paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
20%
28

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

28.2.2016 v 23:20 | Nahoru | #1
Afrika je bomba tak neřeš. ..




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 16:42 | Nahoru | #2

bulldogbiker píše: Afrika je bomba tak neřeš. ..






Taková je to bomba..Převzato od jednoho čerstvého majitele..

No mechanik je dlouholetý hondař, který nemá na výrobky honda úplně nestranný názor. Nicméně první dojmy byly mizerný - spousta plastových deklů, dekly přes dekly, nacvakávací packy (dřív nebo později se urvou), málo místa...

Teď už je to trošku lepší ale některý detaily nechápeme, vypadá to jak na motorkách z osmdesátých let.

- nářadí je ve schránce na levém boku motoru. Je to na imbus. Nejdřív se musí sundat sedlo a vytáhnout ten imbus, pak vyšroubovat schránku. To nešlo dát pod sedlo rovnou?
- baterka je speciální a má celkem malou kapacitu. Není prakticky šance strčit tam nějakou jinou motorkovou někde v tramtárii kdyby klekla.
- líbí se nám, jak jsou udělaný choboty sání ale přístup k nim přes krycí plasty je nic moc. NIC lepšího než dva šrouby v airboxu 1150GS pod sedlem jsem zatím neviděl. Tady jsou filtry sice výš ale o dost hůř přístupný
- ke svíčkách je přístup zboku. Pokud jsou nahoře další svíčky (divil bych se kdyby nebyly) tak k nim bude přístup totální peklo. Některý motorky když se utopí, tak dokud se nevyčistí všechny svíčky tak nestartují. Doufejme to nebude tenhle případ
- na první pohled musí každý na odstrojený motorce vidět, že všechno těžký je dole pod linkou rámu. Nízké těžiště
- bohužel nádrž 19l bude znamenat jen třeba 300km dojezd což pro "adventure" zase není takový šlágr, někde je potřeba fakt mnohem víc - ne všude je benzín každých pár kilometrů
- když srovnávám kokpit třeba LC8 nebo 1190 KTM, tak tam je všechno připravený pro napájení dalších věcí - spínaných 12V za klíčkem, stálých 12V... Tady není nic, ani ten kabel. Natož zapojený a připravený.
- kokpit má kovový stromeček a celé lešení budíků je kovové. To je super
- obří plastový box se světly zabírá prakticky celý prostor kokpitu, takže se tam stěží smotá přebytečný kabel od navigace a to je všechno.
- Poloha budíku nejde změnit a ve stupačkách (187cm postava) už na něj je dost blbě vidět. Nikdo nepočítal s tím, že by se na adventure motorce jezdilo ve stupačkách?
- sériový blástry jsou směšný. To je jen tak aby se neřeklo, i proti větru jsou nízký a upevnění na jedné straně plastovým můstkem a na druhé straně jen nastrčené ve vidličce na konec závažíčka - to nic neochrání.
- hadice by teda mohly být pancéřový i kdyby to stálo o pár tisíc víc. Je to kruci adventure motorka ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist