,
Varan?Ten měl smůlu že jeho motor pocházel ze snad nejrozežranějšího stroje který Honda vyrobila.Při jeho vstupu na trh se to bralo tak že takový křižník prostě musí žrát,a podobné stroje taky braly.
Nicméně pokud je tu zcela nový stroj nové konstrukce a jeden tvrdí že jezdí do pěti kdežto druhému to bere skoro sedm,tak tam je něco divně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 09:04 | Nahoru | #1623
Anti> já bych ani neřekl, prostě s tím, že spotřebu prioritně ovlivňuje styl jízdy nikdo nic neudělá. Pokud někdo potřebuje jezdit za 5, tak to asi jde. A jako již několikrát i teď napíšu - není to výsada Afriky, nebo pár strojů, ale jde to skoro na všem. A pokud se někdo chce zábavně povozit, tak za 5 prostě nepojede. A tyhle 2 se pak na netu hádaj jak je možnej rozdíl 2 litry ve spotřebě :) Dokonce jsem tu v nějakých diskusích viděl texty jak někdo jezdí za 5 "celkem kudlu" apod. :) - téměř vše na světě je relativní!

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 09:47 | Nahoru | #1624
Dave81> Styl jízdy je nejdůležitější, ale ne jediný faktor. Když pojedeš s osmistovkou od rotaxu za pět, asi už to bude relativně svižná jízda. Jet za 5 s 990Adv je ekorun. Uvidíme kam se zařadí Afra...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 10:48 | Nahoru | #1625
uz se tedy vi nejaka realna spotreba a ne jen ta papirova...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:00 | Nahoru | #1626

Dave81 píše: Anti> ............Dokonce jsem tu v nějakých diskusích viděl texty jak někdo jezdí za 5 "celkem kudlu" apod. :) - téměř vše na světě je relativní!



tak ono i tohle je různé....,já si třeba jedu svoje plynulé tempo,moc za to nervu,moc nebrzdím,gumu sjetou až do kraje a boky více než střed a spotřeba kolem 6l.
dost často dojíždím střelce,co se mi v zatáčkách motají před kolama,na rovince za to tahá a před zatáčkou zase na brzdy a ve výjezdu jsem už zase za ním a musím brzdit.

a je to borec,protože jede za 8l.....,tak nějak si k tomu vždycky přiřadím ty borce,co začínají na litru,ale mají to v hlavě srovnané........

ale to je trochu mimo téma....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:15 | Nahoru | #1627
Dolph-cz> Souhlas...To je stejné jak auto, někdo jezdí brzda plyn, spotřeba v hájí, brzdy hoří a ve výsledku udělají stejný rychlostní průměr jak ten co jede PLYNULE. Já třeba nemám problém se v kombinované spotřebě dostat na hodnoty udávána výrobcem u dieslu i benzínu.

Třeba ten slovák jezdí podobně a ještě v terénu, pak těm 7litrum věřím...

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:18 | Nahoru | #1628
Také mi vrtá hlavou, jak je možné, že manželce na "stejné" motorce ty samé gumy vydží o 30 až 50 % víc, stejně tak destičky i řetěz. Spotřebu má dlouhodobý průměr 5, kdežto já 6. Opravdu nevím, čím to je, když většinu času jezdíme spolu Že by to bylo těmi 50 kg živé váhy a 20 cm šířky i výšky navíc
U staré AT jen výměnou CDI za novější typ se smímačem TPS klesla spotřeba o 0,5 litru. Takže identický motor jen díky sofistikovanějšímu řízení předstihu dokáže jít o 10 % dolu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:46 | Nahoru | #1629

Tech píše: Dolph-cz>
Třeba ten slovák jezdí podobně a ještě v terénu, pak těm 7litrum věřím...



jestli jsem to správně pochopil,tak psal že zajíždí......,což sice není ekonomická jízda,ale žádná palba taky ne.

jako já věřím tomu,že ten motor nebude žíznivý a klidně věřím i tomu,že bude díky svému naladění na menší výkon brát i méně než často srovnávaná ktm 1190 adv......

ale když míra lysý ukazuje,jak s tím drifruje v písku a v jedné větě mluví o tom,že to rozhodně nešetří a o spotřebě 5 litrů.....,tak si myslím,že to reálné není.

Naposledy editováno 29.02.2016 11:49:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:49 | Nahoru | #1630
vilemx> To novější CDI u staré Afry, máš k tomu nějaké bližší info ?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:51 | Nahoru | #1631

vilemx píše: Také mi vrtá hlavou, jak je možné, že manželce na "stejné" motorce ty samé gumy vydží o 30 až 50 % víc, stejně tak destičky i řetěz. Spotřebu má dlouhodobý průměr 5, kdežto já 6. Opravdu nevím, čím to je, když většinu času jezdíme spolu Že by to bylo těmi 50 kg živé váhy a 20 cm šířky i výšky navíc
U staré AT jen výměnou CDI za novější typ se smímačem TPS klesla spotřeba o 0,5 litru. Takže identický motor jen díky sofistikovanějšímu řízení předstihu dokáže jít o 10 % dolu.



ono se to nezdá,ale 50kg dělá opravdu hodně.
ostaně to ví každý,kdo vezme za sebe baťůžek-motorka je mnohem línější,nebrzdí.......

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 11:56 | Nahoru | #1632
Dolph-cz> Tam on s tím asi Míra najel mraky kilometru po silnici a tema par desitkama km po sotoline a par metrech v pisku tu spotrebu uz asi moc nezvedne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 12:06 | Nahoru | #1633

Tech píše: vilemx> To novější CDI u staré Afry, máš k tomu nějaké bližší info ?


Blížší informace jsou ty, že všechny AT 1988 až 1995 a pak všechny ročníky AT určené pro Rakousko a Švýcarsko (1988 až 2003) mají CDI bez TPS. Takže když na karburátor domontuješ TPS, vyměníš hlavní svazek, CDI a indukčky, tak ti spotřeba klesne o cca 0,5 litru. Transalp měl novější CDI s TPS tuším od 1994, ale nejsem si jistý, jaké přesně verze, resp. země určení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 16:54 | Nahoru | #1634
vilemx> Právě jsem slyšel, že TA600 má proti 650 jiný CDI a taky proto míň žere...On ideální předstih bude asi závislý na směsi a tu má 650 bohatší...Offtpc

To právě umožňuje řídit moderní motory. Umí si nastavit ideální směs podle lambdy a k tomu ideální předstih...Pak ty spotřeby lezou dolů.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 17:42 | Nahoru | #1635

Tech píše: vilemx> Právě jsem slyšel, že TA600 má proti 650 jiný CDI a taky proto míň žere...On ideální předstih bude asi závislý na směsi a tu má 650 bohatší...Offtpc

To právě umožňuje řídit moderní motory. Umí si nastavit ideální směs podle lambdy a k tomu ideální předstih...Pak ty spotřeby lezou dolů.


jasný

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 18:18 | Nahoru | #1636
Všeználku ta650 žere víc protože má to debilní přisávání vzduchu.Stačí to vyhodit,dát hlavní trysku 125 místo 135,pohrát si se vzdušníky a spotřeba je menší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 18:23 | Nahoru | #1637
bulldogbiker> Dnes sem volal na Jarov a za 14 dní přijde druhá vlna afric . Na Jarově jich budou mít osm . Já ji budu mít až ve třetí vlně a to jsem objednal 11.1 2016 takže duben až květen a 3.června jedem geocachingrally do Rumunska . A jestli to nestihnou a já budu mít prodanou Xt 660 z Tenéré tak mě asi klepne a pojedu na staroučký xt 600 z 1987 sice je komplet po go ale nebude to ono.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 18:35 | Nahoru | #1638

ccepyy píše: bulldogbiker> Dnes sem volal na Jarov a za 14 dní přijde druhá vlna afric . Na Jarově jich budou mít osm . Já ji budu mít až ve třetí vlně a to jsem objednal 11.1 2016 takže duben až květen a 3.června jedem geocachingrally do Rumunska . A jestli to nestihnou a já budu mít prodanou Xt 660 z Tenéré tak mě asi klepne a pojedu na staroučký xt 600 z 1987 sice je komplet po go ale nebude to ono.


Držím palce
A vidím že správní cestovatelé kupují HONDU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 18:49 | Nahoru | #1639
qwert> To vím taky, proto jsem psal "taky" Spíš mě napadlo, jestli u TA650 nedali jiný předstih kvůli té bohaté směsi...ale to už jen hádám.

Btw. Máloználku, to debilní přisávání vzduchu nemá na spotřebu žádný vliv a vzdušníky nastavíš leda směs na volnoběh.

Naposledy editováno 29.02.2016 18:50:26

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:04 | Nahoru | #1640
ccepyy- jako barvu a výbavu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:23 | Nahoru | #1641
Tech> Právě kvůli tomu přisávání je tam bohatší směs a tudíž větší spotřeba.A když si myslíš že vzdušník je jen pro směs na volnoběh nemá cenu dál debatovat..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:36 | Nahoru | #1642
petrumr> Objednal jsem s ABS a tricoloru . Jak jsem tu na fóru četl tak spousta lidí je tu proti ABS , taky jsem byl proti el serepetičkám ale rozhodl jsem se pro ABS . Po mém posledním kyxu když jsem na xjr 1300 které má super brzdy jsem chtěl před zatáčkou předjet dvě auta jak fšichni víme tak xjr umí velmi pěkně zrychlovat ale vyjelo naproti auto zařadit sem se nemohl , tak na brzdy xjr začala poskakovat na naší skvělí okresce nic jinýho mi nezbylo než to pustit a zůstat u krajnice a přemíšlet jestli skočit do škarpy naštěstí pán pochopil a objel mě tak jsem mu poděkoval . Takže volím ABS a budu doufat že jim bude fungovat , přeci jen mám dvě děti tak troška bezpečnosti neuškodí .

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:41 | Nahoru | #1643
Nejhezčí je v tricoloře

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:42 | Nahoru | #1644




(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 19:50 | Nahoru | #1645
qwert> Ne jen, ale převážně pro přivřenou klapku. Za provozu v otáčkách je jeho vliv minimální.

Ano, přisávání čerstvého vzduchu je tam kvůli bohatší směsi, aby nespálený benzín dohoříval v té plechovce. To nic nemění na tom, že samotné odstranění PAIRU v ničem nepomůže. Na spotřebu má vliv směs a ta se nastavuje jehlou a hl. tryskou (hlavně). Když nevíš jak funguje 4T karbec, nemá cenu debatovat.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 20:01 | Nahoru | #1646
Objednal jsem v červenou s ABS Doufám, že ji do května budu mít. Jedu koncem května na Ukrajinu

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 20:03 | Nahoru | #1647
Všeználku,čti pozorně,on psal o menší hlavní trysce I bohatost má dost vliv,když používáš spodní třetinu otáček...

Naposledy editováno 29.02.2016 20:03:39

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 20:31 | Nahoru | #1648
Slovák píše....Afričanka jedna...Jezdil jsem i KTM 1190, také pár km na Varaderu asi 90 000km a ne jen silnici. Na fotce vidíš mého Varana kudy jezdil. Varaderisti se občas zlobili kudy jsem je povodil s Varanama...když máte "cendura" tak to musíte projet. Je to o pneu a o srdíčku. I Varan umí hodně, ale je to těžká motorka postavená prioritně na cestování, né na off. Jo to Afrika je dlouhonohá atletka na přespolní běh,...spotřeba půjde dolů, to je jasné. A proč jezdit na spotřebu? Varan měl 5,2l/100km sólo průměr a 5,6l/100km ve dvojici s kuframa. A taky mělo 12l/100km na off. Všechno na Africe je fakt hodně dobré, pouze zrcátka jsou na ho.no a bude třeba dořešit ochranu padákama když to někde zahodíš do bláta. A kdo nevěří ať si ji půjčí, nebo koupí a bude čumět. A nechcem zbytočne vyvolávať vášne okolo Afriky. Píšem len svoje poznatky. Ale je fakt dobrá.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 20:42 | Nahoru | #1649
Anti> S tryskou měl samozřejmě pravdu, ale vzdušníkem ne. Ten si nastavíš, abys měl pěknej volonoběh ve správných otáčkách. Bohatost za provozu motoru tím ovlivníš jen minimálně a leda za cenu rozštelování bohatosti volnoběhu. Nejde ani tak o otáčky v kterých se pohybuješ jako o otevření škrtící klapky.

majanko: Když sis vodil v offu Varana, to musí jít s Afrou jedna báseň. A spotřeba v terénu se nepočítá na km ale na hodiny. Páč jinak vycházejí nepěkný hodnoty.

Naposledy editováno 29.02.2016 21:01:07

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:01 | Nahoru | #1650
hoši máte dobrý výběr, všichni s ABS a výbavou.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist